Prucz dobrego klucza torx ,który nie "rozora" łba śruby ,nic więcej nie jest potrzebne ...jak już "rozorał ",to pozostaje tylko jeden sposób ,mały przecinak i młotek niestety ...mam nadzieję że przed rozgrzebywaniem n108 ,sprawdziełś rzeczy o których pisałem ,bo n108 jest na końcu listy ,jako potencjalny sprawca nieprzestawiania kąta wtryskudawidk92 pisze:Macie może jakieś rady żeby odkręcić nieszczęsny zawór n108 nie zdejmując pompy z samochodu?
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: [1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić? Chciałem sprawdzic sitko na n108. Mam ogromne chęci zeby naprawić to samemu.
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Wysil się trochędawidk92 pisze:Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- stefano189
- Gadatliwa bestia

- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Panie munior, nie męcz tak dawidk92, sam bym się chętnie czegoś dowiedział. Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia 
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK
= --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

WYNIK
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Szukam i nie umiem znaleźć, schematy ktore znajduję są uproszczone. Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Rusz trochę głowądawidk92 pisze:Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?
Ma trzymać ciśnienie do ok.4-5 barówstefano189 pisze:stefano189 pisze:Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
to jest to: viewtopic.php?f=35&t=438142" onclick="window.open(this.href);return false;
czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Nie znęcaj się nade mną
czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Nie znęcaj się nade mną
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Tak,i nic tam więcej nie ma ,wiec nie ma się co obruszać że się znęcamdawidk92 pisze:czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Dzięki już wszystko wiem, nie obruszam się - przeciwnie, jestem wdzięczny za zainteresowanie
ten odpowiedzialny za ciśnienie wewnętrzne mogę jakoś sprawdzić?
edit:
Wytagrałem N108, sitko czyściutkie, oporność na jego pinach: 15,6 Ohmów.
Zaworek ciśnienia wewnętrznego wygląda na cały, w środku nic nie lata, uszczelki jak nowe.
Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę, w drugą blokuje. Ale domyślam się, że powinien w jedną stronę otwierać się przy 5 barach a w drugą w ogóle, dobrze myślę?
edit:
Wytagrałem N108, sitko czyściutkie, oporność na jego pinach: 15,6 Ohmów.
Zaworek ciśnienia wewnętrznego wygląda na cały, w środku nic nie lata, uszczelki jak nowe.
Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę, w drugą blokuje. Ale domyślam się, że powinien w jedną stronę otwierać się przy 5 barach a w drugą w ogóle, dobrze myślę?
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Przy takim uszkodzeniu zaworka ,brak odpowiedniego ciśnienia wewnętrznego w pompie , w związku z czym przestawianie dynamiczne kąta leży po całości ,co widac w logach ...zaworek do wymiany i bedzie okdawidk92 pisze:Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- stefano189
- Gadatliwa bestia

- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
może być podgrzewacz na filtrze paliwa. jak jest nieszczelny oring, to lubi łapać lewe powietrze. Dlatego jak wymieniam gdzieś filtr paliwa, to zawsze wypier*zielam ten z zaworkiem i daje zwykły od 1,6D
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK
= --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

WYNIK
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

-
woj_gothic
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Czy kolega ma juz pewność,że to ten zaworek znajdujący si e na lewo od nastawnika ?
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Wymieniłem zawór zwrotny na nastawniku oraz czujnik temperatury paliwa w pompie i jak na razie wszystko wrocilo do normy. Ale warto przed wymiana czegokolwiek sprawdzić vagiem lub mechanicznie daną część. Zawór zwrotny kompresorem, a czujnik temp paliwa wyrzucal blad w vagu ktory wracał.
-
woj_gothic
- Nowicjusz

- Posty: 20
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45
[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
Gdzie można kupić taki zawór i jako co go szukać ? Jakieś numery/ oznaczenia ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości
