Jak by był pusty ,to byś nawet nie odpalił ,a tym bardziej nie jechał ...nie ma takiej opcji żeby ten silnik jechał z pustym filtrem paliwa ...zaraz by zgasł i raczej nie odpalił byś go prędko ...dalatego wątpię żeby to była wina powietrza w paliwie ,choć akurat to można szybko wykluczyć podpinając "na krótko " butelkę z paliwem...Szarpanie w tym silniku ,może powodować kilka rzeczy,min.brudny nastawnik ,wtrysk sterujący ,czy przeładowanie ,ale kazde z tych szarpań objawia się inaczej ...wiec nie da sie powiedzieć co może być przyczyną ,po tak lakonicznym opisie ...podjedz do kogoś kto ma pojęcie o tym silniku ,i nie mówię tu o mechnikach i od razu się dowiesz co jest przyczyną ...Derbi013 pisze:po wyciagnieciu starego filtra byl prawie cały pusty.
Drgania podczas przyspieszania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Drgania podczas przyspieszania
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Drgania podczas przyspieszania
podpiełem omijając filtr paliwa i dalej tak samo... wtryski zmienione na inne i dalej to samo..., zauważyłem, ze czasami wyłączy mi sie turbina (nigdy mi sie to nie działo ) nie ma mocy ale i tez nie szarpie... jestem coraz bardziej przekonany ,ze to własnie przez przeładowanie ... spinałem czerwony z niebieskim te weżyki od zawoku n75 to nie ma mocy i dalej szarpie... jestem ugadany na za tydzien na podmianke nastawnika w pompie na inny(wyczyszczony)
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Drgania podczas przyspieszania
logi dynamiczne 003 ,004 i 011 dużo by wyjasniły ...ale brudnego nastawnika w logach raczej widać nie będzie ,więc najlepiej zrzucić go z pompy i podmienić ...widok spodniej jego części ,również wiele mówi ,bo opiłki przyklejają się do szpilek ,którymi przykręcony jest rdzeń cewki ...wiec jak je tam widać ,to praktycznie pewne jest że nastawnik do czyszczeniaDerbi013 pisze:podpiełem omijając filtr paliwa i dalej tak samo... wtryski zmienione na inne i dalej to samo..., zauważyłem, ze czasami wyłączy mi sie turbina (nigdy mi sie to nie działo ) nie ma mocy ale i tez nie szarpie... jestem coraz bardziej przekonany ,ze to własnie przez przeładowanie ... spinałem czerwony z niebieskim te weżyki od zawoku n75 to nie ma mocy i dalej szarpie... jestem ugadany na za tydzien na podmianke nastawnika w pompie na inny(wyczyszczony)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Drgania podczas przyspieszania
raz jest dobrze raz jest źle , czaasm jest tak ,ze nie ma całkiem mocy jak by turbina nie zalączała sie... moze to jednak wina n75? postaram sie znalesc drugi i podmnienic...
edit:
zmieniełem nastawnik na inny wyczyszczony (moj był bardzo zabrudzony i silnik falowal ) , po zmianie silnik chodzi bardzo rowno , ale dalej szarpie ( na vcds pokazuje mase powietrza na poziomie 24mg...) , sztanga na turbinie działa, na odpietym przepływomierzu silnik nie szarpie podczas przyspieszania , ale nie ma tego efektu "załączania" turbo , wpiełem w pin 1->6 diode prostowniczą i bardzo dymi,szarpie nie mozna praktycznie jechac.... jakies wnioski? sprobuje podmienic przepływke na inna sprawną... czy moze jednak problem z samym turbem?
edit 2:
pojechałem na szrot akurat stał taki sam passior jak moj z takim samym silnikiem zamieniłem przepływomierz i odrazu banan na twarzy problem rozwiazany, winowajcą okazała sie przepływka , koszt 70zł (orgi pierbunga ) dzieki .
edit:
zmieniełem nastawnik na inny wyczyszczony (moj był bardzo zabrudzony i silnik falowal ) , po zmianie silnik chodzi bardzo rowno , ale dalej szarpie ( na vcds pokazuje mase powietrza na poziomie 24mg...) , sztanga na turbinie działa, na odpietym przepływomierzu silnik nie szarpie podczas przyspieszania , ale nie ma tego efektu "załączania" turbo , wpiełem w pin 1->6 diode prostowniczą i bardzo dymi,szarpie nie mozna praktycznie jechac.... jakies wnioski? sprobuje podmienic przepływke na inna sprawną... czy moze jednak problem z samym turbem?
edit 2:
pojechałem na szrot akurat stał taki sam passior jak moj z takim samym silnikiem zamieniłem przepływomierz i odrazu banan na twarzy problem rozwiazany, winowajcą okazała sie przepływka , koszt 70zł (orgi pierbunga ) dzieki .
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 180 gości