Jaki przebieg ma twoj DIESEL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Klaudek » pt wrz 19, 2014 22:57

No to taki stary ? :helm:

Pamietam jak pisali właściciel 1927r. albo podobne roczniki :helm:



Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Szymon Jarosz » sob wrz 20, 2014 13:14

Moj ALH ma 313 tys i jeszcze ori turbo ,ktore jest suche :smoke:


ObrazekObrazekObrazek

MRshadows
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 15, 2014 14:19

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: MRshadows » sob wrz 20, 2014 15:59

Pany, w karcie pojazdu tak pisze :P



slawek39.wlkp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 12, 2013 17:02

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: slawek39.wlkp » ndz paź 05, 2014 07:52

a u mnie 330 tys i silniczek hula.golf 4 110KM AHF :okej:



Awatar użytkownika
Elvis_btm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn maja 12, 2014 08:31
Lokalizacja: Bytom

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Elvis_btm » ndz paź 05, 2014 17:31

Obrazek



AXR :)



ryba9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 13:01

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: ryba9 » pn paź 13, 2014 18:38

Mòj AHF 98' 365K mysle ze jeszcze z 200k zrobie :)Obrazek

Musialem uchwycic ten moment :)



Eizon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt mar 26, 2013 10:16
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Re: Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Eizon » wt paź 14, 2014 00:39

Szymon Jarosz pisze:Moj ALH ma 313 tys i jeszcze ori turbo ,ktore jest suche :smoke:
Polemizowal bym na temat tej turbiny . Tym bardziej że zmienna geometria którą często staje przy milenium się a co dopiero ponad 300 tys zrobić na niej. Ona jest i może pro Ale nie z tego golfa.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Piasek » wt paź 14, 2014 08:26

ryba9 pisze:Mòj AHF 98' 365K mysle ze jeszcze z 200k zrobie :)
Jeżeli to oryginał to z 500 lekko :bigok:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ryba9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 13:01

Re: Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: ryba9 » wt paź 14, 2014 11:04

Piasek pisze:
ryba9 pisze:Mòj AHF 98' 365K mysle ze jeszcze z 200k zrobie :)
Jeżeli to oryginał to z 500 lekko :bigok:
HAH ori ale tak jakos mam dziwne odczcia czasami ze stanie i koniec zaczynam sie bac bo smigam po Autobanach Reichu zero strat oleju od wymiany do wymiany czasem lubi zakopcic przy wyzszych obrotach i to tak solidnie :)



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Piasek » wt paź 14, 2014 11:40

Kumpel ma Alhambrę z 2001r. 1.9TDI 115KM na pompkach.
525tyś km ori przelotu w tym ok 150 tyś km pod lawetą
Przy przeb. 350 tyś km padły pompki - wymienił na ori, fabrycznie nowe. Przy okazji turbina poszła na czyszczenie i wymianę uszczelniaczy.
5 tyś km temu przyszła kolej na sprzęgło ale w układzie przeniesienia napędu były już duże luzy: mechanizm różnicowy, półosie, to wszystko sprawiało że jak dodawałeś/ujmowałeś gazu autem szarpało. Skutki targania lawety. Wymienił kpl nowe sprzęgło + całą skrzynię z półosiami od sztuki ze 160 z hakiem przebiegu. Teraz jazda, praca sprzęgła, zmiana biegów... zupełnie jakby to był nowy samochód.
Kiera obszyta skórą, podobnie mieszek gałki biegów i jakbyś posłuchał silnika jak pracuje - w życiu nie zgadniesz że to może mieć ponad pół miliona przelotu.
Cały czas ta sama turbina na jakiej wyjechał z fabryki...
Pompki, mówi że jeszcze ze 100 tyś km i będzie sprzedawał :hmm:
Silnik cały czas fabryka, niedotykany a to motorownia już PD które za trwałe podobno nie uchodzą.
Mój ex-firmowy Caddy ALH miał pół bańki przelotu a nadal mięciutko pracował, jakby miał ze 200 tys km... Cały układ wtryskowy jeszcze fabryka. :bigok:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: kw » śr paź 22, 2014 21:13



Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Dratwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 14:04
Lokalizacja: Łódź, Poland

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Dratwa » śr paź 22, 2014 21:40

Golf 4 1.9 TDI ALH 99 rocznik, 2000 rejestracja
przebieg: 275 000, ale daje mu 150 tys. wiecej


Using Tapatalk

Awatar użytkownika
Ali77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 16, 2014 14:47

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Ali77 » pn lis 17, 2014 01:17

Passat B4 1,9tdi którego sprzedałem w zeszłym tygodniu miał 332 tys przebiegu , dalej jeździ u kumpla bez zarzutu jeszcze z fabrycznym sprzęgłem.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Sztomel » pn lis 17, 2014 02:58

Mój ALH - maq obecnie 219 kkm. Wymiana turbo z oryginalnego na BRD przy 190 kkm i plany na przyszłość bo już oryginalne po czyszczeniu zaczynało zdrowo przepychać 2 litry oleju do dolotu na 2000 km przebiegu. Obecne turbo BRD (z początku pracujące bez zarzutu) zaczyna robić to samo więc silnik przy 219 kkm czeka na GTB 2260 VK i wymianę reszty gratów. A właśnie - kto reflektuje na turbo BRD za kwotę 400 zł (do regeneracji) wraz z dorobioną zaślepką w miejsce sondy temp. i dorobionym dolotem z wydechu dla silnika ALH ?
Pytam z przyzwoitości bo chodzą same po 600 zł w stanie do regeneracji.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 55 gości