[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Pompy BOSCHa 044 juz mają kabelki, wiec juz niedługo bedzie mozna odpalać
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
podziwiam cie bez kitu
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Te dysze "wkrętki" w kolektorze ssacym to do czego będą? Wyglądają jakby miało za chwilę wjechać LPG
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
jeden do Map sensora megasquirta
drugi do map sensora DEFI
trzeci do wastegata
a czwarty do regulatora cisnienia paliwa
tak mi sie wydaje
auto juz kreci rozrusznikiem z tego przycisku;
mam nadzieje ze w tym tygodniu odpalimy go z minimalną ilością czujników, w sumie wystarczy połozenie wału i cewki podpiąć i moze zagada
drugi do map sensora DEFI
trzeci do wastegata
a czwarty do regulatora cisnienia paliwa
tak mi sie wydaje
auto juz kreci rozrusznikiem z tego przycisku;
mam nadzieje ze w tym tygodniu odpalimy go z minimalną ilością czujników, w sumie wystarczy połozenie wału i cewki podpiąć i moze zagada
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
śledzę z zaciekawieniem, mam nadzieje, że kolejne etapy będą szły gładko
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
no odpalilismy dziada wczoraj
na poczatku był stres bo silnik po 3 latach nie chciał jakoś zassac oleju
pierwsze co zrobiłem to podpiałem DEFI i cienienie oleju i ni cholery nie było cisnienia
wiec pomoglismy troche kompresorem i po zdjeciu adaptera na chłodnice oleju w koncu zaciagnał, ponad 2,5 bara na rozruszniku (z wykreconymi swiecami)
podpinamy megasquirta przygotowanego przez Łukasza Lamika,
no to ciach wtryski cewki , połozenie wału, masy na wariata gdziec pod srubke dekla głowicy
cewki lekko pordzewiałe, swiece wyjelismy z tego drugiego R32 co jest dawcą na R30, patrzymy iskra nawet jest
no to lejemy paliwo strzykawa do swirlpota, pompy bzyczą, przewody zaczeły skakać jest dobrze
po drodze mała nieszczelność na filtrze paliwa bo sie uszczelka skosiła
no i w koncu, krecimy, po 1,5 sek krecenia zagadał
" onclick="window.open(this.href);return false;
niby to tylko odpalenie silnika na standalone ale dla mnie mega radocha po tylu latach
na poczatku zagrzechotały napinacze, potem zaklepały szklanki ale po minutie juz wszystko OK
teraz trzeba szybko pare tematów ogarnać i moze uda sie przed zimą coś pojezdzić
na poczatku był stres bo silnik po 3 latach nie chciał jakoś zassac oleju
pierwsze co zrobiłem to podpiałem DEFI i cienienie oleju i ni cholery nie było cisnienia
wiec pomoglismy troche kompresorem i po zdjeciu adaptera na chłodnice oleju w koncu zaciagnał, ponad 2,5 bara na rozruszniku (z wykreconymi swiecami)
podpinamy megasquirta przygotowanego przez Łukasza Lamika,
no to ciach wtryski cewki , połozenie wału, masy na wariata gdziec pod srubke dekla głowicy
cewki lekko pordzewiałe, swiece wyjelismy z tego drugiego R32 co jest dawcą na R30, patrzymy iskra nawet jest
no to lejemy paliwo strzykawa do swirlpota, pompy bzyczą, przewody zaczeły skakać jest dobrze
po drodze mała nieszczelność na filtrze paliwa bo sie uszczelka skosiła
no i w koncu, krecimy, po 1,5 sek krecenia zagadał
" onclick="window.open(this.href);return false;
niby to tylko odpalenie silnika na standalone ale dla mnie mega radocha po tylu latach
na poczatku zagrzechotały napinacze, potem zaklepały szklanki ale po minutie juz wszystko OK
teraz trzeba szybko pare tematów ogarnać i moze uda sie przed zimą coś pojezdzić
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Gratulacje, po tylu latach sie udalo. Trzymam kciuki aby w tym roku udalo sie cos jeszcze pojezdzic
Radosci pewnie podobna jak ta przy narodzeniu dziecka
Radosci pewnie podobna jak ta przy narodzeniu dziecka
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
elegansio! kawał czasu a jednak ciągle zapał jest!
oby się wszystko udało
oby się wszystko udało
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dokładnie, jakby mi sie trzecie dziecko urodziło... tylko głosniej zakrzyczało po "urodzeniu"Szamper pisze:Radosci pewnie podobna jak ta przy narodzeniu dziecka
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
przyszedł temat "uszczelki" pomiedzy błotnik a poszerzenie... nie chce tego robic na gładko bo wygląda słabo (przy całym szacunku dla projektu dialynx)
http://fourtitude.com/features/Feature_ ... struction/" onclick="window.open(this.href);return false;
pomysł kedry z garbusa wydał się najsensowniejszy - nawet mam podejrzenie ze jest to dokładnie to bo na oko wydaje sie ze wałek ma 6mm średnicy
zakupiłem 2x8mb tej "uszczelki"
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... f55f047d32" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to wyglada w oryginale, mam nadzieje ze uda sie to identycznie spasować
http://fourtitude.com/features/Feature_ ... struction/" onclick="window.open(this.href);return false;
pomysł kedry z garbusa wydał się najsensowniejszy - nawet mam podejrzenie ze jest to dokładnie to bo na oko wydaje sie ze wałek ma 6mm średnicy
zakupiłem 2x8mb tej "uszczelki"
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... f55f047d32" onclick="window.open(this.href);return false;
tak to wyglada w oryginale, mam nadzieje ze uda sie to identycznie spasować
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Nawet nie wiedziałem cowboy, że Ty tu jesteś taką fiszą!
Można powiedzieć R400 na giftach!
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Pomalutku do celu.... założony juz docelowy intercooler wraz z blow-off od properfekt oraz zrobione wyjście pod silnik krokowy. Zaczelo sie też rzeźbienie grodzi. Wygląda, że silnik wcale nie jest cofnięty ale to złudzenie bo grodz jest przesunięta jakieś 30cm w tyl. Oryginalnie gródź była tu gdzie jest obecnie maglownica. Dzieki temu komora silnika jest ogromna co ułatwia obsługę i serwis (łatwy dostęp do downpipe, wysprzeglika, wybieraka skrzyni, maglownicy) oraz umożliwia zrobienie kiedyś RWD jeśli pogoda i fundusze pozwolą to w tym roku moze uda sie przejechac pare km testowych...
przy okazji, stukneło 1000 lajków na stronie B2 na fejsie, dziekuję !!
przy okazji, stukneło 1000 lajków na stronie B2 na fejsie, dziekuję !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości