Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: stefano189 » wt wrz 16, 2014 19:42

raczej na ori turbo z 1z-ta, nastawnik z reni nic nie da. Te turbo to mała pchełka i wiele z niej nie wyciśniesz. Nastawnik ma sens jeśli w niedalekiej przyszłości planujesz Grubsze Mody :D :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » wt wrz 16, 2014 20:08

Po zimie tlokorozdzielacz 11 i chyba zdecydowalem sie na turbo awx



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » sob wrz 20, 2014 12:08

A czy ktos jest jeszcze kto ma ten nastawnik i siebie i moglby podzielic sie wrazeniami ?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » wt wrz 30, 2014 08:26

ja miałem tłok 11mm z transita w pompie z afn w 1z ,rakieta !!!! ,nawet na ori sterowniku 8bit :D


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » wt wrz 30, 2014 23:25

Chodzi mi o nastawnik HDK 248 nie zmodyfikowany a nie tłokorozdzielacz 11



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » śr paź 01, 2014 08:24

nastawniki tylko nie znacznie sie roznia


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » śr paź 01, 2014 20:35

Wczytując się w tematy wyczytałem że z renówki która na pompie ma końcówką 988. Nastawnik oznaczenie HDK 248

On ma ponoć sprawność swoją najlepszej trzyma dawkę przy niższym napięciu niż nastawniki w Vw



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » pt paź 03, 2014 13:01

KLICHO pisze:Wczytując się w tematy wyczytałem że z renówki która na pompie ma końcówką 988. Nastawnik oznaczenie HDK 248

On ma ponoć sprawność swoją najlepszej trzyma dawkę przy niższym napięciu niż nastawniki w Vw
dlaczego piszesz ponoć ? jeżeli masz taki załozony i zmodyfikowany ? co w nim takiego masz zmodyfikowane ? mocniejsze spręzyny ? ,wieksza cewka jak tak to od czego ,podziel sie na forum .mnie sie wydaje że nic tam nie jest dłubnięte ,poprostu może masz coś mocniejzego jak pisałem czyli inne spreżyny lub wiekszą cewke lub na plytce coś ,lub palec rsw inaczej pracuje ?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » pt paź 03, 2014 13:36

KLICHO pisze:Czyli rozumien ze warto wstawic :-) no program bede mial caly na korekte i raczej nawet na ori turbie 1z i walku AEY nie powinno byc dymu ? Wtryski AFN
..............................................................................................................................................
Mam pytanie mam nastawnik ale mocno zmodzony HDK 248 z reni i przynim masa dymu jest ale ma mocnego kopa przez to. Pytanie głównie do tych co wsadzali nie modzone nastawniki HDK 248 czy jak włożyliście do swoich ori pomp była różnica jakaś i jak z dymieniem ?
a i pewnie chcesz wypchnąć ten swój i kupić ori nie dłubany nastawnik 248 ?

w jakiej pompie taki nastawnik siedział
?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 12, 2014 22:20

Ok już mam swój nastawnik niedłubany HDK 248 i powiem szczerze jest duuuużo mniej dymu i dynamika jakoś mocno na tym nie straciła :)



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » wt paź 14, 2014 16:14

a możesz łaskawie napisac to co zapytałem wyżej ?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » śr paź 15, 2014 17:00

Troche milej :) Nie Zauważyłem tego dopisku ten nastawnik siedzi w pompie z renówki 1.9 DTi końcówka 988. Wtyczkę musiał byś zmienić jeszcze bo tam w renówce jest okrągła



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: spawacz » czw paź 16, 2014 08:07

Co milej? Kolega normalnie zapytal podobnie jak ja - co jest zmodowane , jak narazie przez 3 strony brak odpowiedzi . Napisze to x2 nie masz pojecia o czym piszesz i nic nie wiesz. Jak dla ciebie przelozenie kabla ktory i tak NIE przekladales ty mod to ok - nie mam pytan.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » sob paź 18, 2014 00:30

Wiem tylko ze cos bylo podpilowane. Juz zwykly nastawnik hdk 248 daje naprawde super efekt. A zmodyfikowany to juz masz na wykresie ktory wkleilem :-) Wtyczke nie ja przelutpwywalem i co z tego?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości