Diagnoza vr6

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtas8346
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 16, 2012 19:46

Diagnoza vr6

Post autor: wojtas8346 » sob paź 18, 2014 18:22

Witam wszystkich,
Dwa dni temu zakupiłem swap 2.8 VR6 do mojego MKIII. Silnik przed kupnem oglądałem jak był jeszcze w Passacie. Jeździłem nim, słuchałem silnika i na moje oko jest wszystko ok. Silnik chodził równo, cicho, ma swoją moc, nie kopcił itp. I moje pytanie jest takie, co należy sprawdzić ewentualnie wymienić póki silnik mam w garażu?Wiem, że rozrząd na pierwszym miejscu pasowało by sprawdzić, panewki, sprzęgło. Z silnikiem VR6 nie miałem wcześniej do czynienia, więc nie wiem jakie ma wady i co należy sprawdzić dodatkowo. Na wsadzanie silnika do auta mam czas, chciałbym ogarnąć ten silnik, żeby było wszystko ok. Szukałem podobnych tematów, ale niestety nic nie znalazłem. Za porady z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów :)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Diagnoza vr6

Post autor: rysiektr » pn paź 20, 2014 16:53

Zmierz kompresję.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

wojtas8346
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 16, 2012 19:46

Diagnoza vr6

Post autor: wojtas8346 » wt paź 21, 2014 18:14

na zimnym silniku wątpie żeby pokazał wiarygodne ciśnienie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Diagnoza vr6

Post autor: rysiektr » wt paź 21, 2014 22:25

Jesli z silnikiem bedzie wszystko ok to bedzie dobrze. Spotkalem sie z przypadkiem ze vr6 akurat ABV nie chodzil na 1 cylindrze na zimnym bo zawieszal sie zawór. Jak sie rozgrzal to chodzi pieknie.
Dodatkowo na cieplym nie wolno odkrecac swiec bo moga się wykrecic z gwintem.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

wojtas8346
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 16, 2012 19:46

Diagnoza vr6

Post autor: wojtas8346 » śr paź 22, 2014 05:19

no ok będę mierzył zobaczymy co wyjdzie tylko narazie silnik rozebrany do mycia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości