Wiadomą sprawą jest także to że plastikowe klosze lamp w borze/golfie po 10 latach nie wyglądają zbyt ponętnie
 w stanach firma volx tuning robi aftermarketowe szklane klosze które również postanowiłem założyć.
 w stanach firma volx tuning robi aftermarketowe szklane klosze które również postanowiłem założyć.Firma z której zakupiłem potrzebne elementy: http://www.theretrofitsource.com" onclick="window.open(this.href);return false; była na tyle uprzejma i kupiła mi klosze z ebay usa po czym spakowała z resztą gratów i wysłała je do mnie dzięki czemu nie musiałem się bawić w 2 paczki
 )
)Części zamówiłem 15 Stycznia a dostałem 22 Lutego
 ale tak to już jest z międzykontynentalnymi przesyłkami xD
 ale tak to już jest z międzykontynentalnymi przesyłkami xDZ racji tego że w UK nie występuje przyczepianie się do tego czy coś ma homologację czy nie, zabawy w zabieranie dowodów rejestracyjnych i problemach na przeglądzie, postanowiłem że to będzie najlepsze rozwiązanie tematu słabych fabrycznych świateł, samochód ma fabrycznie zamontowane spryskiwacze, teraz się do czegoś przydadzą
 ) stoi również na utwardzonym zawieszeniu także nie przewiduje problemów z nadmiernym oślepianiem innych kierowców. (typowa gadka o braku auto-poziomowania mile widziana
) stoi również na utwardzonym zawieszeniu także nie przewiduje problemów z nadmiernym oślepianiem innych kierowców. (typowa gadka o braku auto-poziomowania mile widziana  )
 )Oczywiście, była opcja OEM xenonu, za 500 lub więcej funtów, o ile znalazłbym parę na sprzedaż, z ch*j wi jak bardzo wypalonymi muszlami, o samo poziomowaniu tez zapomnij, sensor na belkę, na przód amortyzator, przy obniżonym zawieszeniu, potrzeba by dobrego kota żeby to podpiąć żeby to działało jak należy, o ile w ogóle. generalnie olałem temat, zwłaszcza że to nie bi-xenon.
Temat będzie ciężki na fotkach także jeśli gdzieś siedzicie na mobilu to można to wziąć pod uwagę



Yankesy wiedzą jak zapakować
 
 
Wiedzą tez jak wykiwać celników















Generalnie te projektory mają średnie oceny jeśli chodzi o światło na tle innych projektorów, zwłaszcza tych przy których trzeba mocno ciąć reflektor aby osadzić, jednak jeśli się je trochę podpicuje można ogarnąć ładne światło, jak widać na zdjęciu wyżej miałem przeciek światła.

Tutaj już bez przecieku, solenoid odbija światło, trzeba pomalować na czarno farbą do wysokich temperatur


Na początku myślałem ze ta blaszka odbija, jednak to nie było to, ale nic nie szkodzi może być czarne
 )
)

Czubek solenoidu pomalowany i już nie ma wycieku nad linie
 )
)
Generalnie jest ładny color flicker
 " onclick="window.open(this.href);return false;
 " onclick="window.open(this.href);return false;   
 
Tutaj standardowe rozejście świateł, będzie do czego porównywać.
Koszta:
Za całość zapłaciłem USD 455,87 + GBP 22,42 koszta na miejscu (import vat, clearance fee).
Bi-xenon Morimoto Mini Stage III Kit (D2S) $295.00
Ballasts: Morimoto 3Five 35w (Long Cord Output) +$5.00
Bulbs: Morimoto 3Five 5000K D2S
Projectors: RHD (UK, Australia, etc)
Shrouds: E46-R
Wire Harness: Relay: H4/9003
Szklane klosze: http://www.ebay.com/itm/VW-MK4-Jetta-Bo ... 0779954773" onclick="window.open(this.href);return false; $74.99
Wysyłka
USPS Priority Mail International: $67.12
Insurance: $7.50
Signature: $2.50
Trzeba montować









 Pod H7 można bez rzeźby zastosować projektory Morimoto Mini H1, na tej samej zasadzie jak Mini D2S w H4. Racja jest w tym, że jest to produkt chiński, jakość nie bije na kolana, ale przy cenie USD110 (cena samych projektorów) nie znalazłem nic ciekawego co mógłbym wziąć pod uwagę przy wyborze, myślałem o projektorach FR-X 3.0 ale jednak na pierwszy retrofit zdecydowałem się na te łatwiejsze do zrobienia, nie mam nawet dremela żeby jakoś to powycinać ani zbytnio przestrzeni do ustawiania projektorów na samochodzie co się przydaje o wiele bardziej przy wstawianiu w wyciętą dziurę.
 Pod H7 można bez rzeźby zastosować projektory Morimoto Mini H1, na tej samej zasadzie jak Mini D2S w H4. Racja jest w tym, że jest to produkt chiński, jakość nie bije na kolana, ale przy cenie USD110 (cena samych projektorów) nie znalazłem nic ciekawego co mógłbym wziąć pod uwagę przy wyborze, myślałem o projektorach FR-X 3.0 ale jednak na pierwszy retrofit zdecydowałem się na te łatwiejsze do zrobienia, nie mam nawet dremela żeby jakoś to powycinać ani zbytnio przestrzeni do ustawiania projektorów na samochodzie co się przydaje o wiele bardziej przy wstawianiu w wyciętą dziurę.

















 zakładam że to przez czepianie się o to czy jest znak E zamiast po prostu sprawdzenia czy świeci elegancko
  zakładam że to przez czepianie się o to czy jest znak E zamiast po prostu sprawdzenia czy świeci elegancko  








