Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

borax9x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz maja 26, 2013 17:36

Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

Post autor: borax9x » sob wrz 27, 2014 09:52

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Pacjent : VW Bora 1.9 tdi ASZ
Problem zaczal sie z tego co mi sie wydaje od pierwszej regeneracji turbiny. Po pierwszej turbinie bylo wszystko wporzadku tylko za scisle byla zlozona (bylo slychac na postoju swist , ale informacja padla ze tak ma byc) i wkoncu odfrunela.
Druga turbinka i brak mocy na dole , 3 i 4 tak samo...
Problem polega na tym ze jest brak dolu na dole :( Zaworki podcisnieniowe , przeplywki itd sprawne , podcisnienie sprawdzane itd.
Na pierwszym biegu wydaje sie ze zaczyna ciagnac od 2500 obrotow , po logach widac ze dopiero od 3000+ obrotow jest doladowanie po mapie , albo prawie po mapie.
Na 2 biegu turbinka wstaje od 2150~ na 3 okolo 2000~ a 4 i 5 i 6 1900~
Moze to byc wina turbinki? Mam zamiar oddac ta turbine , zwrot kasy , kupic jakas sprawdzona uzywke i wsadzic.
Nie da tym sie samochodem jezdzic , tymbardziej w miescie przy ostrzejszym ruszaniu , musze wylaczyc esp i strzelic ze sprzegla z wysokich obrotow zeby jakos ruszyc .
Mam zamiar przeprowadzic sie do warszawy wiec opcji nie ma takiej jazdy...
Mam 2 stary przeplywomierz ktory niepotrzebnie wymieniamielm (mowily ze zepsuty) to dla testu bo i tak lezal wycialem ta kratke gesta od tunelu przeplywomierza i wsadzilem ... Paliwo na dole bylo (bo oszukiwal przeplyw powietrza , od 1000 obrotow bylo fajnie z paliwkiem , szedl niemilosiernie , fajnie , prawie juz idealnie jak chodzil , ale za mna czarny dym . Potwierdze ze chociaz juz paliwo bylo , turbina dalej tak samo ospale wstawala , zero reakcji!
To kwestia ustawienia zderzaka + sztangi czy oddawac ja? Jedyna rzecz nie sprawdzana to czujnik doladowania przy IC.
Dodaje ze na orginalnym nowym przeplywomierzu (tamten tylko chwilowy do testu co sie stanie) Nic nie kopci , nigdy nawet po dlugim postoju. Nie ubywa oleju. Moze minimalnie pol litra na 10 tys? Albo i nie.

Logi:
1 bieg-
http://vaglog.rtnet.pl/log_187414.html
4 bieg-
http://vaglog.rtnet.pl/log_187415.html

Edit:
Zauwazylem skaczace wskazania MAF na postoju... 310 za chwilke 357 za chwile 324 za chwile 342 itd... Jak dluzej postoju jak egr sie wylaczy tez skacze 440-480~

Basic setting 011-
Zimny silnik, po nocnym odpaleniu odrazu test http://vaglog.rtnet.pl/log_187417.html
cieply silnik http://vaglog.rtnet.pl/log_187416.html
Co jakis czas w czasie bs wciskalem kilka razy hamulec zeby zobaczyc czy zabraknie podcisnienia , wszystko bylo git . Troche do regulacji sztanga , dalo by sie skrocic troszku ale te przeladowanie chwilowe mnie niepokoi. Do tego mysle ze by bylo mozna przymknac zderzak troche (wykrecic) bo w sumie turbina zadnych dzwiekow nie oddaje , nie pije oleju (jedyna z wszystkich regenerowanych) , kazda turbine , inna firma mi dawala praktycznie :P



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Re: Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

Post autor: indyczes » ndz wrz 28, 2014 09:37

No właśnie tak to jest z regeneracją turbin, kup używkę z pewnego żródła i zapomnisz o problemie. Regulacja sztangi to tylko półśrodek, do turbin ze zmienna geometrią nie ma oryginalnych części, wszyscy wkładają chińszczyznę i wychodzą takie kwiatki.



borax9x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz maja 26, 2013 17:36

Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

Post autor: borax9x » ndz wrz 28, 2014 17:22

nie wiem skad kupic turbinke :(
Czy z awx bedzie pasowalA? chyba ta sama nie?
Jakbym znalazl z asz albo arl to bym byl szczesliwy z moich okolic. Nie wiem wlasnie skad zdobyc turbinke , z polski z allegro nie chce kupywac bo w 80% bedzie kicha.
Z galaxy asz bedzie pasowala?



srubox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr lis 25, 2009 15:33
Lokalizacja: Tczew

Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

Post autor: srubox » pn wrz 29, 2014 15:31

Z AWX nie podejdzie bo jest przykrecana do kolektora a w asz zintegrowana z kolektorem. Kup lepiej pewną uzywke gt149va z golfa,bory,a3 leona i wtedy bedzie chodzic.



borax9x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz maja 26, 2013 17:36

Nietypowy brak mocy szczegolnie 1 bieg

Post autor: borax9x » pn wrz 29, 2014 19:35

Taak juz zalatwione , uparlem sie do firmy ktora juz 2 turbiny dawala (aktualna) ze kupi uzywke (juz kupili) podobno ideał , nie rozbierali , nie czyscili , z pewnego zrodla , sam ja obejrze. Upierali sie ze nic nie moga zrobic , ze dopiero za miesiac beda mieli maszyne nowa do testowania wloska do sprawdzania doladowan turbin. Bo aktualnie wpolsce sa wywazarki itd itp a teraz wlochy wprowadzily maszyne do sprawdzania doladowania i odrazu na tej turbinie sprawdzi czy dziala , jezeli na uzywce fura bedzie zapierd****. Stary warsztat jego zaprzyjazniony wkladal ja kiedys ( i ja zostawil ) podobno chodzil jak szatan od samego dolu ale tego nie widzial . Podarl sie z nimi bo w chu** polecieli mocno niestety.
W poniedzialek za tydzien jade (02.10), jak wroce odezwe sie i powiem jakie wrazenia , jezeli TAK! TO NIGDY WIECEJ NIE BEDE REGENEROWAL. Jak kupilem fure rok jezdzilem ani grosza nie wkladalem , od czasu wymiany turbiny (regeneracji) , 2 *#cenzura#* sie , wytrzymywaly 2-3 miesiace bo za scislo zlozone byly... a zreszta.
Podziele sie moimi doswiadczeniami po robocie.

EDIT:

Juz wszystko dobrze! Na uzywanej turbince orginalnej , zadnej bosko regenerowanej chodzi samochod jak trzeba , jest paliwo , jest doladowanie , jest wszystko!
Na kazdej regenerowanej byly problemy a ta uzywka... no bosko jednym slowem :)
Nie wiem czy bedzie trzeba minimalnie sztange podregulowac ale to juz zrobie logi i ogarne:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości