Sprzeglo w AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzeglo w AJM
tylko musialbys sprawdzic jaki zestaw masz bo ja mam od sachsa. Spokojnie bedzie pasowac jesli masz tej samej firmy. Wysprzeglik moze byc innej np luka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
powiem szczerze, że niby jest ok, bo nic nie trzęsie, ale przy gaszeniu delikatnie słychać metaliczny dźwięk, więc przy zmianie sprzęgła chyba lepiej i ruszyć już ten DW,
mam na blacie 300k km przelotu, załóżmy oryginał, to możliwe ze sprzęgło z resztą siedzi od nowości?
tak patrzyłem to cały zestaw sachs ajm 1500, arl 1600, sharan btb 2100, normalne ceny czy można taniej?
mechanik powiedział, że obojętnie co będzie wymieniał weźmie 200 za robotę
było 153/335nm ale była mała korekta, jest około 160/360nm i powoli zaczyna nawet na 3 biegu ślizgać
nie ma bomby z dołu, dopiero przy 2200 się dzieje, także jakiś zestaw żeby to spokojnie ogarniał
mam na blacie 300k km przelotu, załóżmy oryginał, to możliwe ze sprzęgło z resztą siedzi od nowości?
tak patrzyłem to cały zestaw sachs ajm 1500, arl 1600, sharan btb 2100, normalne ceny czy można taniej?
mechanik powiedział, że obojętnie co będzie wymieniał weźmie 200 za robotę
było 153/335nm ale była mała korekta, jest około 160/360nm i powoli zaczyna nawet na 3 biegu ślizgać
nie ma bomby z dołu, dopiero przy 2200 się dzieje, także jakiś zestaw żeby to spokojnie ogarniał
GTB...
Sprzeglo w AJM
Ceny chyba normalne choc sa jakies tam roznice w tych zestawach co podales zaleznie od tego czy luk czy sachs. Ja bym w tej chwili zaladowal na twoim miejscu jednomas valeo. Mimo z ebylem niezbyt przekonany do tego to teraz polecam kazdemu. Nie wiem czy sa jakies jeszcze inne wersje tego zestawu valeo ale napewno sa dwa rodzaje- do sharana 115 konnego i do mocniejszych. Ja wsadzilem ten mocniejszy i jestem mega zadowolony. Cisza, zero drgań i piekna praca. PRzez peirwszy dzien puki sie tarcza nie dotarla to sie lekko uslizgiwalo sprzeglo na 2 biegu( nie wiem czemu akurat na tym ale moze z powodu ciezkiej budy i jak sie ruszy jedynka to potem dwójka i pedal w podloge). Teraz zero uslizgów a czasami jeszcze podpinam pryzczpeke ktora pare razy mialem zaladowana dosc dobrze. Chyba z echesz po taniosci a dwumas masz faktycznie dobry to Wymien tarcze i docisk i tez bedzie latać.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
dzięki za pomoc, na chwilę obecną decyzja, że wkładam cały komplet nowy z dm z asz/arl
tylko odwieczny problem luk 1500 czy sachs 1600
kumpel 2 dni temu wymieniał cały komplet z dm w 1.9 atd i miał sachsa, a czytałem, że na 1 montaż był luk
tylko odwieczny problem luk 1500 czy sachs 1600
kumpel 2 dni temu wymieniał cały komplet z dm w 1.9 atd i miał sachsa, a czytałem, że na 1 montaż był luk
GTB...
Sprzeglo w AJM
i takie szly i takie. Nie ma zasady. Ja u siebie w sharanie mialem shachsa od BTB a opowiesci po necie mowia ze luka jest najmocniejsze i najpewniejsze. Jednakze powiem ze moje kolo generalnie bylo okej tylko stracilo ze tka powiem ulozyskowanie centralne na srodku miedzy masami. Ulozyskowanie to przesadnie powiedziane bo tam zadnego lozyska nie ma- poprostu trze jedna czesc o druga i tyle. Wyrobilo sie i masa jedna sie przesuneła. Wystarczyloby w zasadzie dac to gdzies do przetoczenia i zrobienia jakiejs wstawki tak by to ladnie wycentrowac ale stwierdzilem ze nigdy wiecej dwumasy. Zalozylem jednomas i teraz upalam ile wlezie i nic mnie nie interesuje. A jaka przyjemnosc z jazdy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
Tez bylem sceptycznie nastawiony ale przekonalem sie. Sam dokonalem wymiany wiec troszke kasy zaoszczedzilem. Chcialem zalozyc dwumas ale niesteyt brak na rynku dwumasy od BTB bez docisku i bez tarczy. A dawac ze 2400 za taki dwumas to troszke przesada cenaowa. Za 1250 zakupilem jednomas ten mocniejszy i pieknie smiga. Nie tyle ze buda sie nie trzesie, silnik sie nei trzesie i cisza nastala w aucie( naprawde jest ciszej) to nawet pasek PK nie jest tak szarpany i napinacz nie drga juz. Nie bede pisal o jakichś roznicach w przyspieszaniu czy inne tego typu sprawy bo taki jednomas valeo jest tez lżejszy od dwumasy bo to sa jakies subiektywne roznice a ja nie bede pisal o tym co mi sie wydaje tylko to co jestem na stówę pewny. A że mialem juz dosc tych drgan w sharanie i tego ze juz dwa razy zrzucalem skrzynie to mowie sobie i żonie tak- to ostani raz jak zrzucam skrzynie w tym aucie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
takie jest git?
http://allegro.pl/kolo-sprzeglo-valeo-g ... 55564.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/kolo-sprzeglo-valeo-g ... 55564.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GTB...
Sprzeglo w AJM
tak. Taki mam. Jedynie co to nie ma w zestawie wysprzeglika wiec jak cos to musisz sobie taki zakupic z luka albo sachsa najlepiej i po sprawie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
wersja z wysprzęglikiem 1350-1370
wielkie dzięki, dużo mi pomogłeś
ostatecznie albo wezmę ten 1m valeo albo 2m luk arl, temat jeszcze do przemyślenia
tylko sprzedawca dziś mi mówił, że ten luk arl do ajm może nie pasować, jakaś średnica otworu na wał czy coś?
wielkie dzięki, dużo mi pomogłeś
ostatecznie albo wezmę ten 1m valeo albo 2m luk arl, temat jeszcze do przemyślenia
tylko sprzedawca dziś mi mówił, że ten luk arl do ajm może nie pasować, jakaś średnica otworu na wał czy coś?
GTB...
Sprzeglo w AJM
Wszystko pasuje. Te 240 mm pasuja miedzy soba zamiennie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzeglo w AJM
wesol, rozmawiałem z kilkoma sprzedawcami i każdy mówi, że za chiny nie podejdze cały komplet luk/sachs od asz/arl do ajm
co śmieszniejsze, komplet luk/sachs do asz/arl to 1500/1700, a do ajm to 1700/1900
będę wiedział co dalej robić jak zobaczy się w jakim stanie dwumas,
jeśli dwumas ok to wysyłam sprzęgło do zrobienia na kevlar 150 zł, nowy docisk i łożysko-wysprzęglik, koło 900 może wyjdzie za wszystko
jak będzie kicha z dwumasem to cały komplet luka wsadzam bo tańszy, ale przed założeniem nowe sprzęgło pójdzie do roboty na kevlar
co śmieszniejsze, komplet luk/sachs do asz/arl to 1500/1700, a do ajm to 1700/1900
będę wiedział co dalej robić jak zobaczy się w jakim stanie dwumas,
jeśli dwumas ok to wysyłam sprzęgło do zrobienia na kevlar 150 zł, nowy docisk i łożysko-wysprzęglik, koło 900 może wyjdzie za wszystko
jak będzie kicha z dwumasem to cały komplet luka wsadzam bo tańszy, ale przed założeniem nowe sprzęgło pójdzie do roboty na kevlar
GTB...
Sprzeglo w AJM
skoro tak piszesz, to Ci zaufam i w razie czego kupię zestaw LUK asz/arl oszczędzając 200 zł
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości