silnik odpala i gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik odpala i gaśnie
Od 3 tygodni męczy taki problem.
Odpalam auto i zaraz gaśnie po 1 sek.
Były błędy w engine
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
oraz w immo
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Skasowałem i odpalanie było ok przez kilka dni, nie gasł, potem problem powrócił.
Błędów nie ma do tej pory.
Kiedy ma to miejsce?
Odpalanie rano na zimnym po nocy: zgaśnie za 1-2 razy, potem zaskoczy i ok.
Rozgrzanie auta do temp 90, potem pozostawienie na kilka godzin.
Odpalanie po kilku godzinach: gaśnie za każdym razem, pomaga jedynie pompowanie pedałem gazu, wtedy jakoś ledwo zaskoczy.
Kiedy już raz zaskoczy z wciskaniem gazu, potem zaskakuje za każdym razem, nie gaśnie.
Dopóki znowu nie postoi kilka godzin i nie wystygnie trochę.
Macie jakieś pomysły?
Błędów nie ma żadnych po zeskanowaniu w vagu wszystkiego co się da.
Odpalam auto i zaraz gaśnie po 1 sek.
Były błędy w engine
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
oraz w immo
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Skasowałem i odpalanie było ok przez kilka dni, nie gasł, potem problem powrócił.
Błędów nie ma do tej pory.
Kiedy ma to miejsce?
Odpalanie rano na zimnym po nocy: zgaśnie za 1-2 razy, potem zaskoczy i ok.
Rozgrzanie auta do temp 90, potem pozostawienie na kilka godzin.
Odpalanie po kilku godzinach: gaśnie za każdym razem, pomaga jedynie pompowanie pedałem gazu, wtedy jakoś ledwo zaskoczy.
Kiedy już raz zaskoczy z wciskaniem gazu, potem zaskakuje za każdym razem, nie gaśnie.
Dopóki znowu nie postoi kilka godzin i nie wystygnie trochę.
Macie jakieś pomysły?
Błędów nie ma żadnych po zeskanowaniu w vagu wszystkiego co się da.
GTB...
Re: silnik odpala i gaśnie
Opisałeś dwa problemy? Dobrze mi się wydaje?? Bo na początku twojego postu występuje problem z immo najprawdopodobniej z pętlą immo. Trzeba by zajrzeć pod kierownicę i sprawdzać kostki. W drugiej części problem jest tak jakby paliwo ci się cofało. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Jednak uważam że problemem jest tylko immo więc od tego zacznij
silnik odpala i gaśnie
Myślałem, że 1 łączy się z 2.
Błędy związane ze sterownikiem i immo, a także wiele innych pojawiło się po przekładaniu sterowników podczas zmiany programu na mocniejszy, raczej stąd wysyp tych błędów.
Olej i komplet filtrów wymieniałem 3500km temu.
Błędy związane ze sterownikiem i immo, a także wiele innych pojawiło się po przekładaniu sterowników podczas zmiany programu na mocniejszy, raczej stąd wysyp tych błędów.
Olej i komplet filtrów wymieniałem 3500km temu.
GTB...
Re: silnik odpala i gaśnie
Więc tak jak ci pisałem szukaj przyczyny w pętli immo bo coś ci po prostu nie łączy
silnik odpala i gaśnie
a może być tak, że te błędy to tylko z powodu przekładania kilka razy sterowników? tymczasowe, skasowane i ślad po nich zaginął nie wróciły potem już nigdy i nie powrócą?
a przyczyną jest jednak to cofanie się paliwa i potrzeba zastosowania tego zaworku?
a przyczyną jest jednak to cofanie się paliwa i potrzeba zastosowania tego zaworku?
GTB...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
silnik odpala i gaśnie
nieszczelność w układzie paliwowym- cofające paliwo, powietrze w układzie paliwowym....
silnik odpala i gaśnie
dzisiaj z rana próbowałem odpalić zimny po nocy
odpalił przy 5 próbie, bez pompowania pedałem gazu
edit:
przyczyna zlokalizowana, cieknąca pompa vacum,
wymiana z luka na boscha 2008 + nowa uszczelka, zobaczymy co dalej, póki co jest ok
odpalił przy 5 próbie, bez pompowania pedałem gazu
edit:
przyczyna zlokalizowana, cieknąca pompa vacum,
wymiana z luka na boscha 2008 + nowa uszczelka, zobaczymy co dalej, póki co jest ok
GTB...
silnik odpala i gaśnie
piszę ponownie, bo problem powrócił
wymieniłem vacum na boscha z 2008 i przez kilka dni myślałem że było ok,
jakieś pomysły, porady? wszelkie objawy wskazują jakby się gdzieś zapowietrzał,
problem z odpalenie jest:
1. po całej nocy, ale za 2-3 razem załapie
2. po 7-8h odpali dopiero przy pompowaniu pedałem gazu, inaczej ciężko
filtra paliwa wymieniany jakieś 5 tys km temu, przez 3500 km było ok, potem się zaczęło,
czy może nie bawić się w szukanie tylko od razu kupić i założyć ten zaworek?
wymieniłem vacum na boscha z 2008 i przez kilka dni myślałem że było ok,
jakieś pomysły, porady? wszelkie objawy wskazują jakby się gdzieś zapowietrzał,
problem z odpalenie jest:
1. po całej nocy, ale za 2-3 razem załapie
2. po 7-8h odpali dopiero przy pompowaniu pedałem gazu, inaczej ciężko
filtra paliwa wymieniany jakieś 5 tys km temu, przez 3500 km było ok, potem się zaczęło,
czy może nie bawić się w szukanie tylko od razu kupić i założyć ten zaworek?
GTB...
silnik odpala i gaśnie
no właśnie nie też o tym kilka razy pomyślałem,
podam ostatni przykład,
dzisiaj po 7-8 godzinach nie chciał zapalić, próbowałem 5 razy,
za 6 razem pompowałem gazem, kręcił kilka sekund i załapał, odpalił puszczając białą chmurę z tyłu
mechanik mówił, że komplet na 1 pompkę boscha coś koło 35 zł, więc tragedii chyba nie ma,
mam zamiar zrobić tak, założyć zaworek zwrotny na zasilaniu między filtrem a pompą,
jeśli to nie pomoże to wtedy uszczelniacze na pompkach, gorzej jak i to nie pomoże
EDIT 31.10.2014
dzisiaj takie spostrzeżenie,
auto stało jakieś 16h w tym całą noc, na powierzchni lekko pochyłej że przód auta był lekko w dole a tył w górze
rano odpalił za 1 razem od strzała
cofa się paliwo?
podam ostatni przykład,
dzisiaj po 7-8 godzinach nie chciał zapalić, próbowałem 5 razy,
za 6 razem pompowałem gazem, kręcił kilka sekund i załapał, odpalił puszczając białą chmurę z tyłu
mechanik mówił, że komplet na 1 pompkę boscha coś koło 35 zł, więc tragedii chyba nie ma,
mam zamiar zrobić tak, założyć zaworek zwrotny na zasilaniu między filtrem a pompą,
jeśli to nie pomoże to wtedy uszczelniacze na pompkach, gorzej jak i to nie pomoże
EDIT 31.10.2014
dzisiaj takie spostrzeżenie,
auto stało jakieś 16h w tym całą noc, na powierzchni lekko pochyłej że przód auta był lekko w dole a tył w górze
rano odpalił za 1 razem od strzała
cofa się paliwo?
GTB...
silnik odpala i gaśnie
Jak dla mnie na 90% uszczelki do wymiany...ostatnio miałem taki problem że jak auto stało 24h to palił od strzała a jak postał 48h to były problemy z odpaleniem takie jak opisujesz...po wymianie uszczelek pali po tygodniu od strzała.
silnik odpala i gaśnie
zostawiłem go o godz 16 bardzo pochyło silnikiem do dołu, przed chwilą odpalił za 1 razem, od strzała, potem przez 1-2 sek nie równa praca, potem ok,
no cóż, mnie to wygląda jakby gdzieś się zapowietrzał, jakby cofanie paliwa, na początek zamontuję ten zaworek, 20 zł mały koszt a może pomóc,
w razie niepowodzenia w dalszej kolejności robię uszczelniacze na pompkach
zdam relację
bardzo dziękuję za pomoc i porady
no cóż, mnie to wygląda jakby gdzieś się zapowietrzał, jakby cofanie paliwa, na początek zamontuję ten zaworek, 20 zł mały koszt a może pomóc,
w razie niepowodzenia w dalszej kolejności robię uszczelniacze na pompkach
zdam relację
bardzo dziękuję za pomoc i porady
GTB...
silnik odpala i gaśnie
Ja walczę z tym samym, sprawdziłem manometrem vacu pompę i miała zaledwie 0,3 bara podciśnienia. Wymieniłem na nową. Jednak nie do końca rozwiązało to mój problem lecz jest lepiej. Teraz wyczaiłem, że zawór zwrotny na przewodzie paliwowym na odcinku FILTR PALIWA ----> Pompa tandemowa nie trzyma, wymienię go oraz oringi na pompowtryskiwaczach. Dam znać jak się sprawa potoczyła
kupię:
tylną wycieraczkę MKV
tylną wycieraczkę MKV
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości