Obrotyt a hamulce co to może być?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obrotyt a hamulce co to może być?
Witam ! kolejny raz mój VW mnie dobija - chodzi o to , że od jakiegoś czasu dziwnie pracuje silnik tzn. obroty są raz wysokie a raz tak niskie , że trzepie całym autem , dzisiaj doszlo jeszcze nowe zjawisko( tj. dzisiaj bardziej było odczuwalne) po wciśnięciu hamulca obroty malały bo wiadomo więcej prądu pobierał itd. ale kiedy puszczałem pedał hamulca obroty wzrastały znacznie a nastepnie ponownie byly niskiei,targało autem co to może być czy serwo ma wpływ na obroty ? ostatnio w ogole jest jakiś słaby pali sporo na 28 litr. LPG 165 km. w mieącie przy silniku 1.3 gaźnik 2E (lpg + Pb) benzyne tez łyka a było w miare OK !??
Wpakowałem ostatnio sporo kaski OC i amorki przednie , naprawa zawieszenia tuleje wahaczea itd. w tydzień 900 zł .i teraz taki policzek co zrobić z tym ????
Wpakowałem ostatnio sporo kaski OC i amorki przednie , naprawa zawieszenia tuleje wahaczea itd. w tydzień 900 zł .i teraz taki policzek co zrobić z tym ????
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 20:11 przez pepo7, łącznie zmieniany 1 raz.
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
Z tego co wiem to raczej sondy nie mam tak wyczytałem z oznaczenia silnika ,,2G" zresztą na forum jest taka rozpiska i mam tylko kata. A pedał raz jest twardy a raz miękki .,, Kocham" tego złoma , ale ostatnio daje mi się we znaki i jak tak dalej będzie to przestanie mnie być na niego stać .
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
to by wskazywało na uszkodzenie "serwa"pepo7 pisze: A pedał raz jest twardy a raz miękki .,,
zrób kontrole serwa :: przy zatrzymanym silniku nacicni kilkakrotnie pedał ham. i przytrzymaj go w najnizszym połozeniu, odpal silnik - pedwł powinien jeszcze troche zejśc w dół - sprawne serwo, gdy tak se nie dzieje - to jest kilka przyczyn takiego stanu : nieszczelu wąż od kolektora ssącego do serwa, uszkodzony zawór zwrotny na węzu podcisnieniowym, uszkodzony pierścień uszczelniający pomiedzy pompą a serwem lub uszkodzona membrana serwa
...
Dzięki panowie jutro sprawdzę sobie to o czy pisaliście i zapewne kolejne koszty trzeba będzie ponieść . Pozdrawiam !!!
P.S I jeszcze jedno kiedy wciskam pedal to piszczy przy wciskaniu myślałem , że to na pedale , alle nie bo popryskałem smarem w sprayu i nic to nie dało pisze o tym bo może to też ma znaczenie .
[ Dodano: Pią Wrz 15, 2006 17:10 ]
Dzisiaj sprawdzałem po odpaleniu pedał poszedł w dół wiec serwo raczej dobre zostaje ten waz tylko czy to mozna kupic nowe czy tylko uzywka (jutro zdejme waz i zobacze co sie stanie )a jak sie ten waz wyciaga z serwa ?
P.S I jeszcze jedno kiedy wciskam pedal to piszczy przy wciskaniu myślałem , że to na pedale , alle nie bo popryskałem smarem w sprayu i nic to nie dało pisze o tym bo może to też ma znaczenie .
[ Dodano: Pią Wrz 15, 2006 17:10 ]
Dzisiaj sprawdzałem po odpaleniu pedał poszedł w dół wiec serwo raczej dobre zostaje ten waz tylko czy to mozna kupic nowe czy tylko uzywka (jutro zdejme waz i zobacze co sie stanie )a jak sie ten waz wyciaga z serwa ?
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
Wczoraj był test wypiołem z kolektora serwo nie wspomagało hamulec twardy po podłączeniu jest pedał OK ! ale obroty mogą też wariowac od podpory gaźnika więc tylko zostaje zaworek do sprawdzenia i podpora > może bede miał nowy zaworek wtedy zobacze co dalej .
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości