Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » wt wrz 12, 2006 22:24

THX za posty, jak pod koniec tyg mam sie zgłosic do tokarza po BOOST PINa bo mi własnie toczy, wskaznik doładowania juz kupiłem i powoli ale zawsze jestem troszeczke dalej, teraz kombinowac tylko rury i weże do IC.



rufaj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 10, 2006 22:26
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: rufaj » wt wrz 12, 2006 22:29

ja swoim leciałem 170 przy pełnym bagazniku i czterech osobachn



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 13, 2006 09:46

moskitq pisze:no i przegiołem z ciśnieniem nowa uszczelka puściła po 500 km
miales metalowa uszczelke czy zapakowales zwykla?
moskitq pisze:uszczelki i te inne bo mody za mocne i silnik może nie wytrzymać
a co to za strasznie mocne mody tam zapodales? zmieniales pompe albo turbo?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » czw wrz 14, 2006 18:21

zaprzal pisze:
moskitq pisze:no i przegiołem z ciśnieniem nowa uszczelka puściła po 500 km
miales metalowa uszczelke czy zapakowales zwykla?
moskitq pisze:uszczelki i te inne bo mody za mocne i silnik może nie wytrzymać
a co to za strasznie mocne mody tam zapodales? zmieniales pompe albo turbo?

no nie przeginajmy ale zwiększyłem ciśnienie i dawke paliwa i uszczelka puściła

co sie okazało po zdjęciu głowicy uszczelka była zwykła i turbawka ją wypchneła i powietrze mi pompowało do wody


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw wrz 14, 2006 21:31

co do uszczelki to polecam metalową (cena ok 130-150zł) wiem że droga ale to nie papirus. Co do modów te silniki wytrzymają "nasze garażowe podkręcanie", sam mam podkręcony na 1,3bara - ale co z tego ?i tak non stop tyle nie osiąga przy jeździe


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Slavio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
Lokalizacja: Stara Olszewnica

Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach

Post autor: Slavio » pt wrz 15, 2006 18:52

Fryta_79 rozumiem że chodzi ci o zdjęcie 3 czyli z manowmetrem i 4 z dźwignią na turbo.
Przy 3 zdjeciu jest opis podłączenia manometru do turbo. Trzeba przeciąć przewód niebieski ze zdjęcia 2 i wstawić trójnik, do którego podłącza się przewód idący do manometru zainstalowanego na desce rozdzielczej lub gdzie tam kto chce.
A zdjęcie 4 opisałem wczesniej- ja mam takie cóś więc mi sie przydało. Ta dźwignia jest od ciśnienia i odkręcenie nakrętek pozwala na przesunięcie dźwigni wychodzącej z turbo w kierunku końca tej dźwigni.
I tyle.
Pozdro.



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » pt wrz 15, 2006 22:03

No w koncu sie dorobiłem BOOST PINa, byłem dzis u tokarza odebrac, przez przypadek zrobił 2 bo mu sie troche wymiary pomyliły, ale myśle że i tak bedą obydwa pasowac :D

Obrazek

Stozek jest symetryczny, lekko uproszczona wersja ale mysle, ze bedzie wmiare dobrze spełniac swoje zadanie a zawsze moge jeszcze je troche szlifierką zmodyfikowac :D
Materiał jest twardy, stal narzędziowa hartowana po toczeniu i szlifowana, czy jakos tak, cos tam w tym stylu.... :D
No niestety nie miałem dzis ani czasu ani ochoty tego montowac, jutro do pracy ide i robota poczeka sobie chyba do przyszlego tygodnia.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt wrz 15, 2006 22:46

wrubciu pisze:No w koncu sie dorobiłem BOOST PINa
i w końcu z czego wykonałes z jakiego materiału dawałes swój ?
ile takie cacko kosztuje jesli nie jest to tajemnicą ?



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » pt wrz 15, 2006 22:55

RobertP pisze:i w końcu z czego wykonałes z jakiego materiału dawałes swój ?
ile takie cacko kosztuje jesli nie jest to tajemnicą ?
Nie materiału nie dawałem.
Nie gadałem z tokarzem jak to odbierałem i jeszcze mu nawet nie zapłaciłem za to bo akurat go w domu nie było, ale lezalo to u niego i na mnie czekało, ale na poczatku cos wspominał ze około 40 zł i chciał to zrobic ze stali narzedziowej: wytoczyc, zahartowac, i zeszlifowac po hartowaniu.



Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » pt wrz 15, 2006 23:06

Witam Panowie Jestem posiadaczem vw golf 3 1,9td aaz gtd.
właśnie zdobyłem orginalnego pina od 1,6td ale dziś założyłem wskaźnik doładowania i okazało się iż turbo pompuje 1,3bara max a jak założe pina to czy jeszcze nie wzrośnie ?




Z tego co wyczytałem w serwisówce to powinno pompować pomiędzy 0,6 a 0,83 Niewiem jednak czy dobrze dokonałem pomiaru jechałem na maxa . Opis próby drogowej brzmi tak: próba drogowa na 2 biegu i chamując jednocześnie samochód tak aby jego predkość wynosiła około 60km/h. Jutro spróbuję może zmieści się w normie.?


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt wrz 15, 2006 23:20

wrubciu pisze:No niestety nie miałem dzis ani czasu ani ochoty tego montowac, jutro do pracy ide i robota poczeka sobie chyba do przyszlego tygodnia.
wrubciu jesli mozna Cie prosić zrobiłbyś kilka fotek z odkreceniem starego z pompy i demontażu gdzie co się i jak znajduje i drobnymi poradami ,
zawsze to coś i pomoże innym w modach ...



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » pt wrz 15, 2006 23:28

RobertP pisze:wrubciu jesli mozna Cie prosić zrobiłbyś kilka fotek z odkreceniem starego z pompy i demontażu gdzie co się i jak znajduje i drobnymi poradami ,
zawsze to coś i pomoże innym w modach ...
Spoko, myśle że nie bedzie problemu, porobie fotki i sie zrobi małe FAQ



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt wrz 15, 2006 23:37

wrubciu pisze:Spoko, myśle że nie bedzie problemu, porobie fotki i sie zrobi małe FAQ
z góry dziękuję !
pozdrawiam i powodzenia :-)



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » śr wrz 27, 2006 08:41

No to pierwsze mody poczynione wkoncu.....BOOST PIN juz zamontowany, silniczej lepiej sie wkręca, szczegulnie na 3 bigu, podczas wyprzedzania TIRów sie najbardziej przydaje... :D.
Wskaznik doładowania tez już mam zamontowane dmucha mi 0,7 bara na maxa, troche się podkręci ale to dopiero jak uda mi się w koncu zamontowac IC.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości