Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MarasPower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: MarasPower » ndz paź 05, 2014 13:17

Witam,
W starym silniku 2.0 8v padły mi panewki, wiec postanowiłem zmienić motornie. Kupiłem okazyjnie kompletny silnik 1,8 20v ze skrzynia i komputerem. Tylko problem jest taki ze mam wiązkę ucięta, wiec w aucie będzie oryginalna wiązka od 2.0 i mam taki mały problem w nowym silniku dokladnie w glowicy jest coś takiego jak nastawnik czy tez napinacz walka rorzadu, na 2 kable wyglada to tak Obrazek

Nie wiem za bardzo jak to podlaczyc bo nie mam na to w orginalnej wiazce kostki, moze wy wiecie co z tym zrobic jak to poldaczyc ?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: bugalon » pn paź 06, 2014 12:36

Maras, weź kup chłopie wiązkę oryginalną, bo zrobisz autu krzywdę. Robisz na zasadzie klocków lego czy sprawdziłeś dokładnie pinout obu sterowników i rozłożenie przewodów w wiązkach? Bo mam wrażenie że chcesz podpiąć ten zawór nie za bardzo zdając sobie sprawę z różnic w całej reszcie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

MarasPower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: MarasPower » pn paź 06, 2014 13:54

Ogólnie z tego co się dowiadywałem u mechanika to różnicy nie ma na kompie w wiązce, ogólnie wszystko jest tak samo tylko ten kabel wędruje gdzieś pod jakiś czujnik. Miałem nadzieje ze od was się dowiem



MarasPower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: MarasPower » pn paź 06, 2014 13:54

a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: bugalon » pn paź 06, 2014 15:16

Jesli wierzysz swojemu mechanikowi to stosuj się do jego zaleceń. Jeśli jednak chcesz coś zrobić sam i zgodnie z logiką, to poszukaj w googlu schematów elektrycznych do jednego i drugiego silnika, porównaj je i problem sam sie rozwiąże. Jeśli chcesz, żeby zrobił to ktoś za Ciebie, to raczej ciężko będzie kogoś takiego tutaj znaleźć.

I nie pisz kolejnego posta pod swoim postem. Po to masz opcję edytuj żeby śmietniska nie robić.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: jeryk10 » pn paź 06, 2014 19:59

MarasPower, to co Ci mówią mechanicy to totalne bzdury , nie da się sparować digifanta z motronikiem .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: Kamel » wt paź 07, 2014 13:44

MarasPower pisze:a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę
MarasPower a jaki masz symbol tego "nowego" silnika?
Bo coś mi się wydaje, że słabo szukałeś..

Przykładowe wiązki:
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-1-8 ... 73163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 04356.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A jest tego jeszcze trochę..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

MarasPower
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:08

Re: Swap silnika Golf IV z 2.0 8v 115km na 1.8 20v 125km

Post autor: MarasPower » wt paź 14, 2014 14:12

Kamel pisze:
MarasPower pisze:a całej wiązki nie ma na nacie, a za lutowanie raczej się nie wezmę
MarasPower a jaki masz symbol tego "nowego" silnika?
Bo coś mi się wydaje, że słabo szukałeś..

Przykładowe wiązki:
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-1-8 ... 73163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 04356.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A jest tego jeszcze trochę..
Kurde dzięki stary :kwiat: co prawda znajomy mi pomógł ogarnąć instalacje, ale jak będzie coś nie tak to kupie. Moje oznaczenie to AGN



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości