Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				bioly05011
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2845
 - Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
 - Lokalizacja: Rzepin
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
odpinałeś kleme by zresetować kompa?
			
									
									Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
						Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
Tak odpinałem i jest to samo.
Nadal pytanie czy sonda ma wpływ? Jak ją spr?
Może czujnik temp powietrza? Jest? Nie ma go?
A może ktoś jeszcze coś innego podpowie?
			
									
									Nadal pytanie czy sonda ma wpływ? Jak ją spr?
Może czujnik temp powietrza? Jest? Nie ma go?
A może ktoś jeszcze coś innego podpowie?
- 
				bioly05011
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2845
 - Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
 - Lokalizacja: Rzepin
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
czujnik tem. jest przy wtrysku, dziwne że tak jest po wymianie pompki
			
									
									Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
						Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
Jutro jeszcze spr czy przypadkiem może nie zanika napięcia na pompce w momencie spadku ciśnienia.
Bo reszta wydaje się być w porządku.
			
									
									Bo reszta wydaje się być w porządku.
- 
				bioly05011
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2845
 - Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
 - Lokalizacja: Rzepin
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
lub podmień przekaźnik
			
									
									Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
						Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
Właśnie spr wygląda teraz tak:
-jak zmostkuję przekaźnik to i tak potrafi gubić napięcie na pompce.
-jak wsadzę osobny aku do bagażnika i zasilę nim pompkę to jest wszystko ok
Wie ktoś gdzie były montowane wyłączniki uderzeniowe/zderzeniowe/bezwładnościowe w tym modelu, może tam leży przyczyna?
			
									
									-jak zmostkuję przekaźnik to i tak potrafi gubić napięcie na pompce.
-jak wsadzę osobny aku do bagażnika i zasilę nim pompkę to jest wszystko ok
Wie ktoś gdzie były montowane wyłączniki uderzeniowe/zderzeniowe/bezwładnościowe w tym modelu, może tam leży przyczyna?
- 
				bioly05011
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2845
 - Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
 - Lokalizacja: Rzepin
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
nie było takich ,coś nie tak z przekażnikiem albo sterowaniem przekaźnika czyli masa od ECU steruje coś nie tak może w instalacji lub zimny lut na płycie głównej komputera
			
									
									Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
						Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
Ok i temat rozwiązany!
Po spr wszystkiego co możliwe ostatecznie problem rozwiązało założenie używanej ori pompki.
Pompka która była mimo, że nowa wsadzona 1 mc temu okazała się nie do końca sprawna.
			
									
									Po spr wszystkiego co możliwe ostatecznie problem rozwiązało założenie używanej ori pompki.
Pompka która była mimo, że nowa wsadzona 1 mc temu okazała się nie do końca sprawna.
- 
				bioly05011
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2845
 - Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
 - Lokalizacja: Rzepin
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
takie są zamienniki
			
									
									Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
ja bym się tego czepiał nie szukał na razie innej usterki. Ciśnienie paliwa nie może tak spadać.Kisielo pisze:Zrobiłem jeszcze test z zapiętym manometrem podczas jazdy, ciśnienie spada poniżej 0,5 bar i wtedy auto już nie przyspiesza.
Wracając do rodzajów pomp: niema tyle rodzajów do mk3. Nie jest to bardzo istotne bo od tego jest regulator ciśnienia paliwa żeby ciśnienie zbijał do właściwego , poza tym każda pompa daje w realu wyższe ciśnienie niż nominalne, oczywiście bez sensu zakładać 3 lub 4 barową pompę ale te o oznaczeniu nominalnym 1 i 1.2 bara to jest to samo.
Więc ten spadek do 0.5 bara to jest usterka ale czy wynika z kiepskiej pompy, brudnego filtra czy uszkodzonego regulatora to już nie wiem. Oczywiście ciśnienie mierz na wężu dolotowym poprzez dołożony trójnik, na wylotowym bez sensu to przecież odpływ
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
