1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Widzę że zainteresowanie moim tematem jest spore niestety odpowiedzi mało.
Dziś wymieniłem przepływomierz i to rozwiązało problem z brakiem mocy, nie odcina już turbiny idzie jak burza.
Jutro dam znać czy coś to zmieniło z dymieniem przy odpalaniu na zimnym
Dziś wymieniłem przepływomierz i to rozwiązało problem z brakiem mocy, nie odcina już turbiny idzie jak burza.
Jutro dam znać czy coś to zmieniło z dymieniem przy odpalaniu na zimnym
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Kopcenie niestety zostało z tym że kopci dużo mniej i nie ma już tak ostrego zapachu ropy.
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Witam, chciałem sprawdzić kat wtrysku programem VWtools niestety nie wiem który wynik podaje jego wartości w vag.com ponoć 2 i powinno wynosic 49-51 jeśli tu tez odpowiada za to 2 wynik to jest 2 razy wiekszy.
Byłbym wdzięczny gdyby mi to ktoś potwierdził
Byłbym wdzięczny gdyby mi to ktoś potwierdził
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
W silniku ASZ nie sprawdzasz kąta wtrysku ,bo to jest w silnkach z pompa rotacyjna.Ty masz pompowtryski wiec do sprawdzenia jest kąt synchronizacji walka rozrzadu.Sprawdzasz ją statycznie i dynamicznie czy sie nie rozjezdza.Wartosc 0 uznana za wzorcowa jednak przedzial jest od -3 do +3.Jednym auto lepiej idzie na minusie np. -1.0 innym na +1.0. Sam musisz sprawdzisz jak jest u Ciebie i tak sobie ustawic.Niestety nie wiem jak w Twoim programie sie to sprawdza bo uzywam VAG-a. A tam to jest grupa 004 ostatnia kolumna "synchro angle".
ASZ 253KM/486Nm
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
no już znajomy mnie poinformował i sprawdzaliśmy na Vagu na jałowym wartości pokazywało 0-(-0,6) więc dalej walczę z dymieniem rano
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
W moim 1.9 TDI 1Z również miałem problem z porannym dymieniem. Powymieniałem filtry, odmę, świece, czujnik temperatury, regulowałem kąt wtrysku (ustawiałem go jako przyspieszony, opóźniony i taki jaki powinien być - nic nie pomogło). Dym miał siwą barwę i czuć było zapach niespalonej ropy. VAG pokazywał że wtryski są w porządku. Kompresja na każdym cylindrze wynosiła dokładnie 26 atmosfer. Tankowałem na różnych stacjach - bez skutku. Nie potrafiłem sobie poradzić z tym problemem. Auto miało moc, pracowało równo, obroty nie falowały, tylko to dymienie poranne. Jedyne co mechanicy potrafili stwierdzić to żeby zregenerować wtryski. Ciężki temat generalnie.
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Dyniek mi radzili dokładnie to samo.
teraz tak logi z grupy 013,018,023 na zimnym silniku wiem ze pompki powinno sie sprawdzac na cieplym, im dłużej czekałem tym wyniki były lepsze
Teraz wyniki przepływomierza i EGR
widać że przepływka strasznie zawyża i coś nie tak z EGR ( a czysciutki jak nówka)
Lekko ruszyłem gaz i zaskoczył na normalne wartości
dodam że to 2 przepływka 1 właśnie tez takie wartości pokazywała dlatego wymieniłem.
Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego przepływomierz się wiesza i zawyża wskazania dawki powietrza ?
teraz tak logi z grupy 013,018,023 na zimnym silniku wiem ze pompki powinno sie sprawdzac na cieplym, im dłużej czekałem tym wyniki były lepsze
Teraz wyniki przepływomierza i EGR
widać że przepływka strasznie zawyża i coś nie tak z EGR ( a czysciutki jak nówka)
Lekko ruszyłem gaz i zaskoczył na normalne wartości
dodam że to 2 przepływka 1 właśnie tez takie wartości pokazywała dlatego wymieniłem.
Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego przepływomierz się wiesza i zawyża wskazania dawki powietrza ?
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Nie wiem czy to coś pomoże ale podobnie odpalała moja IV później jak się okazało była wypalona dziura w tłoku .
GOLF V 2.0 TDI BKD hatchback
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
co znaczy "przeplywomierz wiesza sie" bo nie bardzo rozumiem?N0jmi pisze:Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego przepływomierz się wiesza i zawyża wskazania dawki powietrza ?
Rob logi trwajace co najmniej 30sek a nie screeny,bo wartosci w czasie sie zmieniaja, a tutaj tego nie zauwazymy i jak tu cokolwiek zdiagnozowac?
Zrob loga BS 003 zobaczymy przeplyw przy otwieraniu i zamykaniu EGR i dynamiczny 003 i 011 .
ASZ 253KM/486Nm
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
niestety BS 003 nie da rady zrobić na moim programie ale może z tego dowiesz się czegoś wiecej:
grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_186368.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_186367.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_186369.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/log_186370.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_186371.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_186368.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_186367.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_186369.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/log_186370.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_186371.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Dymamiczny 003 i 011 razem.Loga robisz na 3 lub 4 biegu majac 1400 obr wciskasz logowanie i gaz do dechy i trzymasz tak az dojdzie do 4200 obr wylanczasz logowanie i puszczasz gaz. U Ciebie jest jazda falowana ,wcisaksz gaz po chwili puszczasz po tem zas wciskasz. Poczyataj regulamin viewtopic.php?f=80&t=479714" onclick="window.open(this.href);return false; jak robic logi i wtedy wklejaj
ASZ 253KM/486Nm
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Sory, zrobie to jeszcze raz wieczorem po robocie i wrzuce te logi 003 i 011 jeszcze raz tak jak trzeba
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
dobra mniej więcej sie udało 2 pomiar 1 nie wyszedł przez innego kierowce, 2 log aż do 4200 obr. robiłem to sam wiec i troche po tez zapisało
grupy 003 i 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupy 003 i 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_186473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9 TDI ASZ kopci po nocy
Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość że oringi na pompkach puszczają ale nie miesza się ropa z olejem ? bo oleju mi nie przybywa, i radzili mi jeszcze przeczyścić styki na pompowtryskach, czy po okręceniu pokrywy dokręca się ją z jakąś odpowiednią siłą ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości