Turbo od ASZ do AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbo od ASZ do AXR
No to tym bardziej jeśli chcesz dołożyc mocniejsze pompki to lepiej od razu szukaj turbiny z ARLa. A nie lepiej skrzynie dłuższą pięcio biegową, GGU ?
Turbo od ASZ do AXR
Nie sądzę żeby dłuższa 5b mnie zadowoliła. Jeżdżę często w trasach autostradami i chyba 6b będzie tu najlepszym rozwiązaniem.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Turbo od ASZ do AXR
Czemu? serio pytam, bo nie wiem zrozumiałbym jakby było 1500 obrotów, ale 2500...?wesol pisze:nie polecam przyspieszac na 6 biegu z predkosci mniejszcyh np 130-140 gdzie obrot sa gdzies na poziomie 2500 obr.
Turbo od ASZ do AXR
Jadac 130 km/h na 5 i 6 biegów spalanie bedzie takie samo mimo ze obroty beda rozne przy tej predkosci. Czyli obciążamy bardziej wal i panewki albo na wiekszych obrotach silnik jest mniej gnębiony.
Jeszcze jeden podobny idiotyzm napiszesz na forum a postaram się o bana dla ciebie, dość twoich "teori", wróć się ponownie na uczelnie bo widać nic nie zrozumiałeś z tego, co tam uczą.
Toffic
Jeszcze jeden podobny idiotyzm napiszesz na forum a postaram się o bana dla ciebie, dość twoich "teori", wróć się ponownie na uczelnie bo widać nic nie zrozumiałeś z tego, co tam uczą.
Toffic
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo od ASZ do AXR
Witam,
Mam jeszcze jedno małe pytanie. Obecnie mój ATD ma zmienionego softa na 140KM i 330Nm. Zdecydowałem się na zmianę na regenerowaną turbinę z ASZ (GT1749VA). Po takim przeszczepie będę musiał jakoś konkretnie zmienić softa??
Mam jeszcze jedno małe pytanie. Obecnie mój ATD ma zmienionego softa na 140KM i 330Nm. Zdecydowałem się na zmianę na regenerowaną turbinę z ASZ (GT1749VA). Po takim przeszczepie będę musiał jakoś konkretnie zmienić softa??
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!
Turbo od ASZ do AXR
Ok. Dzięki Trochę szkoda przy nim dłubać zwłaszcza, że mam jeszcze parę gratów do zrobienia w niedalekiej przyszłości
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!
Turbo od ASZ do AXR
Mam Axr 101 Km Na pompowtryskach . Chce jakieś 150-160 KM max . Którą turbine zakładać od ARL czy ASZ? Która podejdzie bez problemowo? Potrzebuje tej redukcji do turbo? Na lato planuje Fimc + przelot . Dolot z Arl robi taką różnice?
Re: Turbo od ASZ do AXR
jedna i druga dmuchawa podejdzie - ja już bym włożył turbo od arl-aDaniel_Mx pisze:Mam Axr 101 Km Na pompowtryskach . Chce jakieś 150-160 KM max . Którą turbine zakładać od ARL czy ASZ? Która podejdzie bez problemowo? Potrzebuje tej redukcji do turbo? Na lato planuje Fimc + przelot . Dolot z Arl robi taką różnice?
potrzebujesz redukcje
do 160KM pompki wydadzą - wyżej mocniejsze pompki będziesz potrzebował
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Turbo od ASZ do AXR
Szukać samej turbiny czy kompletu z kolektorem ? Wyczytałem gdzieś , że są jeszcze 2 problemy rurka łącząca turbo z zaworem EGR nie pasuje oraz problem z wężem łączącym turbo z rurą do IC . Jak to rozwiązujecie? Ma ktoś jakieś fotki? Są jeszcze jakieś problemy ? Po za tym reszta gdy kupię flansze pasuje p&p ?
Turbo od ASZ do AXR
Bierz od asz. Te turbiny z golfa itp sa cale nie dizelone wiec masz ja razem z kolektorem wydechowym. NAwet bym tej redukcji nie kupowal tylko ucial ta szybkozlaczke i normalnie nakladasz waz jak w tej suszarce co masz i opaska zaciskasz i latasz. Do 160 koni to ci ASZ'ka w zupelnosci da rade. Mialem tak w sharanie wlasnie ze turbo ASZ i 160 KM 360Nm. Zamieszczalem fotki jak uciac ta czesc na muszli i jak to wyglada.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo od ASZ do AXR
Ja też mam turbo ASZ i 155km w AJM. Ja to w ogóle kombinowałem, bo kupiłem tą ori czerwoną rurę i jej chciałem użyć, ale trochę przekombinowałem, bo turbo pochodziło z ibizy, a nie golfa i trochę inaczej muszla była ustawiona. Ostatecznie jednak zastosował tą redukcję i uciąłem ori czarny wąż i przymocowałem na takiej szerokiej opasce kupionej w sklepie ogrodniczym. Pół roku upalania i żadnych problemów ze spadaniem itp.
Turbo od ASZ do AXR
Daniel_Mx, rurke od egra wywalasz i go zaslepiasz, a odcinek turbo - ic ucinasz waz i laczysz z ta redukcja. Jak planujesz fmic to i moze pompki zmienisz, wiec na zapas wez sobie suszarke z arla. ja u siebie zalozylem suszarke z BTB, jednomas, pompki AR i przy gonieniu z leonem ARLem na 183KM dostawal po do 3 biegu i dopiero zaczal mi odchodzic.
Turbo od ASZ do AXR
Tak jak napisał KoJ@k. Jak planujesz robić faktycznie fimic i jeszcze pompki to działaj z ARL-owską suszarką. Przy samym fimicu zakładaj z ASZ.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości