Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
przemal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: wt wrz 18, 2012 18:29
Lokalizacja: NO

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: przemal » śr wrz 24, 2014 09:16

Ponte999 pisze: Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Na start zmieniłbym na zwykłą DV i sprawdził jak jeździ.


Gran Turismo Iniezione

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pt wrz 26, 2014 14:58

Ponte999 pisze:Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.

Przepływka? Filtr?

Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.

Pozdrawiam

blowa wyrzuć, do 1.8T k03/k04 tylko fabryczny DV daje rade.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob wrz 27, 2014 21:06

No chyba ze coś turbo kręcone :P,

Panowie pytanko, Jeżeli zamontuje walbro 040 pod samochodem a w baku zostanie seryjny smok czyli 0,25bar, Wydoli on ? Golf II moc koło 300km


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz wrz 28, 2014 14:20

chyba bosch 040 bo walbro to 255



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz wrz 28, 2014 18:41

homer21 pisze:Panowie pytanko, Jeżeli zamontuje walbro 040 pod samochodem a w baku zostanie seryjny smok czyli 0,25bar, Wydoli on ? Golf II moc koło 300km
Daj bak z mk3 z pompą z VR6 4b


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn wrz 29, 2014 19:38

Znaczy ja chce zostać na tym i dorzucić Walbro255 zewnętrzną i pytanie czy ta w zbiorniku sobie poradzi


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » pn wrz 29, 2014 19:52

homer21, jak coś to 044 poza bakiem, a 040 w baku

ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt wrz 30, 2014 07:52

ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło[/quote]
Do Golfa mk2 pasuje wszystko, mam tak u siebie.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt wrz 30, 2014 07:53

ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło
Do Golfa mk2 pasuje wszystko, mam tak u siebie.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » wt wrz 30, 2014 20:51

panowie napotkałem problem przy swapie 1.8 auq do golfa mk1 a dokładnie chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju na liczniku. Rozumiem że w autach typu mk1/mk2/mk3 do licznika dobiegają sygnały z dwóch czujników ciśnienia. Jeden z ciśnienia niższego drugi z wyższego a przy mk4 jest tylko jeden czujniku podstawy filtra. Stwierdziłem że aby wszystko razem współpracowało konieczne jest założenie dwóch czujników. Tak też zrobiłem jednak nadal kontrolka miga i niegaśnie. Sprawdzałem czujniki podmieniałem i nadal jest to samo. czujnik niskiego ciśnienia oleju jest "zwarty" dopiero po odpaleniu następuje przerwa w obwodzie, natomiast wysokiego działa na odwrót. Wszystko sprawdzone miernikiem i czujniki tak się zachowują jak powinny, jednak nadal kontrolka nie gaśnie. Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz, a problem z olejem pozostaje. wiązka od licznika do czujników jest ok. Proszę o sugestie co może być przyczyną.


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt wrz 30, 2014 21:11

ja mam podpięty tylko ten niskiego ciśńienia i działa musiałem jedynie wkręcić czujnik z mk2 żeby wszystko działało


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt wrz 30, 2014 21:17

gentki pisze:panowie napotkałem problem przy swapie 1.8 auq do golfa mk1 a dokładnie chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju na liczniku. Rozumiem że w autach typu mk1/mk2/mk3 do licznika dobiegają sygnały z dwóch czujników ciśnienia. Jeden z ciśnienia niższego drugi z wyższego a przy mk4 jest tylko jeden czujniku podstawy filtra. Stwierdziłem że aby wszystko razem współpracowało konieczne jest założenie dwóch czujników. Tak też zrobiłem jednak nadal kontrolka miga i niegaśnie. Sprawdzałem czujniki podmieniałem i nadal jest to samo. czujnik niskiego ciśnienia oleju jest "zwarty" dopiero po odpaleniu następuje przerwa w obwodzie, natomiast wysokiego działa na odwrót. Wszystko sprawdzone miernikiem i czujniki tak się zachowują jak powinny, jednak nadal kontrolka nie gaśnie. Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz, a problem z olejem pozostaje. wiązka od licznika do czujników jest ok. Proszę o sugestie co może być przyczyną.
Oprócz rozwierania i zwierania obwodów sprawdź oporności. Możesz też podłączyć przełącznik między masą a licznikiem i manualnie przełączyć po odpaleniu, może licznik uszkodzony. Niedawno właśnie podłączałem te czujniki pod licznik z corrado i wszystko zadziałało.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » wt wrz 30, 2014 21:39

właśnie licznik z mk1 wersja z ekonomizerem, trochę rarytas. Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów. Czujniki to już kombinowałem biały-niebieski, biały-brązowy i nic


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » wt wrz 30, 2014 22:30

gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów
Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?
gentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz
Pozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnął ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości