Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: liage22 » ndz paź 05, 2014 21:37

Witam szukalem informacji ktore mnie interesuja i nie znalazlem wiec pisze jezeli takowye tematy byly to prosil bym o podpowiedz jak szukac.

Chcialbym prosic jezeli ktos skladal FMIC w zderzak o wymiarach ic 700x140x65mm to ile uzyl kolanek i rur itp zeby to wszystko polaczyc.Niby to proste ale nie chcialbym sie pomylic a ktos moze skladal cos takiego i bylby mi w stanie podac taka informacje co i ile kupic.

Druga sprawa to czy ktos wie jaka powinna byc optymalna temperatura w ukladzie IC ???

Bylbym wdzieczny za pomoc.Dzieki i Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: bartek18150 » pn paź 06, 2014 00:49

liage22 pisze:Druga sprawa to czy ktos wie jaka powinna byc optymalna temperatura w ukladzie IC ???
Generalnie jak najnizsza na wyjsciu, zalezy co i czym ladujesz



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: liage22 » pn paź 06, 2014 11:48

Turbo mam k14 i IC narazie fabryczny problem w tym ze nie znam modelu silnika bo nie moge go znalezc ;/
Pompa z lda a samego IC nie bylo jak go kupilem w dodatku to jest skladak i w papierach jest 96 rok.

Co do pytanie o temperature to moze zle je zadalem :)
Ogolnie szukam przyczyn grzania sie silnika bo juz wszystko sprawdzilem praktycznie...Cisnienia nie ma duzego na wezach oleju w plynie tez brak termostat nowy pompa wody tez korek i zbiorniczek nowy do tego uklad przeplukany i teraz stawiam na doladowanie poniewaz srubke mialem skrecona do konca w turbo a wskaznik pokazywal mi doladowanie do 1 bara (o ile wskazuje prawidlowo) wczoraj wracajac wieczorem do domu skala temperatury mi sie skonczyla a termostat sie nie otwieral...Zmniejszylem cisnienie doladowania i jakby byla poprawa aledalej wskazowka utrzymuje sie na wysokosci 1mm przed przedostatnia kropka na wskazniku...


A i silnik po malym remoncie pierscienie uszczelniacze...Jezeli chodzi o moc to przy skreconej srubce na maxa seryjne 90 konne diesle dymek wachaly i to dosc z daleka ;p;p



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: bartek18150 » pn paź 06, 2014 19:43

liage22 pisze:wracajac wieczorem do domu skala temperatury mi sie skonczyla a termostat sie nie otwieral.
To go wymień :bajer:



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: liage22 » pn paź 06, 2014 22:06

Spodziewalem sie takiej odpowiedzi ;p Chodzi o to ze termostat otwiera sie normalnie ale tylko na postoju a podczas jazdy juz nie :) Myslalem wlasnie ze to wina termostatu i wymienilem go na nowego wahlera :)



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: bartek18150 » wt paź 07, 2014 21:17

a pompa wody sprawna??
Bo gdzies tutaj trzeba szukac przyczyny, skoro nie otwiera termostatu



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: liage22 » wt paź 07, 2014 22:07

No w teori sprawna wymieniana przy remoncie.Plyn normalnie wraca przelewem a podejrzewalem za gorace powietrze w ukladzie ic i ze uklad oszukuje np glowica lapie temperature bo jak mi sie skala skonczyla na wskazniku to akurat mam uklad woda zalany i nie bylo czegos takiego jak bulgotanie wody w ukladzie :)



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: bartek18150 » wt paź 07, 2014 22:21

A moze czujnik swiruje??



liage22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz paź 05, 2014 21:01

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: liage22 » śr paź 08, 2014 00:14

Dzisiaj sie troche uspokoilo ale spuscilem wode i zalalem jeszcze raz ale tym razem odpowietrzylem nie tak jak pisza po forach ze zakrecic zbiorniczek i samo sie odpowietrzy tylko na odkreconym korku az do zagrzania i wtedy korek na zbiornik a pozniej przy pelnym otwiarciu termostatu i wlaczeniu wentylatora powoli pozbylem sie cisnienia w ukladzie i tak kilka razy. Widac pomoglo i by moglo wskazywac na korek moze zle popuszczac cisnienie bo to moze i nowy ale jakis topran czy jakies inne cudo.

Swoja droga od czego powstaja takie pekniecia ?? I czy bedzie jeszcze cos z tego czy smietnik ?? To jest k24 kupione za grosze do regeneracji :)

Obrazek



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

Golf 2 1.6TD FMIC w zderzak i temperatura w ukladzie IC.

Post autor: bartek18150 » śr paź 08, 2014 20:58

na turbawkach sie nie znam ale wydaje mi sie ze z naglych zmian temperatur



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości