Ral1n, mamy pod maską tylko głupie 1.9 , wg mnie nie ma sensu tego aż tak bardzo kręcić. GTB17 i 230KM wystarcza do fajnej jazdy. W planach ciągle mam coś większego z min.3l pod maską. Nasze TDI mają małą pojemność i duży przelot, awaryjność w końcu stanie się problemem
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
1.9 tdi ajm, seria 125/127km i 280nm.
Waga auta 1300, kierowca + pasażer i pół baku on, podczas nagrywania trochę ponad 1,5t.
Nagrywane kalkulatorem niedługo dla porównania jak jest po programie.
[youtube][/youtube]
Mogę dodać, że dzień po nagraniu tego filmiku naprawiłem luźny króciec vacum i teraz jest minimalnie lepiej na wyższych obrotach, ciśnienie już nie ucieka.
Paviarotti-potwierdzam,może być w tych granicach ale obstawiam że nie więcej niż 140km i nie więcej niż 320niuta,ja w swoim ATD zhamowałem i okazało się 150KM i 333NM a chodzi jednak lepiej niż kolegi z filmiku
To zależy jak wykres jest płaski. Można mieć samochód 140-145 koni z płaskim wykresem mocy i niutka, i się objedzie każdy samochód 150-160 zrobiony na wynik, gdzie ta moc się pojawia dopiero pod 4k obrotów na chwilę.