Falujace obroty R32 BDB
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Falujace obroty R32 BDB
silniki w mk V R są takie same jak w audi a3 3.2 ? taki tam gościu ma taką i tam coś było jakieś czujniki na rozrządzie coś i niby 8 tyś wy.. na naprawe bo mocy nie miała itp.. Myśle nad R w mk V ale ogólnie jak to tam wygląda sprawa z nimi.
Falujace obroty R32 BDB
tak silniki te same hmm same czujniki 8kola no nie wiem w aso za kapletny rozrzad trzeba dac ponad 6kola
2x2000 nastawniki walkow
2x650 zaworki sterujace
lancuchy napinacze slizgi itp itd reszta:D
sam zmienialem zaworki sterujace nastawnikami walkow rozrzadu i mnie to kosztowalo 650zl za szt sa 2 a co najlepsze za wymiane aso mi powiedzialo 1800zl a zaden inny mechanik sie nie chcial chycic wiec siadlem w garaz no i 2 dni i zrobione
silniki sa ok ale koszty utrzymania jak sie cos wysra zajebist* :/
2x2000 nastawniki walkow
2x650 zaworki sterujace
lancuchy napinacze slizgi itp itd reszta:D
sam zmienialem zaworki sterujace nastawnikami walkow rozrzadu i mnie to kosztowalo 650zl za szt sa 2 a co najlepsze za wymiane aso mi powiedzialo 1800zl a zaden inny mechanik sie nie chcial chycic wiec siadlem w garaz no i 2 dni i zrobione
silniki sa ok ale koszty utrzymania jak sie cos wysra zajebist* :/
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Falujace obroty R32 BDB
grabiec, noo właśnie tego sie obawiam, taki tam jak pisałem ma A3 z 3.2 i coś tam mu sie stało właśnie mocy nie miało itp i niby coś w rozrządzie. Zastanawiam sie nad taką R ale wlasnie jak sie coś sypnie.. troche sie obawiam tego,
Falujace obroty R32 BDB
jak nie masz worka pieniędzy, albo sam nie grzebiesz, to taka wymiana rozrządu może Cię zjeść, a ceny w aso są wiadomo zawyżone. nie lepiej iść do sklepu i zamówić w normalnej cenie jakiś markowy łańcuszek? nie są drogie, tylko trzeba poczekać na ściągnięcie z niemiec(tak jest u mnie w mieście)
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Falujace obroty R32 BDB
No wiadomo ma sie R to trzeba mieć troche kasy, ale żeby sie właśnie nie zdarzyło takie coś ze rozrząd kaput. Tez chyba zależy jak sie o to wszystko dba prawda? tak samo jak duzo ludzi mówi 2.5 TDi w audi kibel. Brat jeździ 4 lata i jeeździ i jeździ poprostu dba o silnik i wszystko wporządku jest.
Falujace obroty R32 BDB
Z tym rozrządem w 3.2 to różnie bywa ,niby na vagu pokazuje skrajne wartości, hałasuje a nie chcą się zawory pogiąć
Znam takich co doładowali 3.2 i nie zmieniali rozrządu , nic się nie działo .Łańcuch się wyciąga ,wałki się rozbiegają i moc ucieka ... .
Koszt rozrządu/łańcuchy,ślizgi + pierdoły/ nie jest taki duży /bez kół nastawczych / ~2000zł /nie w aso/+ robocizna .
By nie wpaść w pętle wydatków ,najważniejsze jest to, by kupić w miarę uczciwe .:R
Znam takich co doładowali 3.2 i nie zmieniali rozrządu , nic się nie działo .Łańcuch się wyciąga ,wałki się rozbiegają i moc ucieka ... .
Koszt rozrządu/łańcuchy,ślizgi + pierdoły/ nie jest taki duży /bez kół nastawczych / ~2000zł /nie w aso/+ robocizna .
By nie wpaść w pętle wydatków ,najważniejsze jest to, by kupić w miarę uczciwe .:R
Falujace obroty R32 BDB
gluszcz, no właśnie to jest to aby trafic na zdrowe R. Łancuch sie wyciągnie ale nie żeby przy 120 tyś juz miał dosyć, to tyle normalny rozrząd trzymie.
Falujace obroty R32 BDB
Dla tych co nie lubią przepłacać, rozrząd z febi + uszczelki wodne i uszczelniacz wału kosztuje 600 zł z małym rabatem
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Falujace obroty R32 BDB
rozrzad to nie wszystko trerzba jeszcze wyczyscic filterek w obudowie rozrzadu,napinacz chydrauliczny ,slizgi,uszczelki nowe itp jak nastawniki wymagaja wymiany to bo tanie nie sa i tylko ori tak samo ze zaworkami rowniez ori
lancuszki ok ale wiele ludzi mowi ze po zmianie lancoszkow nie ma zmiany i dalej brak mocy chcacy wymienic rozrzad skrzynia w pole , mechaniki licza sobie ok 1000-1500zl za sama robote
lancuszki ok ale wiele ludzi mowi ze po zmianie lancoszkow nie ma zmiany i dalej brak mocy chcacy wymienic rozrzad skrzynia w pole , mechaniki licza sobie ok 1000-1500zl za sama robote
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
Falujace obroty R32 BDB
grabiec, koleś tu odemnie niby 10 tys wydał na ten rozrząd cały. Weź tu znajdź dobrą R :/
Falujace obroty R32 BDB
Roboty jest przy tym sporo, ale jeśli mechanik szuka rozrządu od strony paska w tym silniku, to pewnie zajmie mu to trochę czasu. Dla ogarniętego gościa to jeden luźny dzień. Poza Wariatorami ten rozrząd wiele nie odbiega od poczciwej parszywej dwunastki. Części mogą być drogie, i mogą być tanie. Te i te będą działać. Kwestia tylko kto jak to poskłada do kupy. Więc podsumowując problem użytkowania R32 to nie tyle ceny części, co ogarnięta osoba, która zajmie się naszym silniczkiem. Zamiast jechać do ASO i bulić majątek, żeby jakiś mechanik tak, czy siak uczył się tego silnika na naszym egzemplarzu, polecam na przykład Krzycha z Genowefy, który zrobi to jak należy. A jak ktoś ma łeb na karku i nie boi się trzymać kluczy w łapie, to zrobi sobie to sam i zapłaci 600 zł.
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości