Problem z centralnym zamkiem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
avs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob sie 05, 2006 07:37
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: avs » ndz paź 19, 2014 18:28

Witam,
Mam problem z centralnym zamkiem z pilota w moim golfie 3 1996rok. Nie wiem czy ten centralny zamek jest oryginalny najprawdopodobniej nie, bo kluczyk jest w scyzoryku, takim jak oryginalnie ma mk4.
Problem polega na tym, że pilot normalnie otwiera drzwi ale po kilku sekundach sam je zamyka. nawet gdy mam otwarte drzwi. Natomiast gdy odpalę samochód co prawda centralny zamek nie zablokuje drzwi i nie ściągnie rygli w dół ale słychać jakieś kliknięcie pod deska (na 100% to kliknięcie zamka, bo takie same słychać przy naciskaniu pilota ).
Wtedy po wyjściu z auta nie można zamknąć go pilotem wciskając odpowiedni przycisk, lecz trzeba najpierw nacisnąć na pilocie otwarcie zamka (pomimo iż są otwarte, znów klinie coś pod deską i dopiero wtedy można je zamknąć z pilota wciskając zamknięcie.
Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi?
Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie i pomoc.


avs

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: bioly05011 » ndz paź 19, 2014 19:51

jeśli masz scyzoryk to napewno nie jest oryginał,masz dokładany sterownik centralnego i do tego jak widzę co piszesz to żle musi być założony, nie są więte wszystkie przewody od sterownika w inastalację auta ,a dokładniej chodzi mi o to że może nie być wpięty przewód w krańcówkę drzwi(bądź też krancówka jest uszkodzona ,gumka od czujki na słupku jest z jedną częścią a reszta wiśi z kablami w środku w słupku ,lubią się rozlatywać te czujki, wtedy sterownik nie dostaje masy-sygnału otwartych drzwi,sprawdź czy tak samo dzieje się na otwartych drzwiach pasażera ,drugi problem nie jest wpięty przewód plus po stacyjce ,z chwilą jak otwierasz auto ,wsiadasz ,zamykasz drzwi ,przekręcasz na kontrolki powinien sterownik dostać plus by się znowu nie zamknął ,musisz dobrać się do centralki ,spisać nazwę ,użyć opcji szukaj (schemat założenia takiego)i sprawdzić czy wszystko wpięte ,sprawdź pierw co pisałem


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
avs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob sie 05, 2006 07:37
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: avs » ndz paź 19, 2014 22:28

Tak samo dzieje sie przy otwarych drzwiach kierowcy i pasazera


avs

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: bioly05011 » ndz paź 19, 2014 22:37

to czyli musisz znaleźć centralkę i schemat do tego sprawdzić


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: bioly05011 » ndz paź 19, 2014 22:37

to czyli musisz znaleźć centralkę i schemat do tego sprawdzić


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości