Siłownik PullDown

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcin1992_3b
WZU Green Madison
WZU Green Madison
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16

Siłownik PullDown

Post autor: marcin1992_3b » ndz wrz 21, 2014 10:04

Witam. Mam w swoim golfie II 1,3 na gaźniku Pierburg 2E uszkodzony siłownik pulldown od ssania i mam takie pytanie. Na necie jest pełno tych siłowników ale one mają dwa wejścia/wyjścia na podciśnienie a mój ma tylko jedno. Czy mogę założyć jakoś ten z dwoma wejściami/wyjściami czy muszę taki z jednym?
Ma ktoś namiary na taki siłownik z jednym wejściem?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1933
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Siłownik PullDown

Post autor: Hubi14 » ndz wrz 21, 2014 12:48

jeżeli masz silnik o oznaczeniu MH tj ten 1.3 na gaźniku 2E2 to w siłowniku pulldown są dwa wyjścia, ETKI nie oszukasz, na intercarsie nawet ta część jest i to za 50zł...



marcin1992_3b
WZU Green Madison
WZU Green Madison
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16

Siłownik PullDown

Post autor: marcin1992_3b » pn wrz 22, 2014 17:02

Ja mam chyba pierburga 2e3 i u mnie ten silownik ma jedno wyjscie.



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

Siłownik PullDown

Post autor: krys94 » pn wrz 22, 2014 18:19

W 1.3 MH jest pierburg 2e3 i jest tam pulldown na 2 podciśnienia, jedno do króćca gaźnika a drugie do zaworu termiczno-czasowego. Możesz próbować regenerować ten siłownik kawałkiem dętki. Opis jak to zrobić jest na forum. A jak nie chce Ci sie bawić to można kupić nowy tylko musisz zobaczyć jak jest mocowany bo spotkałem się z dwoma rodzajami mocowań w 2e3 jak i 2e2, z tego co kiedyś czytałem to chyba są różne długości ale co do tego to pewności nie mam.



marcin1992_3b
WZU Green Madison
WZU Green Madison
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16

Siłownik PullDown

Post autor: marcin1992_3b » śr sty 14, 2015 10:11

http://www.partbob.com/engine/fuel-air- ... ore=german" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam. Sorry że odświeżam ale problem się pogłębił. Podaję u góry link do takiego samego gaźnika jak w moim golfie i dobrze widać że pulldown ma jedno wejście na podciśnienie. Auto ciężko odpala, nawet jak silnik jest ciepły to muszę mu trzymać pedał gazu. Pulldown jest odłączony bo jest walnięty a wężyk zaślepiony aby nie łapał powietrza, odłączony i zaślepiony jest także wężyk który idzie do tej jakby pompki na aparacie zapłonowym.
Pomóżcie co z tym zrobić dodam że na zimnym gaśnie gdy nie trzymam gazu. Muszę zmienić gaźnik? Jeśli tak to na jaki?



marcin1992_3b
WZU Green Madison
WZU Green Madison
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16

Siłownik PullDown

Post autor: marcin1992_3b » czw sty 29, 2015 16:07

UP. Pomoże ktoś? :)



Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Siłownik PullDown

Post autor: VWiater » pn mar 02, 2015 23:35

Są różne długości trzpienia też. Nakrętką plastikową jak się reguluje?


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości