Parujące szyby - obudowa filtra..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
Witam szanownych kolegów i koleżanki...
Już walczyliśmy z tematem parujących szyb, zgodnie z postami, wykluczyłem płetwę obiegu, wodę w środku, a nagrzewnicę chyba niepotrzebnie wymieniłem. po bardzo deszczowym dniu zrzuciłem obudowę filtra pyłkowego zobaczyć a jakiej kondycji mam filtr. o to rezultat:
- filtr suchy ale pod filtrem na wysokosci przejscia obudowy filtra z grodzia wyczulem wilgoc.. Wychodzi na to ze diagnoza ta w końcu zakończy moje problemy.. Jak to naprawić może ktoś podpowie? od środka się dobierać od schowka wyciągać nagrzewnice i tą obudowe żeby jakąś uszczelkę bądź silikonem przejechać? odnoszę wrażenie że obudowa jest na śruby ale łby są wewnątrz... a możę wystarczy zrzucić podszybie mieć więcej dojścia i dookoła objechać silikonem? może ktoś z was miał takie właśnie problemy proszę o jakąś sugestię...
pozdrawiam
ps. moderatorów proszę o nie zrzucanie tematu bądz podpięcie w najgorszym wypadku do już zamkniętego tematu o parowaniu szyb gdyż takiej opcji nikt nie opisywał tam..
Już walczyliśmy z tematem parujących szyb, zgodnie z postami, wykluczyłem płetwę obiegu, wodę w środku, a nagrzewnicę chyba niepotrzebnie wymieniłem. po bardzo deszczowym dniu zrzuciłem obudowę filtra pyłkowego zobaczyć a jakiej kondycji mam filtr. o to rezultat:
- filtr suchy ale pod filtrem na wysokosci przejscia obudowy filtra z grodzia wyczulem wilgoc.. Wychodzi na to ze diagnoza ta w końcu zakończy moje problemy.. Jak to naprawić może ktoś podpowie? od środka się dobierać od schowka wyciągać nagrzewnice i tą obudowe żeby jakąś uszczelkę bądź silikonem przejechać? odnoszę wrażenie że obudowa jest na śruby ale łby są wewnątrz... a możę wystarczy zrzucić podszybie mieć więcej dojścia i dookoła objechać silikonem? może ktoś z was miał takie właśnie problemy proszę o jakąś sugestię...
pozdrawiam
ps. moderatorów proszę o nie zrzucanie tematu bądz podpięcie w najgorszym wypadku do już zamkniętego tematu o parowaniu szyb gdyż takiej opcji nikt nie opisywał tam..
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Parujące szyby - obudowa filtra..
zdejmij podszybie i z prawej i z lewej strony plastiku filtra masz po jednej śrubie odkręć zdejmij cały ten plastik co wkładasz filtr wyczyść do sucha nałóż sylikon lub masę uszczelniająca i skręć z powrotem i przy okazji oczyść odpływy do wody za filtrem i z drugiej strony!
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
jak napisał muszkatobiasz, tak zrobiłem. w uszczelce pod filtrem dziura na parę cm... podklejone naprawione najbliższy czas pokaże czy już problem na zawsze pożegnany....
Parujące szyby - obudowa filtra..
to jest najważniejsze - dziura to drugorzędne znaczenie - jak woda odpływa a nie podnosi się poziom to nawet nieszczelność pod filtrem nie ma znaczeniamuszkatobiasz pisze:i przy okazji oczyść odpływy do wody za filtrem i z drugiej strony!
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
grg474, odpływy były w pełni drożne, delikatna ilość liści w okolicy obudowy filtra dookoła ale same odpływy w porządku. mowa o dwoch fasolkowych otworach po obu stronach podszybia prawda?
Parujące szyby - obudowa filtra..
taaapawelek1z2 pisze:mowa o dwoch fasolkowych otworach po obu stronach podszybia prawda?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
zastanawiam sie czy po drugiej stronie w miejscu gdzie gruba wiązka kabli wchodzi do środka nie mam podobnej jakiejś nieszczelności... wystarczy troszkę mrozu by nie otworzyć auta pilotem. centralny z kluczyka działa przejadę kawałek auto sie podgrzeje i w porządku z powrotem. sam nie wiem, pozatym oprócz opornych krańcówek w drzwiach elektryka wszystko bez zastrzeżeń niby.
Panowie ( i Panie;)) jeśli ktoś śledzi wątek - niestety objawy dalej występują i raczej nie jest to wina złego podklejenia
pomysły jakieś? inne niż te w kilku wątkach o tym na forum?
Panowie ( i Panie;)) jeśli ktoś śledzi wątek - niestety objawy dalej występują i raczej nie jest to wina złego podklejenia
pomysły jakieś? inne niż te w kilku wątkach o tym na forum?
Parujące szyby - obudowa filtra..
Panowie ( i Panie;)) jeśli ktoś śledzi wątek - niestety objawy dalej występują i raczej nie jest to wina złego podklejenia
pomysły jakieś? inne niż te w kilku wątkach o tym na forum? Szyby od środka potraktuj naprawdę dobrym płynem do szyb ... może nie są tak do końca czyste ...
2 pomysł - widzę ,że masz VARIANTA .... jak ja zresztą ... zerknij czy po opadach nie masz na rogach delikatnie mokrego sufitu .... i słupków ...
pomysły jakieś? inne niż te w kilku wątkach o tym na forum? Szyby od środka potraktuj naprawdę dobrym płynem do szyb ... może nie są tak do końca czyste ...
2 pomysł - widzę ,że masz VARIANTA .... jak ja zresztą ... zerknij czy po opadach nie masz na rogach delikatnie mokrego sufitu .... i słupków ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
raczej wątpie, ale sprawdzę to. a jeśli chodzi o czystość szyb - są czyste do czasu pierwszego wycierania gąbeczką żeby cokolwiek było widać. ale umyje żeby wykluczyć. dzięki za kolejny kierunek sprawdzania;)
- Hitchhiker
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt sty 28, 2014 12:34
- Lokalizacja: Poznań
Parujące szyby - obudowa filtra..
Kiedyś też miałem problem z parującymi szybami i znalazłem rozwiązanie brzmiące tak kosmicznie, że nie uwierzyłem ale postanowiłem sprawdzić i kopara mi zjechała. Jeżeli chcesz mieć problem z głowy nasmaruj szyby od środka.... szamponem do włosów (obojętnie jakim). Bierzesz odrobinę na szmatkę, wcierasz i polerujesz aż nie będzie smug. W aucie gdzie to stosowałem problem mijał całkowicie na 2-3 tygodnie podczas gdy wcześniej nie dało się prawie wcale jechać z zamkniętymi szybami.
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
Hitchhiker, - raczej wolałbym usunąć powód i wilgoć z auta wygonić niż walczyć objawowo - ale na najgorsze dni na pewno się przyda
Parujące szyby - obudowa filtra..
U mnie leje się spod relingów ... bo widzę jak po dużych opadach mam mokry sufit ... dlatego też postanowiłem ,że zostanę PIONIEREM i zamontuję relingi z Audi z uszczelkami z gumy ...
Dziś zrobiłem to co zwykle robię raz w miesiącu .... godzina spędzona na myciu szyb wewnątrz auta - markowym preparatem .... a następnie 1raz dałem RAIN-X przeciw parowaniu ....
Do tego zakupiłem 2 pochłaniacze wilgoci ...
Dziś zrobiłem to co zwykle robię raz w miesiącu .... godzina spędzona na myciu szyb wewnątrz auta - markowym preparatem .... a następnie 1raz dałem RAIN-X przeciw parowaniu ....
Do tego zakupiłem 2 pochłaniacze wilgoci ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
Parujące szyby - obudowa filtra..
Panowie i Panie... przekleiłem szybę. problemy znikły. woda między warstwami kleju i ewidentnie wyczuwalne nieszczelności podczas wycinania. Przy okazji polecam jak ktoś potrzebuje coś z szybą robić to pojechać na poligonową DAGLASS się firma nazywa. Konkretny gość i indywidualnie podchodzi do klienta!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości