Różne obroty

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » wt lis 04, 2014 14:25

Witam mam golfa 3 1.8 8v mono wtrysk gaz 1 gen i szaleją mi obroty raz jest dobrze raz źle odpalam rano 2.5tyś dodam gazu z 2 razy 1tyś jadę 100 metrów wyje na 2,5 tyś jadę 1 kilometr spokój przejadę 20 kilometrów wyje znowu
I tak wymieniłem krokowca nówka ze sklepu czujnik wody wymieniony nówka przepustnice już 3 sztuki wtryski też 3 sztuki z działających aut
Problem polega na samoczynnym przyśpieszaniu zapłonu przez kompa
Bo jak ustawię zapłon na granicy spalania stukowego to wtedy kiedy jest 1tyś obrotów i dodam gazu jest ok a jak wyje na 2,5tyś to jak mu dodam gazu to zaczyna trzeszczeć spalanie stukowe
Czy może to być od sondy lambda,jakiegoś przetartego kabelka czy sterownik głupieje ?


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Różne obroty

Post autor: bioly05011 » wt lis 04, 2014 15:13

na oby dwu paliwach?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » wt lis 04, 2014 19:13

tak na lpg i na pb to samo


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Różne obroty

Post autor: bioly05011 » wt lis 04, 2014 19:59

spròbuj zresetować kompa zdejm kleme ,włącz na postojòwki i poczekaj chwilę tak by całe napięcie zjadło z auta i sprawdź, a tak apropo auto podpinałeś pod kompa


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » śr lis 05, 2014 17:55

sory że tak późno odpisuje
resetowałem sterownik i podpinałem kompa tego podstawowego co na alledrogo sprzedają i nie ma błędów
walcze z tym już jakiś czas i nie moge se dać rady
mechanior u którego byłem też se z tym nie poradził


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Różne obroty

Post autor: bioly05011 » śr lis 05, 2014 18:12

sprawdź emulator sondy, piszesz też że krokowca zmienialeś ilu pinowy?musisz sprawdzić czujnik biegu jałowego


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » śr lis 05, 2014 18:33

emulator ma znaczenie na benzynie ?
krokowiec 6 pinów
czujnik biegu jałowego gdzie to ?


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Różne obroty

Post autor: bioly05011 » śr lis 05, 2014 18:47

emulator (przekaźnik)na benzynie załącza sygnał sondy ,podczas gazu rozłącza
czujnik biegu jałowego jest w krokowcu,z chwilą zamknięcia przepustnicy zwiera obwód między pinem 2 i 3 od dołu ,miernik na buzzer powinien piszczeć


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » śr lis 05, 2014 19:20

jutro zadziałam według tego co mi napisałeś czy to wszystko jest jak powinno
jutro się okaże


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

Awatar użytkownika
LUMPAS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:20
Lokalizacja: GND

Różne obroty

Post autor: LUMPAS » pt lis 07, 2014 17:57

sprawdzone i lipa wszystko ok a to dalej wyje
zrobiłem reset komppa twoim sposobem (bo ja zwierałem klemy po odłączeniu na minute) i jak na razie jest ok
co to może byś bo pewnie wróci
jak na razie mi to starczy dzięki za zainteresowanie


BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Różne obroty

Post autor: bioly05011 » pt lis 07, 2014 18:07

sprawdź połączenia tych dwóch przekaźników powinieneś mieć ,dwa koło siebie ,jeden rozłącza wtrysk drugi sygnał sondy (emulator)być może coś nie łączy (zaśniedziałe końcówki,wsówki)


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości