MFA - przebieg dzienny

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

MFA - przebieg dzienny

Post autor: kkkacper » pn lis 03, 2014 17:58

Czy wie ktos na jakiej zasadzie jest to czytane? Skoro licznik normalnie jest na linke to czy w takim ukladzie jest jeszcze dodatkowo na jakis pin podawany sygnal z ecu badz impulsatora? Co w przypadku gdy nie mam podpietego predkosciomierza, bo w skrzyni nie ma miejsca, jest opcja zebt ruszyc chociaz przebieg dzienny?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

MFA - przebieg dzienny

Post autor: bioly05011 » pn lis 03, 2014 19:25

jakie zegary posiadasz ? i co masz w skrzyni może powiesz że nie masz miejsca na linkę lub impulsator w skrzyni


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

MFA - przebieg dzienny

Post autor: Witek.J » pn lis 03, 2014 20:11

Czujnik GALA (prędkości) jest w liczniku, nie każdy licznik go posiada. Jeżeli linka nie będzie podpięta to MFA nie będzie pokazywać funkcji zależnych od prędkości.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

MFA - przebieg dzienny

Post autor: bioly05011 » pn lis 03, 2014 20:20

dlatego pytam jakie ma zegary i co wychodzi ze skrzyni bo kolega "kkkacper"pisze że w szkrzyni nie ma miejsca!!!


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

MFA - przebieg dzienny

Post autor: kkkacper » pn lis 03, 2014 20:55

bioly05011, zegary z MFA na 1 wtyk z mk II 16v, skrzynia DRP z 2.8 24v, czyli tylko impulsator elektroniczny (wczesniej moze zle sie wyrazilem ;))


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

MFA - przebieg dzienny

Post autor: marcinek84 » pn lis 03, 2014 21:10

Jak masz impulsator i licznik z mkII to nie pokaże ci MFA przebiegu żadnego, spalanie pewnie pokaże duże też.
Chyba że jakiś układ przetwarzajacy sygnał bezpośrednio do MFA ale bez linki wskazówka nie ruszy się.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

MFA - przebieg dzienny

Post autor: kkkacper » pn lis 03, 2014 21:14

marcinek84, o to tylko mi chodzilo, tak myslalem, ale zaciekawilo mnie skad sie bierze ten przebieg dzienny czy jak to tam jest nazywane ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości