Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: mk4tdi » pt sie 29, 2014 14:36

Witam
Potrzebuje nr uszczelniacza walu od str rozrzadu. Silnik ALH


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: tomassss24 » pt sie 29, 2014 16:06

Średnica wewnętrzna [mm]: 35
średnica zewnętrzna [mm]: 48
Szerokość [mm]: 10
Gwint prawoskrętny
Kod silnika: AGR; ALH
Strona zabudowy: od strony czołowej . Ja taki ostatnio wymieniałem . Przy jakim przebiegu padł ci uszczelniacz ?



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Odp: Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: mk4tdi » pt sie 29, 2014 16:45

Licznikowo 305 tys (z czego ja zrobilem 90 tys) a rzeczywiscie kto wie ile tam juz nakrecone. A Tobie przy jakim przebiegu padl? Od biedy mozna jeszcze jezdzic na tym bo minimalnie zaczyna sie tam pocic, ale musze wymienic rozrzad wiec od razu poleci uszczelniacz. Od str skrzyni tez sie troche pocil ale juz wymienilem przy okazji wymiany sprzegla. Od str skrzyni siedzial jeszcze ori VW :shock:


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: tomassss24 » pt sie 29, 2014 17:04

Ja dokładnie nie wiem jaki przebieg miał silnik bo był wymieniany w niemczech ale mysle ponad 300 tys spokojnie miał :bajer:



mateusz233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz sty 15, 2012 22:02

Re: Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: mateusz233 » pt sie 29, 2014 22:49

Mi przy 260 tys padł. Jest troche roboty bo trzeba rozrząd rozbierać. Sam simering nie chciał wyjść, trzeba aluminiową pokrywę odkręcić. Tak jest wygodniej. Dobrze jest też dorobić sobie przyrząd do blokowania wału bo ciężko odkręcić śrubę koła pasowego.



mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: mk4tdi » pn wrz 08, 2014 13:32

W sklepie zaproponowali mi uszczelniacz firmy Reinz. Ta firma jest ok czy szukac innej?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nr uszczelniacza walu 1.9TDI ALH.

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 08, 2014 15:47

mk4tdi pisze:uszczelniacz firmy Reinz
Nie jest zła,ale wolałbym Elring :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości