[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: munior » śr lis 19, 2014 20:51

dawidk92 pisze:Macie może jakieś rady żeby odkręcić nieszczęsny zawór n108 nie zdejmując pompy z samochodu?
Prucz dobrego klucza torx ,który nie "rozora" łba śruby ,nic więcej nie jest potrzebne ...jak już "rozorał ",to pozostaje tylko jeden sposób ,mały przecinak i młotek niestety ...mam nadzieję że przed rozgrzebywaniem n108 ,sprawdziełś rzeczy o których pisałem ,bo n108 jest na końcu listy ,jako potencjalny sprawca nieprzestawiania kąta wtrysku :chytry: pierwszy podejrzany to kalibrowany zawór powrotny na nastawniku ,który powinien trzymać odpowiednie ciśnienie...jego niesprawnosć to nierzadki przypadek ,bo mam takich niesprawnych zaworków kilkanaście sztuk :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

dawidk92
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sty 03, 2012 00:44
Lokalizacja: Bytom

Re: [1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: dawidk92 » śr lis 19, 2014 21:31

Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić? Chciałem sprawdzic sitko na n108. Mam ogromne chęci zeby naprawić to samemu.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: munior » śr lis 19, 2014 21:32

dawidk92 pisze:Mógłbyś wrzucić jakies zdjęcie lub rysunek pompy z zaznaczonymi elementami które mam sprawdzić?
Wysil się trochę :bajer: ....google grafika..do sprawdzenia zaworka potrzebna spręzarka z manometrem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: stefano189 » śr lis 19, 2014 21:56

Panie munior, nie męcz tak dawidk92, sam bym się chętnie czegoś dowiedział. Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

dawidk92
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sty 03, 2012 00:44
Lokalizacja: Bytom

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: dawidk92 » śr lis 19, 2014 21:59

Szukam i nie umiem znaleźć, schematy ktore znajduję są uproszczone. Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: munior » śr lis 19, 2014 22:19

dawidk92 pisze:Pod jakim hasłem szukać tego zaworka zwrotnego nastawnika?
Rusz trochę głową :hmm: zaworek najszybciej znajdziesz pod maską ,na nastawniku :chytry:
stefano189 pisze:
stefano189 pisze:Jak sprawdzić zaworek ciśnienia wew. przy zasilaniu ropą wiem, ale ten drugi ( na nastawniku) to dla mnie czarna magia
Ma trzymać ciśnienie do ok.4-5 barów


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

dawidk92
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sty 03, 2012 00:44
Lokalizacja: Bytom

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: dawidk92 » śr lis 19, 2014 23:01

to jest to: viewtopic.php?f=35&t=438142" onclick="window.open(this.href);return false;

czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Nie znęcaj się nade mną :)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: munior » śr lis 19, 2014 23:08

dawidk92 pisze:czy jest to ta część, do której idzie wężyk powrotny z wtryskiwaczy?
Tak,i nic tam więcej nie ma ,wiec nie ma się co obruszać że się znęcam :bajer: ,bo wystarczy zajrzeć pod maskę zeby go zobaczyć ... a w linku ,jest zaworek ciśnienia wewnętrznego ,który również odpaowiada za utrzymywanie odpowiedniego ciśniena wewnętrznego w pompie ,zwany też "zwrotnym " ,bo również "trzyma" paliwo w pompie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

dawidk92
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sty 03, 2012 00:44
Lokalizacja: Bytom

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: dawidk92 » śr lis 19, 2014 23:48

Dzięki już wszystko wiem, nie obruszam się - przeciwnie, jestem wdzięczny za zainteresowanie :) ten odpowiedzialny za ciśnienie wewnętrzne mogę jakoś sprawdzić?

edit:
Wytagrałem N108, sitko czyściutkie, oporność na jego pinach: 15,6 Ohmów.

Zaworek ciśnienia wewnętrznego wygląda na cały, w środku nic nie lata, uszczelki jak nowe.

Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę, w drugą blokuje. Ale domyślam się, że powinien w jedną stronę otwierać się przy 5 barach a w drugą w ogóle, dobrze myślę?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: munior » pt lis 21, 2014 20:15

dawidk92 pisze:Zaworek zwrotny z nastawnika mi się nie podoba, bo pisałeś że powinien puszczać przy 4-5 barach, a mogę sobie w niego dmuchnąć ustami i przepuszcza powietrze w jedną stronę,
Przy takim uszkodzeniu zaworka ,brak odpowiedniego ciśnienia wewnętrznego w pompie , w związku z czym przestawianie dynamiczne kąta leży po całości ,co widac w logach ...zaworek do wymiany i bedzie ok :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: stefano189 » pn lis 24, 2014 16:22

może być podgrzewacz na filtrze paliwa. jak jest nieszczelny oring, to lubi łapać lewe powietrze. Dlatego jak wymieniam gdzieś filtr paliwa, to zawsze wypier*zielam ten z zaworkiem i daje zwykły od 1,6D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

woj_gothic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: woj_gothic » pt lis 28, 2014 02:29

Czy kolega ma juz pewność,że to ten zaworek znajdujący si e na lewo od nastawnika ?



dawidk92
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sty 03, 2012 00:44
Lokalizacja: Bytom

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: dawidk92 » pt lis 28, 2014 11:19

Wymieniłem zawór zwrotny na nastawniku oraz czujnik temperatury paliwa w pompie i jak na razie wszystko wrocilo do normy. Ale warto przed wymiana czegokolwiek sprawdzić vagiem lub mechanicznie daną część. Zawór zwrotny kompresorem, a czujnik temp paliwa wyrzucal blad w vagu ktory wracał.



woj_gothic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 23:45

[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.

Post autor: woj_gothic » pt lis 28, 2014 19:54

Gdzie można kupić taki zawór i jako co go szukać ? Jakieś numery/ oznaczenia ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości