MK II korektor hamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

MK II korektor hamowania

Post autor: krzysiek77 » sob wrz 16, 2006 14:57

witam.wczoraj byłem na przeglądzie i gość powiedział że nie hamuje lewy tył(zasadniczy)ręczny jest.powiedział mi że jest zapieczony korektor hamowania,czy wie ktoś jak to uruchomić i czy trzeba demontować?czy da się uruchomić bez ściągania?ewentualnie ile może kosztować nowy?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 16, 2006 15:05

a napewno korektor siły chamowania moze masz zapieczony cilinderek w tym kole



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » sob wrz 16, 2006 15:11

nie wiem nie znam się na tym,diagnosta na przeglądzie stwierdził że to korektor.a cylinderek jak uruchomić?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob wrz 16, 2006 15:14

krzysiek77 korektor hamowania działa na dwa koła jednocześnie, musisz spr. czy czasem nie zapieczony jest cylinderek lub czy nie jest zapowietrzony układ lewego koła :bigok:


:-k ...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 16, 2006 15:17

nie da sie tak stwierdzić bo nie wiadomo jak nie zdejmiesz bębna czy to korektor czy cilinderek bo korektor rozdziela na dwa koła to powinny oba szwankować a nie jedno najpierw sprawdz cylinderek bo od razu zobaczysz jakie masz szczęki



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » sob wrz 16, 2006 15:18

a szczęki powinny być nie wytarte skoro nie działa zasadniczy?ręczny jest ok



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob wrz 16, 2006 15:27

krzysiek77 pisze:a szczęki powinny być nie wytarte skoro nie działa zasadniczy
reaczej nie, nawet gdyby były wytarte to by był hałas podczas hamowania - stawiam na zapowietrzony układ lub zapieczony cylinder


:-k ...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob wrz 16, 2006 15:29

a licho wie czasem zasadniczy nie chamuje a ręczny trzyma nic sie nie dowiesz jak nie zdejmiesz bębna



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 16, 2006 16:40

Też sądze że to coś z cylinderkiem albo układ jest zapowietrzony. Naprawdę nigdy nie spotkałem się żeby korektory siły hamowania był zepsuty. Ja bym zaczął od tylnich hantli. I jak ten diagnosta to zdiagnozował że to korektor tak na oko??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob wrz 16, 2006 18:33

w/g mnie zapieczony cylinderek , dość częsta usterka nie tylko w Golfach ( ale ogólnie)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » ndz wrz 17, 2006 18:16

więc jak uruchomić ten cylinderek,czy odrazu kupywać nowy?a w jaki sposób uruchomić?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 17, 2006 18:25

krzysiek77, jeżeli cieknie to lepiej kupić nowy chyba koszt to 20-30 zł. Ale przeważnie jest za syfiały przeczyść go i tyle.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
as29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr cze 29, 2005 10:08
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: as29 » ndz wrz 17, 2006 22:32

ja kupiłem korektor za 70 zł
ale na szrocie może to niezbyt mądre ale działa :D

wg moich danych nowy to koszt ok 340 zł :shock:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości