Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt wrz 09, 2014 22:42

luka828 pisze:Czyli teoretycznie da radę użyć głowicy od AGU/AEB do AWT/AUQ, po jakiś przeróbkach?
Lepiej nie kombinuj, szukaj takiej głowy jakiej potrzebujesz. Do AGU/AEB potrzebujesz kolektor na szerokim kanale, dasz kolektor to wtryski Ci nie siądą w gniazdach, szkoda zachodu.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt wrz 09, 2014 23:00

Dokładnie jak pisze ADi997


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Ponte999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn sie 09, 2010 22:04

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Ponte999 » pt wrz 12, 2014 00:05

Panowie nie chcę wkładać k04 ale cały czas mnie korci aby zrobić z mojej k03s hybrydę bo jest w stanie idealnym. Teraz pytanie do jakiej mocy taka hybryda może podejść? i czy są jakieś sensowne firmy gdzie można ją wysłać? Pozdrawiam



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: spawacz » ndz wrz 14, 2014 08:05

270-280 max, ale nie pchal bym sie w takie imprezy. Szukaj TD04-hl , bedzie tanio i dobrze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz wrz 14, 2014 12:41

Dokładnie. Widziałem, gdzieś A4 1.8T na TD04-16 i pluło coś ponad 300ps...... K04 to taki półśrodek.....



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » ndz wrz 14, 2014 13:37

a jest ktoś z was napisać ilo +- koszt przejścia na takie td04. interesują mnie ceny kolektora,dp,tipa bez samej turbiny bo to wiadomo,kto co za ile wyrwie.u mnie obecnie k03sh siedzi,auto zapina fajnie ale trzeba myśleć już o przyszłym sezonie :bajer:

Ponte999, jeżeli chcesz dam CI namiar do typka co mi robił i jestem mega zadowolony,obecnie dmucha do 6500obr 1,25bara


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz wrz 14, 2014 15:05

Nie da sie jednoznacznie określić ceny "przejscia na TD04"
Gotowego kolektora nie kupisz, chyba że T3, szpilki sie pokrywają, kształt kanału jednak inny.
DP,TIP to wszystko raczej custom.
Linie płynów to samo
Generalnie zależy jakie masz zaplecze, umiejętności, warunki do modów.
Mnie to może wyjść 500/600 pln, jedynie za materiały, spawarki mam, narzędzia mam, kanał też.
W twoim wypadku może to być już 2500 bo bedziesz komuś zlecał.



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » ndz wrz 14, 2014 16:15

domyślam się że custom tip i dp. myślałem że ktoś coś napomknie np ile u niego to kosztowało.
Ciekaw byłem właśnie czy kolektor jest jakis gotowiec do nabycia,a jeżeli nie,czyli jak ppiszesz to sam baran bedzie kosztował z 1kpln
robie na warsztacie i generalnie mechanike ogarniam sobie sam,więc o to się nie boje.
wiadomo dolot wydech kosztuje u kogoś,ale też przechodząc na inne Turbo swoje sie sprzedaje i zawsze część wraca do ręki.


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz wrz 14, 2014 18:21

Flansza TD04 jest bardzo podobna do T3, pokrywa sie rozstaw szpilek ale znów kanał jest innego kształtu....



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » pn wrz 15, 2014 19:43

Mam problem z instalacja podczas swap'a 1.8t bam do mk2. Dokładnie chodzi o przekaźnik 428 (w komorze silnika)... dysponuje ktoś może opisem tego przekaźnika. U mnie napięcie dochodzi do przekaźnika, ale już na cewki (duża wtyczka z jednym kablem) prąd nie idzie. Może ktoś opisać zasadę działania tego ustrojstwa?? :)



Awatar użytkownika
luka828
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: luka828 » pn wrz 15, 2014 22:50

Panowie, wymieniam moje k03 na inne k03 i zauważyłem że w tym nowym waestgate ma dodatkowy otwór z boku. Wiecie może gdzie to podłączyć? Jest taki sam jak ten na górze gruszki, tylko że bez wężyka.

Obrazek


czerwony kolor to ten otwór, który nie wiem do czego służy
a niebieski normalnie podłączyłem jak przy mojej poprzedniej turbinie


Obrazek

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » wt wrz 16, 2014 13:41

Jeszcze takiej gruszki nie widzialem w k03:) o co tam chodzi


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
luka828
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: luka828 » wt wrz 16, 2014 17:03

turbo z cordoby o takim numerze: 06a 145 704 k


Obrazek

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » wt wrz 16, 2014 17:53

michal_m18 pisze:Mam problem z instalacja podczas swap'a 1.8t bam do mk2. Dokładnie chodzi o przekaźnik 428 (w komorze silnika)... dysponuje ktoś może opisem tego przekaźnika. U mnie napięcie dochodzi do przekaźnika, ale już na cewki (duża wtyczka z jednym kablem) prąd nie idzie. Może ktoś opisać zasadę działania tego ustrojstwa?? :)
Szukaj kabla fioletowo-czarnego, duża wtyczka z jednym kablem ;) Tam podaj plus i odpali.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości