Czesc, czy w mk3 w zegarach od TD, stabilizator napiecia odpowiada za ogol wskaznikow w tym kontrolki?
Oco chodzi, od zawsze jadąc mam wahania wskaznika paliwa, w ruchu wskazuje zawsze nieco wiecej, stojac, mniej, gdy zaleje pod korek az sie wylewa, nigdy wskazowka nie dochodzi do max, jest przed o jakies 2mm, natomiast temp wody tez jest zawsze nizsza bo ok 80*C, czasami wskoczy przed 90*C, swiezo po wymianie termostatu do powrotu do domu niby bylo 90*C - z roznymi wahaniami, czujnik tez jest ok.
o ile stabilizator bylby stukniety to jest wlasciwy objaw? czy nie towarzyszylby przy tym jakis problem z kontrolkami ?
zegary, stabilizator napiecia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
zegary, stabilizator napiecia
Zegary w mk3 tak juz maja ze wskaznik paliwa lata podczas jazdy...raczej nic z tym nie zrobisz. Jezeli chodzi o temp to ja bym sie nie sugerowal temp na zegarach bo to co wskazuje blat to tylko jakis zakres temp (na zasadzie: gdy temp jest w zakresie 80-95 wskaz 90). Dlatego w wiekszosci mk3 temp na blacie rozni sie znaczaca od temp w ukladzie. U mnie pokazuje 78 a przy 80 wlacza sie wentyl (czujnik w chlodnicy zwiera przy 92) komu wierzyc??;) chyba raczej czujnikowi w chlodnicy niz temu lajdakowi przy bloku silnika:D.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości