Abf poszedł do Tczewa. Kurde no sam nie wiem co jest problemem, czujniki pozmieniałem itp działają a kontrolka jak świeciła tak dalej się świeci...S. pisze:Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemówPozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnąłgentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak czujnik rozwiera po odpaleniu to chyba jest ok, oczywiście ten niskiego ciśnienia. Fakt do podstawy filtra dołożona została podstawka aby można było założyć dwa dodatkowe czujniki temperatury http://fmic.pl/podstawki-pod-filtr/1056 ... tatem.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to raczej nie robiło by problemu.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam Panowie
Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?
Z góry dzięki
Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?
Z góry dzięki
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Sygnał obrotów z wtyku T121 sterownika AUM pin 37 zielono brązowy przewód do niebieskiego wtyku T32 w liczniku pin 11czaro96 pisze:Witam Panowie
Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?
Z góry dzięki
Sprawdź miernikiem czy masz przejście z czujnika oleju do niebieskiego wtyku w liczniku T32 na pin 10
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Oprócz cana są też analogowe sygnały dla obrotomierza, prędkościomierza, lampka epc i zużycia paliwa.czaro96 pisze:I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/
U mnie działa z zegarami z corrado i wielu osobą na forum też z różnymi licznikami mk1, mk2 i mk3 bez problemu. Na pewno masz wszystko dobrze podpięte ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
potrzebuje skany z elsy rozpiski pinow ecu silnika 1,8 t aum octavia 2000r, i tez rozpiski pinow streownika wentylatorow z corrado 2,0 16v, 91r, wersja z klima
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie czytam troche o acruator'ze (grucha) i tak przemyślawszy sytuacje wydaje mi się że można by go przerobić co nieco żeby od wyższego ciśnienia puszczał , myślałem o jakiejś sprężynie , Macie jakieś pomysły ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki wielkie Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działająADi997 pisze:Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dobrze prosto do złącza, szaro biały przewód pewnie.czaro96 pisze:Dzięki wielkie Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działająADi997 pisze:Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak masz licznik z canem to podłącz z ECU T121/43 do licznika T32a/5 i z licznika T32/25 do gniazda OBD T16/7czaro96 pisze: Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
Wtedy będziesz mógł się połączyć z ecu i z licznikiem. Możesz jeszcze podpiąć cana z licznika do obd.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości