Golf 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ggregorii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 15:08
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Golf 3

Post autor: ggregorii » czw wrz 14, 2006 15:31

Witam w moim mk3 po dłuzszej jezdzie zaczyna migać kontrolka smarowania i tylko zwiekszenie obrotów na biegu jałowym uspokaja tą rzecz. Czujnik oleju z tego co wiem jest sprawny więc co to moze byc i jak to sprawdzić?



Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » czw wrz 14, 2006 16:00

Kiedy wymieniałeś olej (kkm) ? W zdecydowanej większości pomaga wymiana oleju i filtra. Filtr najlepiej firmy Mann, broń Boże Filtrona. To jest że tak powiem "pierwsza pomoc". A jak nie pomoże to można się powoli zacząć martwić.
pozdro


Aha. Objawy u mnie były identyczne, wył przy dłuższej jeździe i przegazówka czasem pomagała. Zalałem Castrol mineralny + nowy filterek i od prawie 10 tys. km nawet nie pisnął



Awatar użytkownika
ggregorii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 15:08
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: ggregorii » czw wrz 14, 2006 17:04

Filt i olej zmieniałem kilka razy więc to nie to.


Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw wrz 14, 2006 17:49

moze mi ktos wytłumaczyć czego wszyscu nażekacie na filtrona?????????
mam u siebi filtron i nic sie nie dzieje. u ojca też jest filtron i nie ma zadnych problemów. o co wam sie rozchodzi??????????????????????????????????????????????



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw wrz 14, 2006 17:57

ggregorii pisze:Witam w moim mk3 po dłuzszej jezdzie zaczyna migać kontrolka smarowania i tylko zwiekszenie obrotów na biegu jałowym uspokaja tą rzecz. Czujnik oleju z tego co wiem jest sprawny więc co to moze byc i jak to sprawdzić?
Co sprawdzic? Panewki, bo pewno juz przetarte - jezdzic z tym i nauczyc sie z tym zyc, albo zabrac sie za maly remont silnika



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » czw wrz 14, 2006 19:02

"albo zabrac sie za maly remont silnika"

maly ehhhhh. jak sie zacznie grzbac mierzyc i i tak wszytko prawie do wymiany. wiec z malego remontu wydadku robi sie duzy remon i duzy wydatek.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw wrz 14, 2006 19:09

ggregorii, następny krok to pomiar ciśnienia oleju


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » czw wrz 14, 2006 20:47

Adamtd pisze:ggregorii, następny krok to pomiar ciśnienia oleju
dokładnie!!! Smok od pompy może być przytkany, lub sama pompa niedomaga. W najgorszym przypadku panewki już nie trzymają ciśnienia :panna: Zawsze warto wykluczyc wszystkie te drobne usterki, bo generalka to już nie są "rurki z kremem"



Awatar użytkownika
ggregorii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 15:08
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: ggregorii » czw wrz 14, 2006 22:03

A więć uszczelka pod głowico wymieniana choc nie potrzebnie ale co tam więc panewki sprawdzane ciśnienie sprawdzane niby miał zajebiste. No chyba ze to pompa, ale czemu dopiero sie odzywa po kilkudziesięciu kilosach czy olej robi sie zbyt zadki i pompa nie domaga sam nie wiem. Jedno co wiem ze gdy sie jeżdzi po deszczy tego zjawiska jakoś nie widać


Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » czw wrz 14, 2006 23:14

gribu pisze:Kiedy wymieniałeś olej (kkm) ? W zdecydowanej większości pomaga wymiana oleju i filtra. Filtr najlepiej firmy Mann, broń Boże Filtrona. To jest że tak powiem "pierwsza pomoc". A jak nie pomoże to można się powoli zacząć martwić.
pozdro


Aha. Objawy u mnie były identyczne, wył przy dłuższej jeździe i przegazówka czasem pomagała. Zalałem Castrol mineralny + nowy filterek i od prawie 10 tys. km nawet nie pisnął
E niekoniecznie, ja na filtrona nie narzekam, jak kupiłem auto dałem Mann i piszczał (bo filtr zapchał się po paru tys km syfem z porzedniego kijowego oleju - rozciąłem i sprawdziłem) a teraz mam filtrona prawie 10kkm i nie pisnął ani raz na nim.
Taka drobna komplikacja przy wymianie mineralnego na półsyntetyk mi się zdarzyła. Od następnej wymiany oleju już nic się nie dzieje.


Konto usunięte.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 356 gości