wymiana klocka AAM na klocek 2E. Silnik 2E na monowtrysku?

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

swampshark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt lut 15, 2011 23:23
Lokalizacja: Biłgoraj

wymiana klocka AAM na klocek 2E. Silnik 2E na monowtrysku?

Post autor: swampshark » śr paź 01, 2014 10:50

Witam.
Mam pytanie odnośnie wymiany silnika. Otóż w moim AAM rozpadła się głowica. Koszt wymiany lub remontu osiągnie pułap ceny drugiego silnika a kondycji dołu też nie jestem pewny. Zdecydowałem się na wymianę. Mam możliwość zakupu klocka od silnika 2E i teraz moje pytanie. Czy da się zamontować sam klocek bez wymiany sterownika, wiązki, kolektorów etc? Chce pozostać przy zasilaniu jednopunktowym. Wiem że trzeba chyba coś przy kolektorze ssącym jakąś flanszę dorobić czy coś bo w 2E są wyżłobienia w głowicy pod wtryskiwacze ale czy to będzie działać jakoś normalnie? W googlach znalazłem opinie że tłoki mogą spłynąć jeżeli nie zamontuje sie sterownika od 2E(chociaż nie wiem czemu). Silnik i tak będzie zasilany gazem z instalacji II gen a benzynę to będzie widział raczej tylko na gwiazdkę :-) więc kwestię nieodpowiedniej dawki benzyny można pominąć ewentualnie zamontować sterownik od ABS. Wiem że najprostszy byłby swap na ABS ale mam do zdobycia w dobrej kondycji silnik od 2E w dobrej kasie a także zależy mi na nieco większej mocy. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości