jakie mogą być problemy z VR6 z golfa III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jakie mogą być problemy z VR6 z golfa III
myśle o swapie na vr6 ale podobno te silniki często sie psują, mógłby mi ktoś z grubsza napisać co w nich siada, chciałbym także gaz założyć ale podobno one to także źle znoszą tylko ja myślałem o sekwencyjnym czy z nim też byłyby problemy, a czy wogóle łatwo dostępne są części do tego silnika?? Z góry dzięki!
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
prezes46 silniki nie psują się często, tylko ciężko kupić niezakatowany.
Ogólnie to na co większość narzeka, to że ucieka z nich moc po latach - co jest spowowane tym, że cylindry 1,3,5 znajdujące się od strony kabiny nie są tak dobrze chłodzone jak 2,4,6 znajdujące się z przodu. Oczywiście większa część takiego stanu rzeczy spowodowana jest tym, że w większości silniki te są katowane - wiadomo, że nie kupuje nikt VR6 żeby 40 km/h jeździć.
Jeżeli natomiast trafi się zadbany egzemplaż to nie będzie problemów
Gaz do VR6 to tylko sekwencja.
Z częściami problemu nie ma.
Wiadomo, że kosztują troszkę więcej niż do innych silników ale tragedii nie ma.
Ogólnie to na co większość narzeka, to że ucieka z nich moc po latach - co jest spowowane tym, że cylindry 1,3,5 znajdujące się od strony kabiny nie są tak dobrze chłodzone jak 2,4,6 znajdujące się z przodu. Oczywiście większa część takiego stanu rzeczy spowodowana jest tym, że w większości silniki te są katowane - wiadomo, że nie kupuje nikt VR6 żeby 40 km/h jeździć.
Jeżeli natomiast trafi się zadbany egzemplaż to nie będzie problemów

Gaz do VR6 to tylko sekwencja.
Z częściami problemu nie ma.
Wiadomo, że kosztują troszkę więcej niż do innych silników ale tragedii nie ma.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości