MK3 Dławi się przy szybkim przygazowaniu, zimny nie zapala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Remo

MK3 Dławi się przy szybkim przygazowaniu, zimny nie zapala

Post autor: Remo » wt lut 15, 2005 02:13

Kiedy silnik był rozgrzany udajwało się zapalić, ale przy szybkim wcisnięciu gazu dławił się. Przy powolnym wciskaniu gazu równomiernie wchodził na obroty. Zimny wogóle wogóle nie chce zapalić. Cewka, przewody WN, kopółka, świece wymienione. Paliwo dostaje bo świece po wykręceniu są mokre. Iskra jest na każdej świecy. Co mogło się stać??



Remo

Post autor: Remo » wt lut 15, 2005 15:05

Proszę o pomoc. :bajer:



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt lut 15, 2005 21:42

tak jak u mnie bylo, tez powymienialem te duperele, rano mi go zalewalo jak postal cala noc i zeby odpalic rano musialem wykrecic swiec i na kuchebce je wypalic obczyscic szczotka i jescze cieple wkladalem do silnika i palil, okazalo sie byl padniety potencjometr przepustnicy, mozesz tez miec uszkodzony place od kopulki i nie rono daje iskre, na wszytstkich swiiecah sprawdziles iskre czy tylko na jednej ??



Remo

Post autor: Remo » śr lut 16, 2005 01:41

Iskra jest na wszystkich świecach. Przy zdjętej kopułce zakręciłem silnikiem (zmieniło się położenie palca rozdz.)- czy mógł się rozregulować zapłon??
Ile kosztuje ten potencjometr przepustnicy w razie czego??
Aha, dziś jak wykręciłem świece okazało się że te z cilindrów 1 i 4 są mokre, a z 2 i 3 suche (to było juz po "akcji z palcem rozdzielacza" czy to może świadczyć o rozregulowanym zapłonie?? (Świece były czarne)



Remo

Post autor: Remo » śr lut 16, 2005 22:49

Widzę, że generalnie lipa...



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lut 17, 2005 00:34

a co na to komputer?
sprawdzałeś błędy?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
SEBASTIANVW
WOLFSBURG EDITION
WOLFSBURG EDITION
Posty: 50
Rejestracja: pt sie 27, 2004 19:14
Lokalizacja: NOWE

Post autor: SEBASTIANVW » pt lut 18, 2005 19:12

Sprawdz rozrzad i przeplywomierz bo moga te 2 rzeczy broic


SEB VW KLUB POLSKA

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 20, 2005 01:42

no tak ale znowu nie wiemy co to za silnik
a np w parowym nie ma przepływomierza :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 100 gości