vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ok sprawdze wszystko ale zbiorniczka niemam od wegla aktywnego , ale mam zaslepione kruciec od przepustnicy po lewej stronie jak się stoi przodem do auta niżej potencjometru przepustnicy , wężyk idzie chyba do zaworu EGR chyba jak się nie myle , chyba ze to jest do tego zaworku , ale reszte sprawdze a jak gasze silnik to tez jakby powietrze zeszło
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
gdzie znajduje się zawór EGR w vr6 2.8,szukam u siebie i nie moge znalesć może go niema ,czy ona ma wpływ na prace silnika
vr6 w mk2 ????
witam panowie ostatnio moj golf odmawia posluszenstwa. problem jest tego typu ze gdy przekrece kluczyk na zaplon odzywaja sie wszystkie przekazniki tak jak powinny podczas krecenia rozrusznikiem zaczynaja niektore przekazniki tykac i auto raz załapuje a raz wcale nie gada a jeszcze czasem normalnie pali z tym ze jak odpali czesto nie pracuje na wszystkie cylindry potem chodzi normalnie i znowu pada. zauwazylem tez ze nie zawsze zapala sie kontrolka od oleju do tej pory golf chodzil elegancko ostatnio cos mu sie poprzestawialo bledow zadnych nie pokazuje PROSZE o pomoc.
vr6 w mk2 ????
Panowie, w dalszym ciągu mam problem z temp w vr6. Bazuję na dodatkowym wskaźniku vdo który z vagiem się pokrywa (przekłamania do 3-4'C max). Sprawdzałem. Mianowicie chodzi o to, że podczas postoju auto dobija do 80'C i włączają się wentylatory (1 bieg) bo takie kupiłem ale podczas jazdy spada mi do 60-65'C.
Dzisiaj rozebrałem wszystko, wyciągnąłem króciec wody i termostat. Wyczytałem, że aby sprawdzić czy jest dobry trzeba go wrzucić do gorącej wody i zobaczyć czy się otworzy. Tak zrobiłem, otwiera się a jak ostygnie jest zamknięty. Wnioskuję więc że jest dobry. Na wszelki wypadek jutro będzie nowy Gates'a bo zamówiłem i tak czy siak go zmienię.
Na forum pisali w innym wątku, że jeśli podczas jazdy nie trzyma temperatury, a na postoju tak to termostat do wymiany.
Po teście termostatu sam nie wiem co o tym myśleć?! Jakieś porady?
EDIT:
Rozmawiałem przed chwilą ze znajomym który miał też vr6 w mk2 i mówił że to prawidłowe odczyty. Co myślicie?
Dzisiaj rozebrałem wszystko, wyciągnąłem króciec wody i termostat. Wyczytałem, że aby sprawdzić czy jest dobry trzeba go wrzucić do gorącej wody i zobaczyć czy się otworzy. Tak zrobiłem, otwiera się a jak ostygnie jest zamknięty. Wnioskuję więc że jest dobry. Na wszelki wypadek jutro będzie nowy Gates'a bo zamówiłem i tak czy siak go zmienię.
Na forum pisali w innym wątku, że jeśli podczas jazdy nie trzyma temperatury, a na postoju tak to termostat do wymiany.
Po teście termostatu sam nie wiem co o tym myśleć?! Jakieś porady?
EDIT:
Rozmawiałem przed chwilą ze znajomym który miał też vr6 w mk2 i mówił że to prawidłowe odczyty. Co myślicie?
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
U mnie cały czas trzyma 90`C, czy na postoju czy jadąc, i nie ważne jak. Moge jechac wolno jak i 200km/h + a i tak nic sie nie zmieni. Dopiero jak stoje w korku dłużej niż jakieś 10 minut to temperatura powolutku rośnie ponad 90`C. Dodam też że bardzo szybko się nagrzewa, w takie temperatury jak mamy teraz 5-8 minut mu wystarczy by złapał 90`C a po zgaszeniu nagrzanego silnika temperatura nie spada przez minimum 20 minut.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Też tak miałem, w czasie jazdy 70, na postoju 90. Wymiana termostatu rozwiązała problem.august_90 pisze:Na forum pisali w innym wątku, że jeśli podczas jazdy nie trzyma temperatury, a na postoju tak to termostat do wymiany.
vr6 w mk2 ????
Ponawiam moj problem
witam panowie ostatnio moj golf odmawia posluszenstwa. problem jest tego typu ze gdy przekrece kluczyk na zaplon odzywaja sie wszystkie przekazniki tak jak powinny podczas krecenia rozrusznikiem zaczynaja niektore przekazniki tykac i auto raz załapuje a raz wcale nie gada a jeszcze czasem normalnie pali z tym ze jak odpali czesto nie pracuje na wszystkie cylindry potem chodzi normalnie i znowu pada. zauwazylem tez ze nie zawsze zapala sie kontrolka od oleju do tej pory golf chodzil elegancko ostatnio cos mu sie poprzestawialo bledow zadnych nie pokazuje PROSZE o pomoc.
witam panowie ostatnio moj golf odmawia posluszenstwa. problem jest tego typu ze gdy przekrece kluczyk na zaplon odzywaja sie wszystkie przekazniki tak jak powinny podczas krecenia rozrusznikiem zaczynaja niektore przekazniki tykac i auto raz załapuje a raz wcale nie gada a jeszcze czasem normalnie pali z tym ze jak odpali czesto nie pracuje na wszystkie cylindry potem chodzi normalnie i znowu pada. zauwazylem tez ze nie zawsze zapala sie kontrolka od oleju do tej pory golf chodzil elegancko ostatnio cos mu sie poprzestawialo bledow zadnych nie pokazuje PROSZE o pomoc.
vr6 w mk2 ????
Wymieniłem termostat, przy okazji pomalowałem kolektor ssący piecowo, złożyłem wszystko do kupy i mam problem.
Wideo niżej, wszystko podłączone raczej dobrze. Sprawdzałem kilka razy
kable podmieniałem, to samo.
świece wymieniałem 2tyg temu.
moduł może? jutro sprawdze bo garażu brak
[youtube][/youtube]
Wideo niżej, wszystko podłączone raczej dobrze. Sprawdzałem kilka razy
kable podmieniałem, to samo.
świece wymieniałem 2tyg temu.
moduł może? jutro sprawdze bo garażu brak
[youtube][/youtube]
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Re: vr6 w mk2 ????
klintonMK2 pisze:króciec koło przepustnicy do zaworka węglowego zaślepiony/podpięty?
Jeśli dobrze zrozumiałem chodzi o króciec koło dołu przepustnicy. Jest zaślepiony. Jak go wyciągnąłem zapala i gaśnie.
Co mnie dziwi, to fakt, że po złożeniu i przy każdym odpalaniu wchodzi na 2k obrotów i spadają do normalnych. Przy 2k pracuje dobrze, spadnie do tych +-600 i pierdzi ..
Wcześniej tak nie było, skoczyło ponad te 1k i spadło elegancko od razu..
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
vr6 w mk2 ????
Ponawiam moj problem
witam panowie ostatnio moj golf odmawia posluszenstwa. problem jest tego typu ze gdy przekrece kluczyk na zaplon odzywaja sie wszystkie przekazniki tak jak powinny podczas krecenia rozrusznikiem zaczynaja niektore przekazniki tykac i auto raz załapuje a raz wcale nie gada a jeszcze czasem normalnie pali z tym ze jak odpali czesto nie pracuje na wszystkie cylindry potem chodzi normalnie i znowu pada. zauwazylem tez ze nie zawsze zapala sie kontrolka od oleju do tej pory golf chodzil elegancko ostatnio cos mu sie poprzestawialo bledow zadnych nie pokazuje PROSZE o pomoc.
witam panowie ostatnio moj golf odmawia posluszenstwa. problem jest tego typu ze gdy przekrece kluczyk na zaplon odzywaja sie wszystkie przekazniki tak jak powinny podczas krecenia rozrusznikiem zaczynaja niektore przekazniki tykac i auto raz załapuje a raz wcale nie gada a jeszcze czasem normalnie pali z tym ze jak odpali czesto nie pracuje na wszystkie cylindry potem chodzi normalnie i znowu pada. zauwazylem tez ze nie zawsze zapala sie kontrolka od oleju do tej pory golf chodzil elegancko ostatnio cos mu sie poprzestawialo bledow zadnych nie pokazuje PROSZE o pomoc.
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
vr6 w mk2 ????
przy przepustnicy taka puszka z 2 wyjsciami , jedno jest podpiete pod prepustnice 2 pod gume dolotu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości