[MK2 1.6] Pytanie o wskażnik ciśnienia doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Sebastian-n1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:54
Lokalizacja: Pruszków

[MK2 1.6] Pytanie o wskażnik ciśnienia doładowania

Post autor: Sebastian-n1 » śr wrz 13, 2006 22:17

Mam takie pytanie, czym różni się wskażnik ciśnienia doładowania od zwłykłego barometru takiego montowanego np. na kompresorze . Chodzi mi o elementy w środku.
J czy taki barometr zdał by egzamin w samochodzie.
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:02 przez Sebastian-n1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr wrz 13, 2006 23:00

Sebastian-n1 pisze:Mam takie pytanie, czym różni się wskażnik ciśnienia doładowania od zwłykłego barometru takiego montowanego np. na kompresorze
Skalą....W kompresorze ciśnienie wynosi mniej więcej 5-6 bar.W turbo 0,6-1,2 bar.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw wrz 14, 2006 06:48

Ponoć lepsze są manometry zalane gliceryną bo wskazówka nie skacze. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » czw wrz 14, 2006 08:04

wskazowka nie skacze dlatego ze najczesciej w trojniku jest zalozona zwężka.... a tak poza tym to normalny barometr - pytanie tylko czy ktos chcialby jezdzic z manometrem od hydroforu ;)


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt wrz 15, 2006 01:03

Etam ja mam manometr za 14 zł z allegro i jest do 1 bara tak jak ja chciałem :)
bo nie potrzebuje jakiś za 50 zł do 1.5 lub 2 barów gdzie wskazówka mało sie wychyla
u mnie wali aż na 3/4 skali :bigok:

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt wrz 15, 2006 08:40

Dj Darecki pisze:Etam ja mam manometr za 14 zł z allegro i jest do 1 bara tak jak ja chciałem :)
bo nie potrzebuje jakiś za 50 zł do 1.5 lub 2 barów gdzie wskazówka mało sie wychyla
u mnie wali aż na 3/4 skali :bigok:

Pozdro
spoko - jak nic nie długiesz przy turbawce to co innego ale jak chcesz żeby pompował ponad 1 bar to trzeba kupić ten "jakiś za 50zł". Widze że mamy tu manie wychylania sie wskazówki :rotfl: Zegarów takich nie zakłada sie dla szpanu i żeby wskazówka wychylała sie najlepiej 3/4 skali - tylko do kontrolowania silnika żebyś wiedział ile dokładnie pompuje na danym biegu


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 15, 2006 08:54

wychylała sie najlepiej 3/4 skali - tylko do kontrolowania silnika żebyś wiedział ile dokładnie pompuje na danym biegu
ja mam do 2 barów - miałem kupić do 1,5 Bara.... i dobrze bo bym zamykał zegar w overbooscie :P

dałem za wersje indiglo coś koło 70 PLN



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt wrz 15, 2006 12:44

cowboy pisze:
wychylała sie najlepiej 3/4 skali - tylko do kontrolowania silnika żebyś wiedział ile dokładnie pompuje na danym biegu
ja mam do 2 barów - miałem kupić do 1,5 Bara.... i dobrze bo bym zamykał zegar w overbooscie :P

dałem za wersje indiglo coś koło 70 PLN
też mam taki
http://img412.imageshack.us/my.php?image=2fn9.jpg
http://img412.imageshack.us/my.php?image=3qk3.jpg


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt wrz 15, 2006 12:53

eldorado84 pisze:Widze że mamy tu manie wychylania sie wskazówki :rotfl: Zegarów takich nie zakłada sie dla szpanu i żeby wskazówka wychylała sie najlepiej 3/4 skali - tylko do kontrolowania silnika żebyś wiedział ile dokładnie pompuje na danym biegu
może macie manie ale takie wskaźniki ( i te w miernikach wskazowkowych ) najdokładniej pokazują wynik gdzieś w okolicy 3/4 skali.
Ale tu o taką dokładność nie chodzi mi wystarczy 1 bar bo i tak cienkie turbo wiecej nie napompuje :)

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 15, 2006 13:03

a jak podłącza się ten od temperatury oleju - gdzie się go podłącza?

[ Dodano: Pią Wrz 15, 2006 13:14 ]
ja polecam tego sprzedawce z allegro

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=160178

mój wskaźnik wygląda tak - chętnie dołoże jeszcze czujnik temp oleju :)

Obrazek



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt wrz 15, 2006 14:45

cowboy pisze:
a jak podłącza się ten od temperatury oleju - gdzie się go podłącza?

[ Dodano: Pią Wrz 15, 2006 13:14 ]
ja polecam tego sprzedawce z allegro

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=160178

mój wskaźnik wygląda tak - chętnie dołoże jeszcze czujnik temp oleju :)

Obrazek
oczywiście czujnik podłączasz w podstawe filtra oleju, a pozatym masz tam instrukcje obsługi - proste podłączenie. Ja tam jeszcze kupie od ciśnienia olejum tylko brakuje mi miejsca w podstawie filtra oleju bo są tylko wejścia na dwa czujniki chyba że zastosuje trójnik :-k


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 15, 2006 16:07

oczywiście czujnik podłączasz w podstawe filtra oleju, a pozatym masz tam instrukcje obsługi - proste podłączenie. Ja tam jeszcze kupie od ciśnienia olejum tylko brakuje mi miejsca w podstawie filtra oleju bo są tylko wejścia na dwa czujniki chyba że zastosuje trójnik :-k
trzeba to zrobić przy okazji wymiany oleju w takim razie...

trzeba coś wiercić ?

do czujnika idą 2 kabelki ?



Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » pt wrz 15, 2006 16:15

Witam

Odnosnie tych cuzjnikow---w podstawie filtra oleju mam juz wpiety jakis jeden cuzjnik---drugie miejsce jest wolne---ale nigdzie mi nie pokazuje na desce jakichs informacji o oleju wiec co to moze byc za cuzjnik?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 15, 2006 16:23

fructo pisze:w podstawie filtra oleju mam juz wpiety jakis jeden cuzjnik---drugie miejsce jest wolne
no jeden to czujnik ciśnienia - pokazuje na desce - kontrolka która się świeci jak jest za małe ciśnienie...

to drugie miejsce byłoby pod czujnik tem oleju - gdy jest MFA to jest taki czujnik zapewne bo MFA pokazuje temp oleju...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości