Mk 3 Problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
Mk 3 Problem
Witam mam taki problem,otoz wczoraj jadac trasa ok 10 km w pewnej chwili skoczyla wskazowka ok wody do ok.100-110 stopni,jazda normalna 90/100km/h.Pierwsze co stanolem myslac ze wiatrak wszystko uspokoi,jednak ciagle roslo wiec zgasilem.Po 20 min. odpalilem i zawinalem sie na warsztat zeby zobaczyc co jest.Pierwsze co wyjecie termostatu i dalej to samo,potem odlaczylem nagrzewnice(tak mi sie wydawalo bo jeden przewod byl goraca a drugi normalny),jutro musze jeszcze zbadac pompe wody...jesli nie to moze to byc uszczelka lub glowica?
Dodam ze auto prze ruszaniu zrobilo sie mulaste tzn. gdy ma male obroty wydaje sie jakby cos chamowwalo silnikiem.powyzej 2 tys. jest juz dobrze
silnik to 1.6 aea
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Dodam ze auto prze ruszaniu zrobilo sie mulaste tzn. gdy ma male obroty wydaje sie jakby cos chamowwalo silnikiem.powyzej 2 tys. jest juz dobrze
silnik to 1.6 aea
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Chyba pompa wody przestała działać. Zdarzają sie rozpadówy wirników. Bo to tak wygląda jakby nie było właściwego obiegu płynu. Ew. jeszcze duży niedobor płynu, ale to byś pewnie zauważył.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
skoro tak to faktycznie wina może lezeć po stronie pompy wody , zastanawia mnie jedna żecz ?te niskie obroty a żadnych niepokojących dzwięków od strony pompy nie słychać ? może to ona hamuje ? ale z kolei pasek by się slizgałPIOTREK 86 pisze:ak o tym to wiem sek w tym ze pod kazdym korkiem wszystko ok dymu tez niema ...
[ Dodano: Sob Wrz 16, 2006 21:44 ]
tak nie powinno być ! jedno jest pewne że nie ma pełnego przepływu ! nawet (po wyjęciu termostatu ) jak pisałes wyżej czyli na duzym obiegu nie chcę być złym prorokiem ale to chyba juz kres uszczelki pod głowicą obym sie mylił!PIOTREK 86 pisze:(tak mi sie wydawalo bo jeden przewod byl goraca a drugi normalny)
dziejo on chyba miał na myśli przewody do nagrzewnicy - ja to tak rozumiemdziejo pisze:PIOTREK 86 napisał/a:
(tak mi sie wydawalo bo jeden przewod byl goraca a drugi normalny)
tak nie powinno być ! jedno jest pewne że nie ma pełnego przepływu ! nawet (po wyjęciu termostatu ) jak pisałes wyżej czyli na duzym obiegu nie chcę być złym prorokiem ale to chyba juz kres uszczelki pod głowicą obym sie mylił!
No mogą być dwie rzeczy - rozleciał się wirnik i silniczkowi zrobiło się ciepło, a zrobił się mułowaty bo się silnik przegrzał.dziejo pisze:skoro tak to faktycznie wina może lezeć po stronie pompy wody , zastanawia mnie jedna żecz ?te niskie obroty a żadnych niepokojących dzwięków od strony pompy nie słychać ? może to ona hamuje ? ale z kolei pasek by się slizgał
PIOTREK 86, jeżeli dobrze rozumiem to temp utrzymuje Ci się na 100/110 i wentylator chodzi cały czas - czy się wyłacza??? Bo jak się wyłacza to może tylko czujnik zakończył żywot i Cię kłamie
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
czujnik w 100% dobry,ale wlasnie wyjalem pompe i ten wirnik od wewnatrz(plastikowy) obrobil sie na takim metalowym swozniu od pompy i stal w miejscu -(tak mysle bo widac ze obrobione)
Czy to wszystko moglo byc przez ten wirnik,oby tylko uszczelka byla dobra ,i czy przez jazde na zagrzanej wodzie moglo cos zlapac na dole sielnika lub wale??-ktos mnie tak postraszyl i troche spekalem...
pozdrawiam
Czy to wszystko moglo byc przez ten wirnik,oby tylko uszczelka byla dobra ,i czy przez jazde na zagrzanej wodzie moglo cos zlapac na dole sielnika lub wale??-ktos mnie tak postraszyl i troche spekalem...
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830
Ja mialem podobna sytuacje, z tym ze u mnie ubywal plyn chlodniczy, czarny dym z rury wydechowej i caly czas sie grzal - wentylator nie wlaczal sie (ale na krotko jak go podlaczylem to chodzi), pod korkiem oleju - masło czyli jednym slowem uszczelka pod glowica - wymienilem wszystkie uszczelki i juz jest ok
Wymien jeszcze raz czujnik bo ponoc jeden na 3 jest sprawny pozdro
Wymien jeszcze raz czujnik bo ponoc jeden na 3 jest sprawny pozdro
Mogło, a nawet byłoPIOTREK 86 pisze:Czy to wszystko moglo byc przez ten wirnik
Wału korbowego to nie posądzam, ale chłodzenie najistotniejsze jest powierzchni cylinder tłok i tam mogło się coś podziać.PIOTREK 86 pisze: czy przez jazde na zagrzanej wodzie moglo cos zlapac na dole sielnika lub wale??
Zmień pompę i jak dalej auto będzie mulaste to trzeba zrobić mu diagnostykę większą.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości