Swap hamulcy z 239 na 256
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
Wtam,przymierzam się do swapu hamulcy na 256mm w golfie II,zestaw bedzie pochodzil z passata tdi. Co będzie mi potrzebne?
Na pewno piasty,zaciski,jarzma. Pytanie czy potrzebne będzie mi cos jeszcze? Np. wachacze od innego Vaga i inne sworznie do piast?
Przy okazji zmieniac tez serwo na większe czy na moim z 1.6 Pn ten zestaw bedzie hamował tak jak powinien?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
Na pewno piasty,zaciski,jarzma. Pytanie czy potrzebne będzie mi cos jeszcze? Np. wachacze od innego Vaga i inne sworznie do piast?
Przy okazji zmieniac tez serwo na większe czy na moim z 1.6 Pn ten zestaw bedzie hamował tak jak powinien?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
Swap hamulcy z 239 na 256
musisz zmierzyć sworznie wahaczy bo były grubsze i cieńsze, weź duże serwo i pompę hamulcową 22mm
Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
Swap hamulcy z 239 na 256
Dodatkowo potrzebujesz zwrotnice, 239 mają część jarzma (mocowanie klocków) na zwrotnicy a 256 mają całkowicie osobne jarzmo przykręcane do zwrotnicy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
Będe miał kompletne zwrotnice z pasata 1.8 tdi z jarzmami i zaciskami.
Co do pompy i serwa 22mm,od czego będzie to pasowało?
Co do pompy i serwa 22mm,od czego będzie to pasowało?
Swap hamulcy z 239 na 256
serwo:
golf II jetta a2 passat b3 seat toledo mk1
a pompa hamulcowa to albo passat b3 albo audi 80 tam w prawie każdym była pompa 22mm
golf II jetta a2 passat b3 seat toledo mk1
a pompa hamulcowa to albo passat b3 albo audi 80 tam w prawie każdym była pompa 22mm
Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43
Swap hamulcy z 239 na 256
podłącze sie do tematu i zapytam czy kompletna zwrotnica z mcpersonem z passata 1,9 tdi podejdzie do golfa 3?
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
A powiedzcie mi jak to jest ze swapem hamowania z golfa 4 Gti na 280mm,piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2 czy tez je trzeba wymieniać?
Jak wachacze w tym się mają zostaja z mk 2 czy jakies od innego vaga?
Jak wachacze w tym się mają zostaja z mk 2 czy jakies od innego vaga?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
Nie podejdą. Z mk4 podejdą tylko tylne zaciski pod ori jarzmaKarol1988 pisze:piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2
Zwracaj troszkę uwagę na pisownię. Co prawda nie jesteśmy Elektrodą gdzie za brak kropki nad "i" wylatuje się z hukiem,ale to gryzie w oczy
Hamulców.Karol1988 pisze:hamulcy
Wahacze.Karol1988 pisze:wachacze
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
Nad pisownią popracuje:) W takim razie możecie mi powiedzieć jak zrobic kowersje zawieszenia z 4 Gti do mk2 żeby to wszystko miało nogi i sens?
Łącznie z hamulcami,stabilizatorem itd?
Łącznie z hamulcami,stabilizatorem itd?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
A zastanawiałeś się nad tym,że w mk4 powierzchnia piasty może mieć inne odsadzenie w stosunku do wahacza,kielich może być pod innym kątem i wyjdą cyrki,tzn. negatyw taki,że koło będzie prawie leżeć? To wszystko treba przemyśleć po swojemu,mieć oba auta koło siebie i mierzyć,mierzyć i jeszcze raz mierzyć.
To nie sztuka wywalić sałatę na części,a później się z nimi bujać....
Nie sądzę,by ktoś tutaj udzielił Ci jednoznacznej informacji,że podejdzie,bo chyba jesteś pierwszy,który o coś takiego pyta. Ja podobnego wątku nie widziałem,a przewaliłem kawał tego forum
To nie sztuka wywalić sałatę na części,a później się z nimi bujać....
Nie sądzę,by ktoś tutaj udzielił Ci jednoznacznej informacji,że podejdzie,bo chyba jesteś pierwszy,który o coś takiego pyta. Ja podobnego wątku nie widziałem,a przewaliłem kawał tego forum
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swap hamulcy z 239 na 256
Z tym mierzeniem to masz rację,więc chyba dam sobie spokój i rozejże sie poprostu za piastami 5x100 od v'era i hamulcami do tego zestawu bo wtedy rozstaw zawieszenia sie nie zmieni bo przecież mk 4 jest szersze od mk 2 na zawiasie.
W sumie mozna by było dac poszerzenia na nadkola i wtedy po problemie.
W sumie mozna by było dac poszerzenia na nadkola i wtedy po problemie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości