Silnik SB, problem z wtryskami.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
Siemka, od kilku lat mam golfa II 1.6 GTD, w miniony weekend po dłuższym wolnym w jeździe golf nie odpalił. Przyczyną rozwiązana ale inny problem mi się stworzył, postanowiłem sprawdzić jak tam moje wtryski, wyjalem sprawdziłem na maszynie no leja ... Ale co gorsze mam wtryski opisane na korpusie 130bar..i tyle dają a powinno być więcej nie? Co zrobić, jakie korpusy kupić aby zbliżyć się do stanu jak być powinno? Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Bzdura. Korpusy możesz mieć z nadrukiem 130 bar,ale najważniejsze jest to,żeby rozpylacze (końcówki) były odpowiednie czyli DNO SD 274 i ustawione na 155bar za pomocą odpowiedniej ilości specjalnych podkładek.misiekgosciu pisze:Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?
Te wtryskiwacze,które masz aktualnie,pochodzą z silnika wolnossącego 1,6D lub 1,9D.
Osobiście jeżdżę na wtryskach z korpusami od wolnossaka,ale mam w nich końcówki od SB ustawione na 155bar.
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Re: Silnik SB, problem z wtryskami.
Czyli co polecasz teraz zrobić?Michał_1977 pisze:
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.
Jakie są odczucia między 130 a 155?ja mam 130 i hamowania pokazała 90km
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Włożyć nowe rozpylacze dedykowane silnikowi SB do tych korpusów i ustawić na 155bar.misiekgosciu pisze:Czyli co polecasz teraz zrobić?
Bladego pojęcia nie mam,bo nigdy nie miałem w TD wtrysków od Dmisiekgosciu pisze:Jakie są odczucia między 130 a 155?
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
A jak będę. Miał korpus i końcówki 155 nie będzie prościej? Czy tak będzie bezpieczniej?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Prościej,nie prościej,tylko po co pchać się w koszty związane z zakupem dodatkowych korpusów?
Do tych co masz dołożyć podkładek,czyli ok. 0,3mm i to ci da przyrost 24-27barów. Na pewno będzie taniej
Do tych co masz dołożyć podkładek,czyli ok. 0,3mm i to ci da przyrost 24-27barów. Na pewno będzie taniej
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa. Auto straciło moc przyspieszenie, na nic zdały się regulacje czasu zapłonu i dawki, zmieniało się tylko na gorsze:-( po powrocie do starych wtryskow i wszystkich ustawień mamy to co przed i o.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Bo w Vento siedzi AAZ z wtryskami dwusprężynowymi. Znawcy tematu nie od wczoraj wiedzą,że te wtryski sa o kant doopy rozbić. Cichsze sa w porównaniu z jednosprężynowymi i na tym ich zalety się kończą.misiekgosciu pisze:Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa
Nie zauważyłeś,że są wyższe od tych co masz?
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
Zauważyłem.
Ale cicho było jak w benzynie
Nie pisz posta pod postem.Używaj funkcji EDYTUJ.
Ale cicho było jak w benzynie
Nie pisz posta pod postem.Używaj funkcji EDYTUJ.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar na wtrysku o korpusie 130 z dedykowana ko córka do SB czyli DNOSD274? Szukam szukam i nic jasnego nie. Znalazłem
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Kolego,co ja Ci wyżej napisałem?!
Ostatni raz poprawiam po Tobie 2 posty pod rząd.
Na 7 zdjęciu 2 element od lewej,to podkładka regulacyjna.
viewtopic.php?f=14&t=370671" onclick="window.open(this.href);return false;
Musisz dołożyć 3 podkładki po 0,10mm lub 2 po 0,15mm.Wtedy ciśnienie skoczy o jakieś 24-27bar,bo podkładka 0,10mm powoduje podwyższenie ciśnienia o ok.8-9bar.
Ostatni raz poprawiam po Tobie 2 posty pod rząd.
Nie 20,tylko 25 powinieneś podnieść,boi SB-ki maja mieć 155bar.misiekgosciu pisze:Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar
Na 7 zdjęciu 2 element od lewej,to podkładka regulacyjna.
viewtopic.php?f=14&t=370671" onclick="window.open(this.href);return false;
Musisz dołożyć 3 podkładki po 0,10mm lub 2 po 0,15mm.Wtedy ciśnienie skoczy o jakieś 24-27bar,bo podkładka 0,10mm powoduje podwyższenie ciśnienia o ok.8-9bar.
- misiekgosciu
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:55
- Lokalizacja: WP
Silnik SB, problem z wtryskami.
Dziękuję za link do przejrzystej i czytelne porady:-) przyda mi sie:-) może w weekend zacznę modzic. A takie pytanie. Po zmianie już na ciśnienie 155bar będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Silnik SB, problem z wtryskami.
Kąta wtrysku nie ruszasz,chyba że nie nie jesteś pewny co masz,to można ustawić książkowo,a co do dawki,to będziesz widział czy chcesz więcej mocy,czy też nie.misiekgosciu pisze:będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?
Generalnie,to nie ma potrzeby jej ruszać,bo to co do tej pory było wtryśnięte,teraz też będzie,tylko pod innym kątem rozpylenia i ciśnieniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości