schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
Witam,
Niestety nie znalazłem takiego tematu na forum za pomocą wyszukiwarki. Aktualnie mam grill na 2 oka, ale już w tym tyg dostanę wewnętrzne lampy i będą 4 lampy z przodu. Czy ktoś schemat przerobienia instalacji z 2 na 4 lampy?
Pozdro
Niestety nie znalazłem takiego tematu na forum za pomocą wyszukiwarki. Aktualnie mam grill na 2 oka, ale już w tym tyg dostanę wewnętrzne lampy i będą 4 lampy z przodu. Czy ktoś schemat przerobienia instalacji z 2 na 4 lampy?
Pozdro
moje MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=578825
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
a co tu przerabiać, jeden przewód do masy drugi do długich w lampach tych większych i już. Są do kupiena gdzieś takie fajne oryginalne rozgałęźniki ale na forum chyba raz to widziałem. Jak dalej nie będziesz ogarniał to Ci to narysuje. Żarówki wchodzące do tych mniejszych lamp to H3, mają one jeden przewodzik a masę biorą z obudowy, ten przewodzik łączysz z szarym przewodem przy lampach głównych(szary jest od świateł drogowych) a masę to już bierzesz skąd chcesz.
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
august_90, daj to na przekaźnikach bo ci się włącznik świateł posypie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
oryginalnie było bez przekaźników i też działało, lecz przekaźniki można dać
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
i dlatego większość właścicieli takich lamp musiało wymieniać włącznikiHubi14 pisze:oryginalnie było bez przekaźników i też działało,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
tylko, że światła drogowe nie idą przez włącznik świateł mijania
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
a to ciekawe ... chyba tylko jak mrugasz długimiHubi14 pisze:tylko, że światła drogowe nie idą przez włącznik świateł mijania
zerknij sobie w schemat zanim coś takiego napiszesz. Skoro by omijało włącznik świateł to podczas jazdy przełącz sobie przy wyłączonych światłach manetkę na długie i zobacz czy ci się zapalą( nie myl z mruganiem długimi)
A tu ciekawy temat na elektrodzie i częstotliwość padania włączników
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
Zasilanie z włącznika idzie do manetki i tam rozdzielane na mijania lub długie. A to że da się mrugać długimi wynika z tego że ta funkcja jest zasilana z innej linii. Włączniki są te same na 2 i 4 lampy, dostosowane na większe obciążenie z 4 lampami. A że komuś padają to już zużycie styków. Mój działał normalnie 20lat potem założyłem przekaźniki bo jednak na tylu połączeniach jakiś spadek napięcia jest a lubię mieć dobrze oświetloną drogę. Jak chcesz oszczędzić włącznik i mieć dobrze oświetlone montuj przekaźniki i światła do jazdy dziennej z automatem włączającym pod wąski zderzak pasują Wesemy bo wygląd podobny do oryginalnych przeciwmgielnych.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
dokładnie - ja kilka lat temu leciałem w nocy na długich golfikiem mk2 GTD z poczwórnymi lampami i jak nadjeżdżał samochód to zmiana na krótkie - w tym momencie sypnął się włącznik świateł i nastała ciemność a na liczniku paka sześćdziesiąt ..... wtedy zrozumiałem po co montować przekaźniki i to osobno dla każdej lampymarcinek84 pisze:Jak chcesz oszczędzić włącznik i mieć dobrze oświetlone montuj przekaźniki
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
Ja osobiście podłączyłem sobie to pod instalacje która jest przeznaczona do halogenów przeciwmgłowych jest to najprostsze rozwiązanie. Wystarczy kawałek przewodu i wsuwki, gotową kostkę masz jakoś za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego (tam jest jeszcze kostka od kierunkowskazów bocznych tak że musiał byś sprawdzić co jest od czego bo ja teraz nie pamiętam) podłączasz do niego i działa. Ale każdy robi jak mu pasuje ja nie chciałem żeby mi sie paliły za każdym razem jak włączam długie nie zawsze to jest potrzebne.
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
lxxx20, ale jeśli podłączyłeś to pod przeciwmgielne/mgłowe (jak zwał tak zwał), to świecą tylko, jak włączysz przeciwmgielne gdy jest mgła, czy świecą gdy przełączysz z mijania na drogowe ?
schemat podłączenia 4 lamp zamiast 2 (przód)
Podłączyłem pod instalacje przeciwmgłowych, z tym że z kostki tego przełącznika wypiąłem przewód plusowy i dałem dodatkowy przełącznik. A to dlatego żeby podczas mgły gdy będę musiał zapalić tylne świtała przeciwmgłowe nie zapalały się przednie halogeny.David2004 pisze:jak włączysz przeciwmgielne gdy jest mgła, czy świecą gdy przełączysz z mijania na drogowe ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości