Turbo od ASZ do AXR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » czw lut 27, 2014 00:05

No to tym bardziej jeśli chcesz dołożyc mocniejsze pompki to lepiej od razu szukaj turbiny z ARLa. A nie lepiej skrzynie dłuższą pięcio biegową, GGU ?


Obrazek

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » czw lut 27, 2014 00:27

Nie sądzę żeby dłuższa 5b mnie zadowoliła. Jeżdżę często w trasach autostradami i chyba 6b będzie tu najlepszym rozwiązaniem.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Paviarotti » czw lut 27, 2014 20:09

wesol pisze:nie polecam przyspieszac na 6 biegu z predkosci mniejszcyh np 130-140 gdzie obrot sa gdzies na poziomie 2500 obr.
Czemu? serio pytam, bo nie wiem :) zrozumiałbym jakby było 1500 obrotów, ale 2500...?


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » czw lut 27, 2014 21:20

Jadac 130 km/h na 5 i 6 biegów spalanie bedzie takie samo mimo ze obroty beda rozne przy tej predkosci. Czyli obciążamy bardziej wal i panewki albo na wiekszych obrotach silnik jest mniej gnębiony.
Jeszcze jeden podobny idiotyzm napiszesz na forum a postaram się o bana dla ciebie, dość twoich "teori", wróć się ponownie na uczelnie bo widać nic nie zrozumiałeś z tego, co tam uczą.
Toffic


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » wt mar 11, 2014 14:06

Witam,
Mam jeszcze jedno małe pytanie. Obecnie mój ATD ma zmienionego softa na 140KM i 330Nm. Zdecydowałem się na zmianę na regenerowaną turbinę z ASZ (GT1749VA). Po takim przeszczepie będę musiał jakoś konkretnie zmienić softa??


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » wt mar 11, 2014 16:50

Trzeba trzeba zrobic go na nowo, pod tą suszarkę.


Obrazek

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » wt mar 11, 2014 18:49

Ok. Dzięki :pub: Trochę szkoda przy nim dłubać zwłaszcza, że mam jeszcze parę gratów do zrobienia w niedalekiej przyszłości :-(


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Daniel_Mx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 17:43

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Daniel_Mx » ndz paź 26, 2014 17:23

Mam Axr 101 Km Na pompowtryskach . Chce jakieś 150-160 KM max . Którą turbine zakładać od ARL czy ASZ? Która podejdzie bez problemowo? Potrzebuje tej redukcji do turbo? Na lato planuje Fimc + przelot . Dolot z Arl robi taką różnice?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Re: Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Kulon » ndz paź 26, 2014 20:26

Daniel_Mx pisze:Mam Axr 101 Km Na pompowtryskach . Chce jakieś 150-160 KM max . Którą turbine zakładać od ARL czy ASZ? Która podejdzie bez problemowo? Potrzebuje tej redukcji do turbo? Na lato planuje Fimc + przelot . Dolot z Arl robi taką różnice?
jedna i druga dmuchawa podejdzie - ja już bym włożył turbo od arl-a
potrzebujesz redukcje
do 160KM pompki wydadzą - wyżej mocniejsze pompki będziesz potrzebował


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Daniel_Mx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 11, 2014 17:43

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: Daniel_Mx » pn paź 27, 2014 09:38

Szukać samej turbiny czy kompletu z kolektorem ? Wyczytałem gdzieś , że są jeszcze 2 problemy rurka łącząca turbo z zaworem EGR nie pasuje oraz problem z wężem łączącym turbo z rurą do IC . Jak to rozwiązujecie? Ma ktoś jakieś fotki? Są jeszcze jakieś problemy ? Po za tym reszta gdy kupię flansze pasuje p&p ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: wesol » pn paź 27, 2014 17:12

Bierz od asz. Te turbiny z golfa itp sa cale nie dizelone wiec masz ja razem z kolektorem wydechowym. NAwet bym tej redukcji nie kupowal tylko ucial ta szybkozlaczke i normalnie nakladasz waz jak w tej suszarce co masz i opaska zaciskasz i latasz. Do 160 koni to ci ASZ'ka w zupelnosci da rade. Mialem tak w sharanie wlasnie ze turbo ASZ i 160 KM 360Nm. Zamieszczalem fotki jak uciac ta czesc na muszli i jak to wyglada.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mosfet
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz lis 11, 2012 18:18
Lokalizacja: Rybnik

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: mosfet » pn paź 27, 2014 18:01

Ja też mam turbo ASZ i 155km w AJM. Ja to w ogóle kombinowałem, bo kupiłem tą ori czerwoną rurę i jej chciałem użyć, ale trochę przekombinowałem, bo turbo pochodziło z ibizy, a nie golfa i trochę inaczej muszla była ustawiona. Ostatecznie jednak zastosował tą redukcję i uciąłem ori czarny wąż i przymocowałem na takiej szerokiej opasce kupionej w sklepie ogrodniczym. Pół roku upalania i żadnych problemów ze spadaniem itp.



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: KoJ@K » pn paź 27, 2014 22:46

Daniel_Mx, rurke od egra wywalasz i go zaslepiasz, a odcinek turbo - ic ucinasz waz i laczysz z ta redukcja. Jak planujesz fmic to i moze pompki zmienisz, wiec na zapas wez sobie suszarke z arla. ;) ja u siebie zalozylem suszarke z BTB, jednomas, pompki AR i przy gonieniu z leonem ARLem na 183KM dostawal po :ass: do 3 biegu i dopiero zaczal mi odchodzic. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Turbo od ASZ do AXR

Post autor: tasior87 » wt paź 28, 2014 20:46

Tak jak napisał KoJ@k. Jak planujesz robić faktycznie fimic i jeszcze pompki to działaj z ARL-owską suszarką. Przy samym fimicu zakładaj z ASZ.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości