Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » wt wrz 30, 2014 23:18

S. pisze:
gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów
Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?
gentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz
Pozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnął ;)
Abf poszedł do Tczewa. Kurde no sam nie wiem co jest problemem, czujniki pozmieniałem itp działają a kontrolka jak świeciła tak dalej się świeci...


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » śr paź 01, 2014 13:01

Moze cisnienie rzeczywiscie slabe?



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » śr paź 01, 2014 13:22

jak czujnik rozwiera po odpaleniu to chyba jest ok, oczywiście ten niskiego ciśnienia. Fakt do podstawy filtra dołożona została podstawka aby można było założyć dwa dodatkowe czujniki temperatury http://fmic.pl/podstawki-pod-filtr/1056 ... tatem.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to raczej nie robiło by problemu.


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » pn paź 06, 2014 23:41

Witam Panowie :)

Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?

Z góry dzięki



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt paź 07, 2014 00:28

czaro96 pisze:Witam Panowie :)

Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?

Z góry dzięki
Sygnał obrotów z wtyku T121 sterownika AUM pin 37 zielono brązowy przewód do niebieskiego wtyku T32 w liczniku pin 11
Sprawdź miernikiem czy masz przejście z czujnika oleju do niebieskiego wtyku w liczniku T32 na pin 10


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » wt paź 07, 2014 08:08

I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt paź 07, 2014 19:51

czaro96 pisze:I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/
Oprócz cana są też analogowe sygnały dla obrotomierza, prędkościomierza, lampka epc i zużycia paliwa.
U mnie działa z zegarami z corrado i wielu osobą na forum też z różnymi licznikami mk1, mk2 i mk3 bez problemu. Na pewno masz wszystko dobrze podpięte ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » wt paź 07, 2014 20:25

Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt paź 07, 2014 22:26

czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » sob paź 18, 2014 16:30

potrzebuje skany z elsy rozpiski pinow ecu silnika 1,8 t aum octavia 2000r, i tez rozpiski pinow streownika wentylatorow z corrado 2,0 16v, 91r, wersja z klima



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz paź 19, 2014 11:06

Panowie czytam troche o acruator'ze (grucha) i tak przemyślawszy sytuacje wydaje mi się że można by go przerobić co nieco żeby od wyższego ciśnienia puszczał , myślałem o jakiejś sprężynie , Macie jakieś pomysły ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » ndz paź 19, 2014 14:46

ADi997 pisze:
czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.
Dzięki wielkie ;) Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działają :)

Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?

Z góry dzięki



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz paź 19, 2014 14:51

czaro96 pisze:
ADi997 pisze:
czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.
Dzięki wielkie ;) Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działają :)

Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?

Z góry dzięki
dobrze prosto do złącza, szaro biały przewód pewnie.


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz paź 19, 2014 15:27

czaro96 pisze: Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?

Z góry dzięki
Jak masz licznik z canem to podłącz z ECU T121/43 do licznika T32a/5 i z licznika T32/25 do gniazda OBD T16/7
Wtedy będziesz mógł się połączyć z ecu i z licznikiem. Możesz jeszcze podpiąć cana z licznika do obd.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości