Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
fala tłokorozdzielacza 11mm
Witam, w renówkach były lepsze tłoko rozdzielacze niż w AHH, fakt jest, to tłokorzdzielacz 11, ale renoma wydajniejszy.
Fala z reno ma inny nr. np. DE185 lub DE215 bodajże, jednak jest to fala o takim samym wzniosie jak fala z ori pompy 110KM, czyli DE110, jednak ma inne wzniosy niż fale z reno i trzeba by robić indywidualny program pod ta falę.
Mimo wszystko najlepsza z tych trzech fal jest fala DE110, a jak jest możliwość, to pakować DE143.
Pozdrawiam.
Fala z reno ma inny nr. np. DE185 lub DE215 bodajże, jednak jest to fala o takim samym wzniosie jak fala z ori pompy 110KM, czyli DE110, jednak ma inne wzniosy niż fale z reno i trzeba by robić indywidualny program pod ta falę.
Mimo wszystko najlepsza z tych trzech fal jest fala DE110, a jak jest możliwość, to pakować DE143.
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Ok ale z których dokładnie silników były te tłokorozdzielacze 11 w Renówkach ? Wiadomo najlepsza fala to De143 z AHH
Właśnie słyszałem że te tłokorozdzielacze nie są tak wydajne jak w AHH
Właśnie słyszałem że te tłokorozdzielacze nie są tak wydajne jak w AHH
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
fala tłokorozdzielacza 11mm
Wszystkie 1,9dti z końcówką nr. 982, 983, 988, taka końcówka nr. musi mieć pompa z reno.
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Czyli jak rozumiem http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-renau ... 32141.html" onclick="window.open(this.href);return false; taka by się nadawała do rozebrania i wyjęcia tłokorozdzielacza i fali ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
fala tłokorozdzielacza 11mm
Falę raczej bym zostawił, tą którą masz teraz, ewentualnie DE110, a najlepiej DE143, reszta będzie pasować, trzeba będzie tylko wywiercić i nagwintować nowe otwory w głowicy pompy, pod mocowanie do silnika.
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
No ale jeśli bym wsadził tłokorozdzielacz do mojej pompy to też muszę nawiercać i gwinować pod mocowanie silnika ?
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Nie musisz. Przy okazji pomierz sobie podkładki pod tłokorozdzielacz i załóż cieńszą
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Czyli tlokorozdzielacz wchodzi P&P tylko oringi bym musiał zmienić ?
Tylko jaki dokładnie ? Pewnie uszczelki nowe pompie można dać.
Tylko jaki dokładnie ? Pewnie uszczelki nowe pompie można dać.
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Tak sekcja pasuje P&P.
Najlepiej by było założyć nowe uszczelki (pod sekcję, nastawnik). Bez problemu można dostać taki zestaw Boscha.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-0905" onclick="window.open(this.href);return false;
Najlepiej by było założyć nowe uszczelki (pod sekcję, nastawnik). Bez problemu można dostać taki zestaw Boscha.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-0905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
Witam, nie wiem , jak w silniku 1Z, po prostu nie pamiętam, ale np. we wszystkich nowszych trzeba nawiercić i nagwintować nowe otwory w głowicy tłokorozdzielacza, pod podporę pompy, chyba, że się nie da tej podpory. Trzeba wywiercić trzy takie otwory i proszę mi tu nie pisać, że nie trzeba.palio45 pisze:Nie musisz. Przy okazji pomierz sobie podkładki pod tłokorozdzielacz i załóż cieńszą
Na tej focie w miarę dobrze widać tą podporę. http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-sk ... 75645.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
Tomek to ja mam inną pompę
Uszczelki pod nastawnik mam nowe ale jak nówki to nówki i tak założe Ile może wziąć taka osoba za wymiane tłokorozdzielacza ?
Uszczelki pod nastawnik mam nowe ale jak nówki to nówki i tak założe Ile może wziąć taka osoba za wymiane tłokorozdzielacza ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości