Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Witam. Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu jak wcisnąłem sprzęgło poczułem ze zaczęło trząść silnikiem, obroty bardzo spadły i zaczął dymić potwornie na biało! Zjechałem na bok czekam minutę, dwie, a silnik dalej sie tak zachowuje. Stwierdziłem ze trudno i jade dalej dojechałem do skrzyżowania i sie uspokoiło i silniczek chodził już bez problemowo. Jak wracałem i jechałem przed to miejsce gdzie poczułem ze mi sie zaczęło tak dziać z silnikiem na drodze zauważyłem wielki czarny okrąg z dymu z rury na 100% mój. Przed chwilą jak jechałem do sklepu to samo w pewnym momencie silnik zaczął trząść, spadł z obrotów i zaczął dymić. Co to może być?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Bardzo mądrze..dawmor pisze:Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu
Nawet nie raczyłeś napisać jaki silnik
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
No nie da sie ukryć ze nie mądrze... No ale cóż. Silniczek 1.9 tdi 90 koni.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Podwiesilo hydraulikę ,na zimnym gestym oleju .Ja bym sie nie przyznawał do takiego traktowania auta Bo to przepis "jak skrocić zycie mojemu tdi " takie "metody "diagnozy ,czy pruba "odmulenia " przez "przepilowanie " nie prowadzą do niczego ,prucz katowania silnikadawmor pisze:Dzisiaj z rana wkurzony (ach te kobiety) siadłem do auta odpaliłem i nie żałując silnika troche go przegoniłem na 1 i 2 biegu jak wcisnąłem sprzęgło poczułem ze zaczęło trząść silnikiem, obroty bardzo spadły i zaczął dymić potwornie na biało!
jak nie jedzie z dołu jak nalezy ,odpalamy vaga i robimy logi przepływomierza i doładowania .Jak nie mamy vaga,to mozemy zapiąć diodę symulujacą pełne wskazania przepływki...a nie wstawiamy w piz...ę,naiwnie myśląc ze to cos pomożedawmor pisze:Silniczek 1.9 tdi 90 koni.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Golfik idzie jak marzenie więc jeśli chodzi o jego moc to jest z nim w porządku. Tylko to dymienie i ze tak trzęsie czego to jest wina. O jaką hydraulikę chodzi?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
O taką jaką posiadasz w glowicydawmor pisze:O jaką hydraulikę chodzi?
poczytaj o zasadach uzytkowania silnika z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego ...bo widze ze cieniutko u ciebie z wiedza o podstawowych zasadach uzytkowania takiego silnika ...z ktorych to zasad ,pierwsza i najwazniejsza brzmi " nie wprowadzamy zimnego silnika na wysokie obroty " I popraw profil ,bo nie ma takiego silnika AAZ ,ktory ma 90 koni ...przynajmniej fabryczniedawmor pisze:czego to jest wina
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Opis jeszcze ze starego golfa A jak pozbyć sie tego zawieszania?
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Teraz mi sie spomniało że wymienilem olej na pół syntetyk Castrola i po jakimś czasie po przekroczeniu 2 tyś włączała sie kontrolka oleju. Czy może mieć to jakiś związek ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Jak najbardziej,bo jak słabe ciśnienie,to zawory mniej się otwierają z racji tego,że w popychaczach też nie ma ciśnienia.dawmor pisze:wymienilem olej na pół syntetyk Castrola i po jakimś czasie po przekroczeniu 2 tyś włączała sie kontrolka oleju
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Pompa olejowa lub luzy na panewkach,to są najczęstsze przyczyny utraty ciśnienia.
Ja w 1,6TD miałem tak,że wałek pośredni latał w panewce jak żyd po pustym sklepie i tam ciśnienie spierniczało w kadłub silnika.
Ja w 1,6TD miałem tak,że wałek pośredni latał w panewce jak żyd po pustym sklepie i tam ciśnienie spierniczało w kadłub silnika.
Po przegazówie spadają obroty, trzęsie silnikiem i dymi
Okazał się na szczęście czujnik padnięty. Wymienione szklanki olej na rzadszy i jest miodzio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości