Swap-ale na co???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap-ale na co???
Witam
Chcialbym sie was poradzic odnosnie zmiany silnika w mk2.Teraz mam PF 1.8 79 kw i chcialbym to zmienc.Biore pod uwage 1.8 G60 ,20 VT 132kw,lub vr6.Piszcie odnosnie wszystkiego co jest z tym zwiazane.
pozdr
spx
Chcialbym sie was poradzic odnosnie zmiany silnika w mk2.Teraz mam PF 1.8 79 kw i chcialbym to zmienc.Biore pod uwage 1.8 G60 ,20 VT 132kw,lub vr6.Piszcie odnosnie wszystkiego co jest z tym zwiazane.
pozdr
spx
WWW.EUROWAGENS.COM
no to juz wiem ile potrzebuje na Tdi.a na bezyne?a poza tym to co was kasa iteresuje.Nawet jak nie mam to moze to bedzie celem by ja zdobyc.Szkoda slow...
[ Dodano: 15 Wrz 2006 23:02 ]
Teraz moze osoby ktore widza w tym sens cos powiedza a no i z KASA oczywiscie bo bez tego to nawet na pytanie nie mozna odpowiedziec!!!
[ Dodano: 15 Wrz 2006 23:02 ]
Teraz moze osoby ktore widza w tym sens cos powiedza a no i z KASA oczywiscie bo bez tego to nawet na pytanie nie mozna odpowiedziec!!!
WWW.EUROWAGENS.COM
kolego.... spokojnie.... nie ma co wpadac w złość... jeśli napisałbym ile chcesz na to wydac to byłoby łatwiej i Tobie i tym którzy chcą Ci pomóc... wbrew pozorom to nawet wśród tych silników które wymieniłeś są poważne różnice cenowe... nie mówiąc już o ich dostępności itd... Ja sam robią swapa z PN na PL i wiem że jeśli któs sam tego nie robił to będzie ciężko tak ogólnie powiedzieć ile to wyniesie kasy i co dokładnie będzie Ci potrzebne... ty oczywiście nie chcesz o niej pisac .. Ale już łatwiej by było jakbyś zdecydował się na 1 silnik... A decyzję łatwiej Ci bedzie podjąć jak przejrzysz sobie archiwum...spx pisze:no to juz wiem ile potrzebuje na Tdi.a na bezyne?a poza tym to co was kasa iteresuje
No i zapoznaj się z budową swojego obecnego silnika i dowiedz się jak te same części wyglądają w wybranym przez Ciebie modelu, bo nikt nie jest w stanie z głowy na pisać Ci takiego zestawienie dla 3 silników..
pzdr
Bo sie zdenerwowlam jak zadaja takie glupie pytania.Przepraszam!Ale ok dzieki za rade.Blizej mi do 1.8t lub g60.Wiem ze ten pierwszy pochlonie duzo wiecej KASY i pracy ale tak sie zastanawiam skoro juz sie na to nie zdecydowalem to czy nie lepiej by bylo jednak dolozyc i wlozyc 1.8t.Chodzi mi generalnie o to ze wiecej slyszalem zlych opini o g60 niz dobrych no ale ludzie jednak na nich jezdza.wiec nie wiem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
WWW.EUROWAGENS.COM
A ja sie podepne pod pytanie. Do konca roku pod maska nowy motor bedzie i rozwazam 4 opcje:
- VR6 [po primo]
- 1.8T
- 2.0 16v
- 2.6 V6 z Audi [najwiecej zabawy, ale nie rzecz nie mozliwa]
Najbardziej widzi mi sie VR6 i pytanie mam jak to wchodzi w bude po PNce.
- VR6 [po primo]
- 1.8T
- 2.0 16v
- 2.6 V6 z Audi [najwiecej zabawy, ale nie rzecz nie mozliwa]
Najbardziej widzi mi sie VR6 i pytanie mam jak to wchodzi w bude po PNce.
[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]
Ja robiłem z takiego samego silnika jak Ty masz czyli PF-a na G60 (PG) od znajomego kupiłem Silnik + Kompressor za 1500zł z rozbitego corrado(dysponował moca 158KM) włozenie zajeło 3 dni z odpalelenimspx pisze:Witam
Chcialbym sie was poradzic odnosnie zmiany silnika w mk2.Teraz mam PF 1.8 79 kw i chcialbym to zmienc.Biore pod uwage 1.8 G60 ,20 VT 132kw,lub vr6.Piszcie odnosnie wszystkiego co jest z tym zwiazane.
pozdr
spx
potem zregenerowałem spręzarke z rozwiertem i juz teraz tylko zostało podnosic moc
w planach SLS takze mysle ze jest to dobra propozycja na swap..spalanie nie jest złe tragedii niema...ładnie jedzie ładnie brzmi a to tylko 8 zaworków musisz tylko trafic dobry silnik
[ Dodano: Nie Wrz 17, 2006 12:38 ]
a co do złych opini to mamy w olsztynie pare G60 w golfach i corrado i nikt nie narzeka poprostu trzeba dbac o spręzarke bo reszta to prosty 8 zawrorowy silnikspx pisze:Chodzi mi generalnie o to ze wiecej slyszalem zlych opini o g60 niz dobrych no ale ludzie jednak na nich jezdza.wiec nie wiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości