Prucz dobrego klucza torx ,który nie "rozora" łba śruby ,nic więcej nie jest potrzebne ...jak już "rozorał ",to pozostaje tylko jeden sposób ,mały przecinak i młotek niestety ...mam nadzieję że przed rozgrzebywaniem n108 ,sprawdziełś rzeczy o których pisałem ,bo n108 jest na końcu listy ,jako potencjalny sprawca nieprzestawiania kąta wtrysku pierwszy podejrzany to kalibrowany zawór powrotny na nastawniku ,który powinien trzymać odpowiednie ciśnienie...jego niesprawnosć to nierzadki przypadek ,bo mam takich niesprawnych zaworków kilkanaście sztukdawidk92 pisze:Macie może jakieś rady żeby odkręcić nieszczęsny zawór n108 nie zdejmując pompy z samochodu?
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: [1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić? Chciałem sprawdzic sitko na n108. Mam ogromne chęci zeby naprawić to samemu.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Wysil się trochę ....google grafika..do sprawdzenia zaworka potrzebna spręzarka z manometremdawidk92 pisze:Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Panie munior, nie męcz tak dawidk92, sam bym się chętnie czegoś dowiedział. Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Szukam i nie umiem znaleźć, schematy ktore znajduję są uproszczone. Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Rusz trochę głową zaworek najszybciej znajdziesz pod maską ,na nastawnikudawidk92 pisze:Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?
Ma trzymać ciśnienie do ok.4-5 barówstefano189 pisze:stefano189 pisze:Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
to jest to: viewtopic.php?f=35&t=438142" onclick="window.open(this.href);return false;
czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Nie znęcaj się nade mną
czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Nie znęcaj się nade mną
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Tak,i nic tam więcej nie ma ,wiec nie ma się co obruszać że się znęcam ,bo wystarczy zajrzeć pod maskę zeby go zobaczyć ... a w linku ,jest zaworek ciśnienia wewnętrznego ,który również odpaowiada za utrzymywanie odpowiedniego ciśniena wewnętrznego w pompie ,zwany też "zwrotnym " ,bo również "trzyma" paliwo w pompiedawidk92 pisze:czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Dzięki już wszystko wiem, nie obruszam się - przeciwnie, jestem wdzięczny za zainteresowanie ten odpowiedzialny za ciśnienie wewnętrzne mogę jakoś sprawdzić?
edit:
Wytagrałem N108, sitko czyściutkie, oporność na jego pinach: 15,6 Ohmów.
Zaworek ciśnienia wewnętrznego wygląda na cały, w środku nic nie lata, uszczelki jak nowe.
Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę, w drugą blokuje. Ale domyślam się, że powinien w jedną stronę otwierać się przy 5 barach a w drugą w ogóle, dobrze myślę?
edit:
Wytagrałem N108, sitko czyściutkie, oporność na jego pinach: 15,6 Ohmów.
Zaworek ciśnienia wewnętrznego wygląda na cały, w środku nic nie lata, uszczelki jak nowe.
Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę, w drugą blokuje. Ale domyślam się, że powinien w jedną stronę otwierać się przy 5 barach a w drugą w ogóle, dobrze myślę?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Przy takim uszkodzeniu zaworka ,brak odpowiedniego ciśnienia wewnętrznego w pompie , w związku z czym przestawianie dynamiczne kąta leży po całości ,co widac w logach ...zaworek do wymiany i bedzie okdawidk92 pisze:Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
może być podgrzewacz na filtrze paliwa. jak jest nieszczelny oring, to lubi łapać lewe powietrze. Dlatego jak wymieniam gdzieś filtr paliwa, to zawsze wypier*zielam ten z zaworkiem i daje zwykły od 1,6D
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Czy kolega ma juz pewność,że to ten zaworek znajdujący si e na lewo od nastawnika ?
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Wymieniłem zawór zwrotny na nastawniku oraz czujnik temperatury paliwa w pompie i jak na razie wszystko wrocilo do normy. Ale warto przed wymiana czegokolwiek sprawdzić vagiem lub mechanicznie daną część. Zawór zwrotny kompresorem, a czujnik temp paliwa wyrzucal blad w vagu ktory wracał.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Gdzie można kupić taki zawór i jako co go szukać ? Jakieś numery/ oznaczenia ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości