Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Witam Wszystkich Maniaków vw.Od pewnego czasu siedzę i czutam i wreszcie się skusiłem. Posiadam golfa 3 19TD AAZ 93r GTD Ma przejechane ok 320tys km Zamontowałem dziś wskażnik doładowania i jak daję tak na maxa to przy około 4 tys odr na 4 biegu ciśnienie wynosi 1,3 a jak tak w miarę spokojnie deptam to ok 0,6.
Nic nie robiłem do tej pory przy silniku a lubiędawać po garach. Osobiście przejechałem jakieś 40tyś a silniczek chodzi elegancko. Czyli takie ciśnienie chyba mu nie szkodzi. pojechałem do znajomego i okazało się iż posiadał takiego pina od 1,6TD więc go mam i mam zamiar go założyć
Czy po założeniu tego pinu ciśnienie jeszcze się zwiększy ?
Wydaje mi się iż to ciśnienie jest troszkę za duże bo tu wszyscy piszą ze 1,1 to max ale w sumie już 40 tyś przejechałem i nic złego się nie stało Czekam na opinie
Nic nie robiłem do tej pory przy silniku a lubiędawać po garach. Osobiście przejechałem jakieś 40tyś a silniczek chodzi elegancko. Czyli takie ciśnienie chyba mu nie szkodzi. pojechałem do znajomego i okazało się iż posiadał takiego pina od 1,6TD więc go mam i mam zamiar go założyć
Czy po założeniu tego pinu ciśnienie jeszcze się zwiększy ?
Wydaje mi się iż to ciśnienie jest troszkę za duże bo tu wszyscy piszą ze 1,1 to max ale w sumie już 40 tyś przejechałem i nic złego się nie stało Czekam na opinie
VW vandal Jak mierzyłeś to ciśnienie doładowania
ja jak jadę i daję na maxa to pokazuje 1,3bar
w opisie serwisowym próba drogowa doładowania brzmi tak:
2bieg ok 60km/h lekko hamując gaz do dechy i ma być pomiędzi 0,6do 0,83
Po przeprowadzeniu takich prób u mie jest ok 0,7bara. więc wychodzi ze jest w normie ale jak dję buta na 4 czy 5 biegu to jest 1,3 Sam do końca nie wiem może takie musi być ?
ja jak jadę i daję na maxa to pokazuje 1,3bar
w opisie serwisowym próba drogowa doładowania brzmi tak:
2bieg ok 60km/h lekko hamując gaz do dechy i ma być pomiędzi 0,6do 0,83
Po przeprowadzeniu takich prób u mie jest ok 0,7bara. więc wychodzi ze jest w normie ale jak dję buta na 4 czy 5 biegu to jest 1,3 Sam do końca nie wiem może takie musi być ?
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
evilvw78, ja tam nic nie mierzyłem jak przyśpieszam czyli wciskam gaz wskazówka leci od razu na 1.1 bara, póżniej np. jak lece stałą prędkością np. 120 km\h do wskazówka pokazuje 0,5 bara ale znów dam gazu od razu leci na 1.1 bara.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
vw vandalDzięki za opis Jak założę to się odezwę. Zobaczymuy co będzie u mnie bo z tego co widzę to u każdego jest inaczej. Pozdr
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
vw wandal
U mnie 1,3 przy 4tys na 4 biegu
u innego kolegi 1,5 przy 3,5tyś
jedni twierdzą iz po zmianie pina ciśnienie rośnie inni mówią ze nie
inni jeszcze ze wzrasta po podniesieniu dawki paliwa
na forum jest zdjęcuie ta kolo ma chyba 1,7 przy 3tys tylko nie wiem na jakim biegu
Widzę iż w dużej mierze to sprawa indywidualna dla każgego silnika inne zużycie itp
Mój w teście serwisowym pokazuje prawidłowo międzi 0,6 a 0,83 ale podczas normalnej jazdy i bucie 1,3 bar
W końcu jak jest normalnie ?
U mnie 1,3 przy 4tys na 4 biegu
u innego kolegi 1,5 przy 3,5tyś
jedni twierdzą iz po zmianie pina ciśnienie rośnie inni mówią ze nie
inni jeszcze ze wzrasta po podniesieniu dawki paliwa
na forum jest zdjęcuie ta kolo ma chyba 1,7 przy 3tys tylko nie wiem na jakim biegu
Widzę iż w dużej mierze to sprawa indywidualna dla każgego silnika inne zużycie itp
Mój w teście serwisowym pokazuje prawidłowo międzi 0,6 a 0,83 ale podczas normalnej jazdy i bucie 1,3 bar
W końcu jak jest normalnie ?
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
evilvw78, umnie przy 2200 obr. wciskam gaz auto przyśpiesza, a wskazówka wędruje na 1.1 bara. Dziwne
P.S: widzę że jesteś nowy jak chcesz zacząć od jakiegoś niku to wystarczy kliknąć go w tego kogoś profilu
P.S: widzę że jesteś nowy jak chcesz zacząć od jakiegoś niku to wystarczy kliknąć go w tego kogoś profilu
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
vw_vandal, a na jakim biegu masz przy 2200 to 1,1 chyba nie na 5 imile ta twoja bryka poleci na maxa
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
evilvw78, na każdym biegu mam 1.1 bara przy 2200 obr łapie turbo i zaraz jest 1.1 bara i tak ciągnie aż wyje silnik !! Przez jakiś czas się zastanawiałem dla czego tak się dzieje ale nie mam pojęcia
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
vw_vandal, dziś pojeżdżę bo wczoraj zamontowałem dopiero wskażnik i zobaczę dokładnie to napisze ci jak to u mnie wyglada.
Dzięki za info
pozdr
Dzięki za info
pozdr
przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]
MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]
dziwne że tak nisko masz takie duże doładowanievw_vandal pisze:na każdym biegu mam 1.1 bara przy 2200 obr łapie turbo i zaraz jest 1.1 bara i tak ciągnie aż wyje silnik !! Przez jakiś czas się zastanawiałem dla czego tak się dzieje ale nie mam pojęcia
u mnie turbo pompuje od 2tys.
doładowanie 0,9bara mam przy ok. 2,8-3tys, ale nie modyfikowałem jeszcze pompy
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
mac79, ja mam 1V jak go sprowadziłem z niemiec to zamieniłem pompe na tą z "grzybkiem" bo myślałem, że jakiś niemiec wstawił od zwykłego diesla. Tu na forum dowiedziałem się że takie pompy były tylko w TD 1V. Później założyłem wskaźnik doładowania i od razu miałem 0.9 bara też nic nie grzebałem. Później obróciłem membrankę ale tak trochę inaczej jak tu jest opisane. I ciśnienie podskoczyło do 1.1 bara i turbo zaczeło łapać przy 2200 obr.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości