
[mk2 JP] diagnostyka układu chłodzenia.... przegrzewanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
double-d, termostat nawet widziałem, który otwiera się przy 80 stopniach ale ja bym ci proponował 87 stopni diesel musi być dogrzany. Termostat siedzi na dole silnika obok pompy tam gdzie wychodą 3 węże.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
kurcze ten czujniczek sporo kosztujevw_vandal pisze:double-d, ja też mialem przeboje z tym czujnikiemKup drugi.


dzisiaj tj 15.09. kupiłem czujnik do tego AAZ ale jakiś za 28zł po rabacie na wtykę z 4 kablami taki jak potrzebuję, ale po co 4 to nie wiem ... nie wnikam na razie ...

tamten za 97 to jakiś oryginał ...
Ostatnio zmieniony pt wrz 15, 2006 19:40 przez RobertP, łącznie zmieniany 2 razy.
RobertP, ze co ???????? stary ! czujnik temperatury kosztuje 12-15 zł !!
Jest tylko jeden typ czujnika do JP , jednobiegunowy, czarna obwódka ...
yyy... aaa ty masz mk3.... a to co innego......
vw_vandal, dokładnie to są 3 typy termostatów... ten tzeci otwiera sie przy 78st... dzis widziałem.... 87 to nie chce..kupiłem 84st. 30zł...francuski jakiś.
Jest tylko jeden typ czujnika do JP , jednobiegunowy, czarna obwódka ...
yyy... aaa ty masz mk3.... a to co innego......

vw_vandal, dokładnie to są 3 typy termostatów... ten tzeci otwiera sie przy 78st... dzis widziałem.... 87 to nie chce..kupiłem 84st. 30zł...francuski jakiś.

tak mi powiedzieli że do diesla AAZ tyle kosztuje a chciałbym wymienic bo mi przekłamuje co nieco ...double-d pisze:RobertP, ze co ???????? stary ! czujnik temperatury kosztuje 12-15 zł !!
Jest tylko jeden typ czujnika do JP , jednobiegunowy, czarna obwódka ...
yyy... aaa ty masz mk3.... a to co innego......![]()
póki co problem z przegrzewaniem i złymi wskazaniami na zegarze rozwiązałem chwiliowo poprzez mostek pomiedzy przekaźnikami i podanie "sygnału" z czujnika w chłodnicy na I bieg do silnika wentylatora na II bieg lepiej tak niż miałby się silnik przegrzać i wywalić uszczelkę ...
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
double-d kupiles moze termostat vernet?? jesli tak to zle zrobiles bo to szajs ja go mialem i wytrzymal 2 miechy potem sie zawieszal, wymienilem na Wahler (niemiecki) i juz ponad pol roku mam bez problemu. Ja mam termostat ktory sie otwiera od 87 stopni, taki powienien byc w JP w/g ksiazki serwisowej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości