![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany ![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Co lubi się sypnąć w 7R
To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiąceMatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Co lubi się sypnąć w 7R
Właśnie zastanawiam się jakby tu jej jakoś dopomóc... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Można powiedzieć R400 na giftach! ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
W pierwszych wypustach eRek zacinał się elekrozawór sterujący turbo ale już poprawilijhosef pisze:To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiąceMatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Co lubi się sypnąć w 7R
Chłopaki...kupiliście pierwszy wypust nowego modelu, który z pewnością będzie cierpiał na choroby wieku dziecięcego...ale to chyba jest już norma w VAGu ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kolejna sprawa...to chyba za dużo wymagacie do Golfa...mimo że to Rka
Ja kupiłem ostatnią dostępna w Polsce Rke
przejechałem ok 60tyś...od początku coś tam delikatnie trzeszczy...na początku trochę byłem zdegustowany...no bo wiecie...Rka...powinna być lepiej poskładana...no ale to w końcu Golf a nie S4 ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po jakimiś czasie przestałem zwracać uwagę na takie drobnostki...mechanicznie zero problemów....jestem zadowolony...w 2015m zamienię na R400
.... no chyba, że zacznę tutaj czytać o jakiś mega awariach, sypiących sie silnikach itp ![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kolejna sprawa...to chyba za dużo wymagacie do Golfa...mimo że to Rka
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Ja kupiłem ostatnią dostępna w Polsce Rke
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po jakimiś czasie przestałem zwracać uwagę na takie drobnostki...mechanicznie zero problemów....jestem zadowolony...w 2015m zamienię na R400
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. km
Ciekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy ![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.MatthewG pisze:Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. kmCiekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy
15 tys. max i wymiana oliwy! dsg 30tyś
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Co lubi się sypnąć w 7R
Może ja jestem przewrażliwiony...ale zmieniam olej co ok 7-8k km
Komputer pokładowy po resecie pokazuje jakieś 40tyś do następnego przeglądu![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Komputer pokładowy po resecie pokazuje jakieś 40tyś do następnego przeglądu
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odp: Co lubi się sypnąć w 7R
Cholera... to jak wystartować rano bez tego?korzen88 pisze: Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
Dobre !!!44FG pisze:Cholera... to jak wystartować rano bez tego?
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Co lubi się sypnąć w 7R
Czyli DSG co 30 tys? Producent chyba co 60 zaleca.
A jak z tylnym napędem? Razem z DSG ?
A jak z tylnym napędem? Razem z DSG ?
Co lubi się sypnąć w 7R
Haldex był co 50 tys. albo raz na 4 lata. Jak upalasz to warto skrócić.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Niniejszym chciałbym zgłosić swoje członkowstwo w klubie G13... W sumie nie lookałem na poziom tego płynu od nowości no bo niby dlaczego miałbym to robić? Przebieg tylko 16tys.... Więc dzisiaj w trasie musiałem się ratować wodą destylowaną...mario q. pisze:Taka ciekawostka...myszu pisze:To sporo. Sprawdzali czy w spalinach nie ma płynu chłodzącego ?mario q. pisze:Przez trochę ponad 1k km to ok 0,4-0,5l
Ponieważ byłem w oczekiwaniu na kolejną choinkę na szafię, to sobie spokojnie jeździłem. Po ostatniej weryfikacji płynu było poniżej min na ciepłym i zimnym. Tak więc darcie się szafy było tylko kwestią czasu.
Oczekiwałem nadejścia tej wielkopmnej chwili ale cisza. Tydzień temu po długim weekendzie stwierdziłem, że przypomne sobie jak wygląda zbiorniczek z G13. Auto stało z 3 dni.
Otwieram maskę a płynu idealnie w połowie!Zaznaczam, że nie dolewałem nawet lunatykując.
Myślę sobie, trza trochę go spocić, może się coś zmieni na mocno rozgrzanym motorze.
W zeszłym tygodniu zgrzałem łajze porządnie, otwieram maskę w garażu chłodząc sprężarkę a tam idealnie połowa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Co lubi się sypnąć w 7R
Nie byłbym tego pewny. Nie chce mi się grzebać w ETKA ale np EGR może mieć wodną chłodnicę spalin.Dario72 pisze: No bo innej możliwości ucieczki płynu praktycznie nie ma.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości